16-02-2010, 22:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2010, 22:01 PM ja muutjaks oli hulgus.)
(29-01-2010, 18:56 PM)2715 Kirjutas: Offroadi autole diisli panek rikub selle auto läbivuse ära.
Põhjuseks liiga kitsas tööpöötete vahemik ja sellest on ka enamus võistlejaid aru saanud.Uazile oleks soodsaim valik Zmz-53 või 66.Esiteks annab see parima töömahu ja kaalu suhte.Teiseks mahub peale ilma suuremate ümberehitusteta ja kolmandaks läheb kasti otsa.
Oled Sa oma väidetes kindel? Pole veel kuulnud, et diiselmootor, mille võimsuse ja massi numbrid enam-vähem õiged oleks valitud, oleks offroadis kehv valik? Oled Sa teadlik mis mootoritega võisteldakse Eestis TR1 klassis?
Kuidas plaanid ZMZ53 mootori Uaz i kapoti alla siirata, et säiliks mingisugunegi maastiku suutlikkus? Ei räägi probleemidest ARK jm formaalsustega, ruumipuudusest kapoti all, vaid tuletan meelde, et antud mootor on pea 2x raskem originaalist. Suurem mass esisillal viib maastikul ainult ühes suunas- otse alla...
tervitustega
hulgus@3,4d täiesti piisav.