Postitused: 208
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
02-04-2010, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2010, 18:52 PM ja muutjaks oli
USSR V4.)
Autoks Hyundai accent 1,3 2001a, mure siis selline,et kui õhulugeja
( MAF ) juhe on küljes,siis mootor ei tööta (tühikäigul jookseb täis pööretel ei saa kätte), ja mootori tuli põleb. Kui juhe ära võtta,siis töötab mootor normaalselt ja mootori tuli kustub ära auto sõidab ka normaalselt,aga see ei ole ju normaalne olukord. Äkki oskab keegi midagi soovitada,õhulugejat lihtsalt proovimiseks osta ei tahaks.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Kas summuti sukk on terve? Sukk asub sellel autol tõenäoliselt enne lambdat ja juhul kui sukk lekib , hakkab mootori tuli põlema.
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 208
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Summuti ei leki mitte kuskilt ja lambda on kollektori küljes kohe enne katalüsaatorit,kat ise on mootori ees kollektori otsas.
Postitused: 27
Teemad: 21
Liitus: Aug 2009
Maine:
0
Endal oli lantraga sama jama müüsin auto koos selle katkise lamda anduriga ,kuna selle eest küsiti pool auto hinda poes .
Pöörded ka kõikusid tühikäigul .
Postitused: 208
Teemad: 11
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
Probleem ei ole lambdas,vaid õhulugejas (MAF ,mass air flow sensor),mis asub õhufiltri küljes.
Postitused: 1,270
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
39
Üks variant on, et probleemne on õhulugeja, teine variant ka see, et vaakum lekib kuskilt: alates õhufiltri ja sisselaskekollektori vahelisest suurest voolikust kuni väikeste vaakumi väljavõttudeni välja. Vaata üle kõik sisselaskekollektori küljes olevad voolikud selle pilguga, et kas kuskil on pragusid, millest võiks õhk lekkida. Kui ei aita, siis võid kuskilt otsida teist õhulugejat enda liikurile peale proovimiseks...