Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Mure pealkirjas olemas. Hetkel olen proovinud teist süütepooli, küünalt ja seda andurit, mis süütehetke loeb. Esialgu on vast nii, et vool ei jõua süütepoolini. Kas viga tuleks otsida juhtmestikust või generaatorist?
Samas, kui keegi teab, siis oleks huvitatud antud isendi korralikust elektriskeemist. Masinal on Riga mopeediga sarnane generaator.
Generaatorisse minevad juhtmevärvid on järgmised: roheline, pruun, kollane ja sinakas-hall.
Generaatoril on väljundotste tähed järgmised: T Я З O Д.
Samas miks on masinal esimene ots vedel? St. keerad lenksu ühes suunas ja ratas samal ajal ei pruugi samasse suunda keerata? Selline tunne, et esimene ots oleks täesti lahti.
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
Lenksu "vedel" olemise kohapealt vaata amordi prillid üle - äkki on lahti või mõrased.
Maamees linnast.
Postitused: 3,104
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
60
(01-09-2010, 14:02 PM)urmet48 Kirjutas: Masin hetkel läheb käima ja töötab normaalselt. Samas seda ainult siis, kui kommutaatorist süütelukku minev juhtme ots lukust eraldatud on. Süütelukk ise on klemmplaat, mis klemme ühendab. Mis seal saab lühises olla, et sädelahendust pärsib?
Süüteluku otstarve ongi säde ära kaotada lühistades mingid kindlad klemmid, kui süüde on välja keeratud. Kas sul süütelukule võti on olemas?
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Võti on olemas. Küsimus on pigem juhtmete asetuses süteluku klemmidel. Eila kontrollisin süütelukku. Ideeliselt peaks voolud vastavalt süütevõtme asendile jooksma. Sellest ka järeldus juhtmete vale paigutuse suhtes.
Postitused: 628
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Hetkel siis olen selgitanud välja juhtmed, mis süüteluku külge käisid numbrilises järjekorras.
1. tühi klemm
2. valge- signaal
sinakas-hall- vasak lüliti
3. punane- esituli
4. lilla- kommutaator
5. kollane- drosselmähis
6. must- juhtme teine otsa jookseb taha ja ei kinnitu kuskile
7. valkjashall- esituli
Samas olen välja selgutanud süüteluku asendid, mis klemmid ühenduvad võtit keerates. See koht juba pisut ebaloogiline. Juhtmed ilmselt süüteluku küljes valesti.
Võti 0 asendis ühendab klemmid:3,4,6,7
Võti 1 asendis ühendab klemmid:2,3,6,7
Võti 2 asendis ühendab klemmid:1,2,5,6,7
Kui keegi nüüd oskaks juhtmete õige järjestusega aidata, siis sellest oleks edaspidises masina taastamises palju abi.