Postitused: 33
Teemad: 12
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Kuna mõned teemad tagasi panin uazile peale fordi mootori.Siis on juba teine mõte peal mõlkumas.Kuna maal metsas vedelemas zil 131.
Siis mõtlesin et veaks too sealt ära ja ajaks töökorda.Praegune bensumootor ta peal on jama.kütte poolest juba.Siis mõtlesin talle belarusi mootori peale panna.kas toimiks?
Postitused: 33
Teemad: 12
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
tahaks teda mudasse.metsa,ja et saaks ka kastitäie puid peale kui vaja vedada.või olemas mingi veovõll mis annaks talle jõudu ?
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(13-02-2010, 20:25 PM)saku777 Kirjutas: tahaks teda mudasse.metsa,ja et saaks ka kastitäie puid peale kui vaja vedada.või olemas mingi veovõll mis annaks talle jõudu ?
Kas sa ise said aru, mida äsja kirja panid. Et raskel maastikul paned veovõlli külge ja läheb aina sügavamast mudast läbi. Kas võlli teine ots on kodus ja mis seda ringi ajab?
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
No seda MtZ mootorit koos Mtz kastiga,eriti kasti panekut tahaks küll näha.
Postitused: 240
Teemad: 43
Liitus: Apr 2003
Maine:
0
Kas midagi Iveco mootoritest ei lähe sinna vahele, neid peaks liikuma küll? Kui mälu ei peta siis kunagi paigaldati neid Lõuna-Eestis, aga võin ka eksida.
Postitused: 33
Teemad: 12
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Et siis panen traktori mootori otsa zili käigukasti?
kuda sildade vastupidavusega zilil on?
traktori käru jaoks on kogemus et kaua need ei pea?
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Alustuseks proovi midagi lihtsamat, lisan siia mõned näited, mida võiks eeskujuks võtta:
esimene
teine
kolmas
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 2,648
Teemad: 263
Liitus: Mar 2004
Maine:
29
Kui jõuvõtuvõlli ots Zili kabiini tuua ja kuhugile kõrvalistuja ette põrandale paigutada, siis kõrvalistuja võib sealt vändaga aidata, kui jõudu väheks peaks jääma. Asja pluss on veel ka see, et siis toimub jõu ülekandmine hästi sujuvalt ja sillad peavad kauem vastu. Kütusekulu peaks ka olema oluliselt väiksem
Postitused: 1,585
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(15-02-2010, 14:52 PM)sass Kirjutas: Kui jõuvõtuvõlli ots Zili kabiini tuua ja kuhugile kõrvalistuja ette põrandale paigutada, siis kõrvalistuja võib sealt vändaga aidata, kui jõudu väheks peaks jääma. Asja pluss on veel ka see, et siis toimub jõu ülekandmine hästi sujuvalt ja sillad peavad kauem vastu. Kütusekulu peaks ka olema oluliselt väiksem
Parim asi tänasel päeval!
Kahjuks on postitus natuke vales teemas või kuidas? Ega mina muidugi otsustaja pole, eks kirjutaja ise teab
Aga idee on väärt lausa patenti.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 175
Teemad: 136
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
17-02-2010, 18:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2010, 18:26 PM ja muutjaks oli
willem.)
Kui see "Niva,Nati,Belarusi" vms.mootor kodus garaazinurgas vedelemas on,siis... jah. Kuid osta 1000.- EEK utiil ning see autole monteerida ja hiljem 10000.-EEk eest n...i näha,siis muutub projekt vähe kahtlaseks. On ju olemas piisavalt lääne päritolu diiselmootoreid,millele varuosad saadaval ja nad isegi kordades töökindlamad.Ps.ZiL tüüpi autodele on meie põhjanaabrid paigaldanudd "Perkins" diiselmootoreid.Samas jääb veel võimalus autole gaasiseade paigaldada.Seda eriti siis,kui auto igapäeva kasutuses pole.Ka säiliks sel moel mõningane algupära.Kuid edu sellegipoolest!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Oli kunagi mul ZIL-130 ja peal SMD-19.Hea jõuline kooslus.Poolteljed pidid pidevalt tagavaraks olema ainult.130 nõrgim lüli vist.Kiirust arendas ka päris hästi ,mingi 100 tuuri vist tuli lagi.Aga MTZ-i mootorit ära küll peale pane.Jääb raudselt lahjaks,saad ainult mööda asfalti kulgeda.Aga tahaks ju mudas ka käia.