Postitused: 12
Teemad: 67
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Tere!
Oskab keegi tark mees öelda Pannonia siduriketta paksust?
Tekkis selline mõte, et paneks uued katted aga ei tea kui paks peaks ketas olema. Ja veel selline mure, et esimene käik ei taha ültse sees seista: Ülevalt luugist sisse piiludes paistavad kõik hammakad ja kahvlid ok olema.
Postitused: 132
Teemad: 109
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
No kui käik ikka sees ei püsi, siis on kusik ikkagi see viga- kahvel kulunud- hammasratasta nuudid maas. Lahtivõtmisest sa ei pääse.
Miks sa tahad teada siduriketastaste paksust, pane uued sisse ja kõik.[/align]
Postitused: 12
Teemad: 67
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Paneks küll uued kettad aga pole leidnud kuskilt, sellepärast tahangi uue ketta paksust teada.
Postitused: 213
Teemad: 31
Liitus: Jul 2006
Maine:
4
04-07-2010, 09:51 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2010, 09:51 AM ja muutjaks oli
siimlane.)
Tere
Uusi kettaid saab Ungarist tellida. On võimalik saada nii kork kui ka sünteetilise kattematerjaliga.
Pannonia de Luxe TLF '1959
Pannonia de Luxe TLB '1961
Pannonia T1 '1962
Pannonia T5 '1969
White T9 '1965
Motorkuli FV-60 '1967
Postitused: 3,171
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Paksuse teada saamiseks tuleb kõigepealt mõõta vaba ruum.
Nüüd lahutada sealt vaheketaste paksus ja järgi jääv jagada ketaste arvuga.
Kunagi tehti neid pätsikesi ekskavaatori sidurikattest treimise teel.
Käigukasti sisu saab ka mootorit pooleks võtmata kätte.
Tavaliselt on viga käigulülituse plaadi ebatäpsus ja neid küllalt parandatud.
Käigu kohast ümarviiliga soont laiemaks ja vastasküljele keevitusega peale.
Kui käik on sees, siis peab hammasratas olema vastu teist ja kruvikeerajaga katsudes ei tohiks lülitusplaat lasta hammasratast üle 0,3 mm välja tulla.
Kui see saavutatud, siis parandada käiaga hambad ja enam sul sinna sisse asja pole.
Postitused: 12
Teemad: 67
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
[/align]Vot see on juba mõistlik jutt!