Tuli mõtesse minski forssida.Täpsemalt siis silindrikaant.Aga värk selles ,et kui palju oleks kõige parem seda madalamaks lasta treipingis.Just sellepärast ,et kui lasen liigapalju siis ei lähe käima ja tuleb segukanaleid suurendada ,lasen liigavähe ei anna erilist minekut juurde.:yes
Kas keegi teab palju maksab kloostrimetsa motopoes minski armatuurlaud?
Postitused: 326
Teemad: 17
Liitus: Jan 2002
Maine:
0
vana m-1-m mootori juures sai juba mingi 1mm võrra maha võttes päris hea tulemuse, otsa püsti laskminbe ilma sidurita ja pikk ja järsk kruusane mäkke tõus polnud ka mul selle masinaga siis enam probleem, kasutasin ka uuema minski raami.
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Ma vaatasin oma minski silindrikaant sama eesmärk mõtteis aga vaatasin et krt kui palju võtta tuleb jahutusribi kohe vastu, peab seda ka lihvima ning võib hakata kolbi vastu silindripead peksma.
Postitused: 754
Teemad: 45
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
jahutusribi?:??? Egas niipalju tohi ka võtta....:smug
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
võta endal minski silindrikaas maha, näed ise ka et mingi 0.5 mm saad võtta enne kui jahutusribi hakkab vastu tulema. Sealt edasi hakkad juba jahutusribi ka lihvima. Algul mitte küll ribi täielikus ulatuses aga lõpuks küll.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
laske selline töö ikka spets meestel ära teha. see on peenem teadus, kui välja paistab. aga misiganes te teete, survekambri serval peab kolvi üss-s lae ja kolvi vahele vähemalt 0,5 mm jääma. muidu on detonatsioon kerge tekkima. kardimehed kontrollisid seda pehme tinatraadiga, mis sai küünlaaugust sisse torgatud ja õigesse kohta suunatud. selle järgi sai selle pilu teada.
Postitused: 1,295
Teemad: 13
Liitus: Sep 2003
Maine:
12
Detonatsioon või hõõgsüüde?
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
oot oot ma ei saa aru kuhu see vahe peab jääma
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
vahe peab jääma silindri ristlõike perimeetril kolvi serva ja põlemiskambri lae vahele.
Postitused: 1,515
Teemad: 156
Liitus: May 2003
Maine:
7
Ütlen taas:
Minski forsseerimise kohta on VÄGA põhjalikult kirjutatud ja joonistatud 90-date alguse kardispordi aastaraamatus. Võib-olla ka vanemates, pole silma jäänud.
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
See mil määral forssimine mootori eluiga vähendab, ei olegi nii oluliselt suur. Pigem vähendab mootori eluiga valed s6iduvõtted(mootori ülekoormamine - liiga suured, liiga väikesed pöörded, ebasobivad teetingimused jne).
Kui vaadata progressi läbi aastate, siis mootorrataste surveaste on pidevalt kasvanud. Võtame ntx. Jupiter1, millel see on 7, Jupiter 5-l on see juba 9.5. Kas see teeb siis temast lühema eluajaga ratta? Ärge öelge, et tal on seet6ttu vastupidavamad mootoridetailid. Pealegi keda see kotib, mida antud mootor 10 aasta pärast teeb? Forssimise puhul tuleb lihtsalt leppida, et mootorit peab mõnevõrra tihedamini remontima, muud midagi.
Osade meeste jutt, et forssimine on paha, ei vasta t6ele, paha on see, kui sa mootorratast valesti käsitled(vt. minu jutu algust).
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
mis seal kirjas on? See kuidas tänavasõidu minski mootorit järgi aidata või see kuidas kardimootoreid forseeriti?
Postitused: 264
Teemad: 52
Liitus: Jan 2003
Maine:
0
Ma oleks huvitatud. Kas saad saata interneti teel või peab kirjaga(võib ka faksiga) ?