(28-03-2010, 14:41 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Krt, kas ma loen siit mingit A-osa kummardamist välja või? Liigub muidugi ka saasta. B-osal ja B-osal on teinekord päris suur vahe sees, aga ei ole see asi kindlasti alati nii, et a la 150 kroonine piduriketas vms kuhugile ei kõlba ja selle kasutamine võrreldes A-osaga enesetapp oleks. Enda tehnika all proovitd nii A-d kui B-d. Näiteks nendesamuste 150 kroonistel piduriketastel ja üle 100 krooni maksnud zarniiridel(millel 4-s aasta jookseb) veerev Golf 2 1987a(üks pere liikureist) läbis reedel edukalt puudusteta TÜ. Masin läbinud selle aja jooksul 70 000km mööda eesti kuumaastikke(loe;teid). Autoga ka rinkal käidud ja ei ole hullu midagi juhtunud.
Need "hästi koostatud pimedate opelid" (loe Golfid) ei ole ju autod.
Olen näinud kuidas b varuosa pask paarituhande km läbimisel ribadeks kukkusid. Ja kuna omanik nõudis garantiid, siis Eesti banaani vabariigis seda ei eksisteeri. KUid ma ei taha eales olla see inimene, kes ajab kuskil mõne inimese alla seetõttu, et ei suuda korralike varuosi autole soetada. Olgu selleks siis pidurikettad, klotsid või hoopis mingid muud kondid veermikus. Samas ok saan aru, et on ka head b varuosa. Kuid kuidas silma järgi seda ära tunda. A varuosa EELIS on just see, et seal liigub vähem paska.
Teisalt siin tuleb ka teine probleem kohe välja su jutus. Kui mingi varuosa ei ole testides nr 1 siis sinusugused ei osta ühtegi a varuosa. Kõik on pask jne jne.
"Mina olen kuningas ja alati peab kõige kõige parem varuosa olema." Pista see mõtlemisviis sinna, kus päikest ei paista. Vihkan juba südamest selliseid raipe tolasid, kes leiavad, et nende mõtlemisviis on kõige parem.
Teeme aga sitast saiia.
See nagu vene autode juures, et cccp on kvaliteedi märk ja sealt läheb teema edasi, et siis oli rohi rohelisem ja naised ilusamad. Sellisest suhtumisest autodesse järeldan ma, et ohutus on eestlasele pohhui. Pääasi et küna perse all oleks ja bocki saaks libistada oma õlises garaazis.
Leian, et mees, kes ei suuda korralike varuosi enda autole osta, sellel peaks koheselt load ära võtma.
Samas noh meil veel arenguruumi on, "Eesti vaeste autojuhtide eliit" pole ju veel Euroopas TOP 5 seas tagantpoolt.
Ülevaatused Eestis - palun luba mul kõvasti naerda. Palju sa viskasid ülevaatuspunktis?? Miks sa arvad eestlased saksast autosid toovad? Seal isegi ülevaatused teevad paremat tööd ja on palju karmimad auto nõuded.
Näita mulle ülevaatust, mis Eestis tõstab silla õhku ja siis igat konti eraldi testib?
KUi auto juba oma raskuse all (tavaliselt 1,5tonni millest 2/3 on esisilla peal) surub igasuguse sarniiri väga suure jõuga kinni. Kui juba niisama saab logistada, kui auto oma raskusega surub, siis juba surmaauto valmis. Ootab vaid kuna laiali laguneb.
Samas siit areneks mõtetu vaidlus, sest igal inimesel on oma arvamus. Lisaks vaesus mõtteviisis annaks kõvasti tunda enamikel vist.