Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Tuli selline rumal plaan, et vahetaks autol kyynlad.
3tk. sain ilusti kätte , viimane oli kuidagi raskelt. Kasutasin rohkem j6udu ja naksti liikus nagu , siis veel ja tegi uuesti naksti v6i nagu mingit krudinat.
Ajasin sis moootori soojaks ja proovisin veel. No ei taha tulla.
Kuidas saaks kätte? Kas on v6imalik , et ma v6in ta kogematta puruks keerata? Igasuguseid experimente ei saa teha , kuna auto igapäevaselt vajalik. Kyynal ise on see 15 v6tmega keeratav ja asub sygaval plokikaanes augus.
Mis teha?
Pole midagi targemat teha
Postitused: 85
Teemad: 12
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
Proovi Kent rostkiller või midagi sellist,mis sisaldaks grafiiti.See poeb ilusti keerme vahele ja peaks seda probleemi leevendama.Ise proovisin ja aitas.
Postitused: 2,220
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Mootor käis peale jõu- ja ilunumbreid ilusti kõigi silindritega? Mul läks vähe kehvemini, ees ootas küünlapesa taastamine... Õnneks tuli plokikaas niikuinii maha võtta, sest kaanetihend tahtis vahetust.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Oma viga, küünlad tasuks alati grafiitmäärdega sisse panna, siis pole põlemist karta. Samas ,mis seal lõhkuda on peale isolaatori, kui õigele poole ettevaatlikult keerad ja pidurivedelikuga leotad, siis peaks ikka lahti tulema.
Aga halvemal juhul on jah keerme puksi vahetus.
See on nüüd küll viimane lollus, 100 000 km ootama hakata, kui praegu raskelt käib, siis arvatavasti saad veel kätte, kui ülejäänd kolm valla tulid. 100 000 pärast on ta juba nii sisse põlenud, et kindlasti rikub vindi ära.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Pane see küünlaauk plokikaanes mingit poltidele mõeldud roostesurma täis ja siis võta jäik saba ja siis hakka edasi tagasi nõkutama ja muudkui lisa seda surma.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Tõenäoliselt tuleb sul hetkel küünal välja koos plokikaane keermega. Endal pole küünaldega sellist asja veel juhtunud , kuid pigem tavaline on antud nähe näiteks käigukasti poltide juures.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Ärge nokkige nüüd ilmaasjata. Auto v6tab liiga palju bensiini.
Mina pole neid küünlaid sinna t6esti keeranud , aga tahaks selle viimase ka ära vahetada , sest nagu mingi podin käib mootorist läbi.
See selleks , 16 tahtsin ise ka öelda ,aga 5ja kuus on k6rvuti , et pole siin midagi imestada.
Autosid vahetan tihti jah , see nyyd siis kas 98 v6i 99 , peab hakkama raamatupidamisest uurima.
.
Lihtsalt millegipärast on enamus autod nii pe---ses , et mul viskab see remontimine ennem siibrisse , kui asi natukenegi korda saab.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 10,751
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Õige tehnika juba käis läbi: küünlapesa mõnuainet täis ja siis nõksutama: nõks edasi, sama palju tagasi. Ja niikaua, kuni maha tuleb.
Sooja mootoriga on rohkem õnne, kuid samas võib küünlaava kergemini lõplikult rikkuda.
EMEKsikandidaadiga ise ei mässaks. Kui moto käib, siis las olla - maha keeramisega plokikaant rikkuda jõuab alati.
Postitused: 69
Teemad: 6
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
Pole mina elus yhegi küünlaga yle 10 000 sõitnud.
Kõige lihtsam on syyteküünal ära külmetada, kasutades spets külmsprayd(-45 C) , kus on ka "rost off "omadus juures.
Süüteküünal tõmbub kokku ja määre keerme vahele.Nii lihtne see ongi.
Postitused: 122
Teemad: 12
Liitus: Apr 2008
Maine:
5
Eeskuju võiks võtta rehvide montaazil kasutatavast LÖÖK-kruvikeerajast: kui polt on velje külge kinni roostetanud, siis "toore jõuga" ei keera lahti (enne murdub võti, kui polt liikuma hakkab) - kui aga haamriga vastu polti lüüa, siis põrutab rooste lahti (rooste on üsna habras nagu klaas, mille saab kildudeks-pulbriks lüüa), ning polt hakkab liikuma - löök-kruvikeeraja ühendab mõlemad omadused, lüües ja keerates korraga, seetõttu tulevad rehvimontaazi keskustes suvalised roostes poldid nii kergelt lahti löök-kruvikeeraja abil.
Kui eelnevalt lisada veel õli, või rooste eemaldit, siis tuleb veel kergemalt lahti.
Ehk võta oma 16 mm küünla võti ja pikendus kaasa ja mine lase mõnes rehvide vahetamise keskuses löök-kruvikeerajaga roostes süüteküünal supsti välja keerata:küünla võti koos pikendusega sisse, löök-kruvikeeraja otsa ja ongi lahti.