Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kunagi oli ka analoogne probleem. Lasin auto plastosade puhastamiseks ettenähtud kraami peale (aerosool) , mõneks ajaks oli abi küll.
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Mingit koorikut küll ei tekkinud. Ei ole keemias mingi asjatundja, ei oska seletada. Vana kulunud kumm hakkas läikima ja enam ei määrinud. Kauaks seda lõbu ei olnud, mingi 2-3 nädalat ehk, siis tuli uuesti teha. Ilmselt aerosoolis olevad ained tekitasid seal mingi ühendi, mis pikapeale ära kulus. Ma arvan , et aerosool oli mingi silikoonilaadne, aga väga kindel ei ole.
Postitused: 4,437
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
30-01-2010, 20:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2010, 20:59 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(29-01-2010, 22:17 PM)kass69 Kirjutas: Nimelt emmilise kummist sadul. Miks ta määrib
Teadupärast sisaldab venemaal toodetud kumm täiteainena süsinikku (nim. tahmakumm). Küllap see mingi teguri toimel sealt vabaneb, nt. päikesevalgus, aeg, õlise või higise käega katsumine või happevihmad. No naabrinaise kurja silma ma välistaks.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,646
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kohe kindlasti ei tule meelde. Autos oli mingi aerosool plastpindade puhastamiseks, kasutasin seda ja toimis. Kurat teab, mis selle nimi oli, ilmselt tuleb analoogsete toodetega katsetada.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Eks kumm ajapikku vananeb. Vananenud kiht on reeglina pindmine. Altpoolt tuleb korralik kiht jälle. Pese sadu korralikult harja ja seebiga puhtaks. Alles siis määri ta mingi kummihooldusvahendiga sisse. See seob ja toidab seda pindmist kihti. Siis ei määrigi mõnda aega.
Kummi hooldamiseks ette nähtud vahendid on tavaliselt samad, mis välise plastiku jaoks ette nähtud. Mine ja küsi mistahes autokeemia poest. Kindlasti neil on.
Määrimine kaob ka mingi aja pärast ise ära. Selleks peab aga palju sõitma ja mitmed püksid ära rikkuma.
Postitused: 4,437
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
Sapaka (965 vist) hooldus nägi ette aknatihendite regulaarset määrimist glütseriiniga. Säilivuse huvides, et ei praguneks vist. Ehk säilitab ka sadulat.
Nii kindel see soovitus ka pole, et julgeksin pükste keemilise puhastuse arved oma peale võtta.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
31-01-2010, 04:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-01-2010, 04:26 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Arvata on et parima lahenduse avaldas #motamees#(kummardused)kes mõistab materjalide koostist. tahma on neis piisavalt...nii nagu ussr autokummidessest nii oli MEIL kombeks lisan pildi
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA