vanapagan Kirjutas:Sai siis oma 5 aastat tagasi täiustatud väheke seda MF-i
Krt,kui ma neid pilte vaatasin,tuli peale kange soov ühe tuttava kuuri alt üks suht õnnetus seisus aparaat ära tuua, et selle mootori/käigukasti ümber ka midagi sellist ehitada...
Igal juhul piltide põhjal tegijale 6 punni 5st. Kas sellisega saab muudki teha peale muruniitmise?
Vibratsiooni on küll parajalt aga selle eest niidab pöidla jämedust lepavõsa kah nii et mühiseb. Peale muru niitmise saab sellega veel käru vedada ja niisama võidusõitu harrastada.
Jälle mure oma aparaadiga...
Kuigi 4 aastat pole masinal midagi praktiliselt juhtunud, siis viimasel ajal on hakanud probleemid tekkima.
Sidur ei lahuta, sest kettad on korvile ja käigukasti võlli otsas olevale jubinale hambad sisse söönud ja koormuse all sealt välja ei tule...
Tuli mõte need sooned välja viilida ehk pinnad siledaks, aga kas see lahendus töötaks või on tegemist ajaraiskamisega?
Või on ainuõige lahendus uued tükid otsida?
MTZ 05-e magneeto on täpselt sama mis käivitusmootori omagi, ainult pöörlemissuund on teistpidi. http://fotoalbum.ee/photos/V6ll/50726925 - Õhupuhasti all paikneb.
Oskab keegi teemaga kokku puutunud kodanik ütelda, mil moel on tehtav MF-i siduri veetavate ketaste ja käigukasti vedava võlli vahel paikneva detaili vahetus.
Jutt siis sellest detailist, mille soontesse toetuvad vedavad kettad.
Olemas see uus detail, ja kuna vana on väga hambuline, tahaks selle uue vastu vahetada...
Pole veel lammutama hakanud, aga segadusse viib asjaolu, et uuel ei ole mingit nuuti ega kiilusoont? Mis teda seal otsas hoiab?
Ilmselt olen oma masina siduri suutnud käruveo ja lume puhumisega nii kaugele viia, et see enam mootorist tulevat "meeletut" momenti üle kanda ei suuda ...
Kas on lootust, et sidurisse sobivad mõne sama maa päritolu mootorratta kettad, või on need ainult "originaal" päritolu?
tere,et 80-ndatel sai MF-ga päris usinalt tegeldud,siis minu mäletamist mõõda sobivad ainult originaal kettad,aga mul peaks kusagil LUME all neid ühes kastis olema,kevad toob selgust.