03-04-2010, 13:17 PM
Kuna aastatega arenenud nii teadmised kui ka hulk materjale lisandunud - tõstaks teema ülesse.
Minule tundub täna et Lend-Lease autode saatus NLis üldiselt oli samasugune nagu igal teisel sõidukil - töötada kuni täieliku amortiseerumiseni ning seejärel minna utiili.
Samasugune tee oli ette nähtud ka Saksa trofee masinatele, kuid ka kodumaisele tehnikale.
Näiteks, kui palju on tänaseks säilinud varasemaid tüüpe GAZ-51te, Jaroslavli tehase veoautosid, Ural-Zise 355, 0-seeria Pobisid, alumiiniumkerega ZISbusse jne - kusjuures, need autod toodeti ikka oluliselt hiljem, ning sõjas need ei pidanud käima.
Ajad olid rasked, ning keegi ei ole ennast vaevanud sellisel teemal, kui vanatehnika sälilitamine.
Selline on kokkuvõtte.
Minule tundub täna et Lend-Lease autode saatus NLis üldiselt oli samasugune nagu igal teisel sõidukil - töötada kuni täieliku amortiseerumiseni ning seejärel minna utiili.
Samasugune tee oli ette nähtud ka Saksa trofee masinatele, kuid ka kodumaisele tehnikale.
Näiteks, kui palju on tänaseks säilinud varasemaid tüüpe GAZ-51te, Jaroslavli tehase veoautosid, Ural-Zise 355, 0-seeria Pobisid, alumiiniumkerega ZISbusse jne - kusjuures, need autod toodeti ikka oluliselt hiljem, ning sõjas need ei pidanud käima.
Ajad olid rasked, ning keegi ei ole ennast vaevanud sellisel teemal, kui vanatehnika sälilitamine.
Selline on kokkuvõtte.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.