GAZ 66 -02 1992a.

Et silmale ilus vaadata oleks:

           
           


Seljatugede süsteemid ka nüüd korralikult töötavad, natukse painutada ja ölitada ning puuduolev käenupp:

       

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

http://www.motomajand.ee/?id=4_27_15_634
Selline magamisase käib ilmselt selle konksu taha, mis sellel pildil üleval nurgas:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(07-09-2010, 11:30 AM)aavu Kirjutas:  http://www.motomajand.ee/?id=4_27_15_634
Selline magamisase käib ilmselt selle konksu taha, mis sellel pildil üleval nurgas:


Just just, see mul proovitud värk, oli kohe kaasas masinaga.

(08-06-2009, 00:37 AM)overspeed Kirjutas:  
(22-12-2008, 02:12 AM)cesium Kirjutas:  
overspeed Kirjutas:Kabiinis on nari juhi jaoks ka alles.


Kuhu ja mismoodi see käib?

Üks aas kummaski nari nurgas käivad kunde pool konksude otsa, samuti ka juhi pool kumbki nurk, kuid sääl on aasade rihmad pingutatavad, et saaks nari pingule tömmata.
Siis on kolm pingutatavat rihma tagaseina külge. Neist 2 tuleb esialgu lahti jätta, et siis altpoolt nari ja tagaseina vahelt magamisase peale ronida. Peal olles pingutab tagaseina rihmad ka ära.
Ise poleks nii proovinudki, kuid tuttav söjaväeajast mäletas, et nii sai ronitud.


   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Aastaaeg selline, et peab metsa söidukiga minema hakkama, puid vedama. Ilmnes aga selline asi, et tagumine vasem rehv vajub tühjaks ca nädalaga. Egas kedagi, varuratas maha ning alla. Olgugi, et varuratas on "kalasaba" mustri töttu möeldud vaid paremale poole, ei tee ta miskit paha ka vasemal olles, ongi kindlam pehmel maastikul tagurdada, siis vähemasti üks kumm veab mustriga.
Olgugi, et mind Volga poest välja visati tookord, ostis mo söber mulle säält kokku kolm veljevötit. Nüüd siis sai ka viimane puruks keeratud. Ei lahtistand ta ühtki mutrit vaid lihtsalt oma käejöuga originaal heebli jöuölaga keerates tegi pröks, nagu oleks malmist tehtud:

   

Önneks on mul ikkagi olemas too vene originaal nöukogudeajast, mille naabrimehe pööningult leidsin. Sellega sai siis töö tehtud.
Miks rehv tühjaks läks veel ei tea. Panin hetkel ventiili sisse ning lasin 3 bar survet, eks hiljem vaatan, kas vähenend. Vöimalus ka see, et ei pidanud tolle tsentraalpumpamissüsteemi rehvikraani kummitihend. Paistab ta päris päevinäinud:

   

Kes veel pole lammutanud, kraan iseenesest suht lihtsa ehitusega. Rehvi sisekummi-torust vötab kinni kummitihend millele mutriga keeratakse läbi seibi press pääle, kummi ümbritsev osa nati koonuses, öhu suleb metallkuul vasta metalli (kraani korpus on pronksist). Kraani avamise völli tihendatakse samuti kui teises otsas vöetakse siselohvi torust kinni:

   

Seniks, kuni kraan küljest ära, panin siselohvile ventiili ja korgi ette:

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kui kiiresti see keskähkimine ühele rehvile elu (nii 1 bar) sisse ajab? Suudab keskmist kruviauku kompenseerida?
Vasta

'95a vähese LSga (4500km) masina eest küsitakse muide julgelt kuuekohalist summat: http://www.auto24.ee/used/753519

Teet aka "66 wannabe"

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(16-11-2010, 13:10 PM)v6sa Kirjutas:  Kui kiiresti see keskähkimine ühele rehvile elu (nii 1 bar) sisse ajab? Suudab keskmist kruviauku kompenseerida?

Manualist ei mäleta mis lugenud, et palju tehas ette ütleb (sääl vist oli kuskil mainitud, et mitu kalasnikovi kuuliauku jöuab üle pumbata). Kuid mul lekkivate voolikutega (vahetusega on natukse törkeid, kuna maaletooja ei taha mind vajalike varuosadega varustada) "ähib" ühte rehvi 1 bar möne minutiga. Üks rehv 2,8 bar vöttis kuni 5 minutit aega. Köigile neljale rehvile korraga 0,5-st ... 2,5 bar sisse ajada läks ca 15 min.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Mille pealt kompressor lööb? Käigukastist mingi jõuvõtt?
Vasta

(16-11-2010, 21:34 PM)Timm Kirjutas:  Mille pealt kompressor lööb?...
Ikke rihmaülekndega vändarattalt.
Vasta

overspeed Kirjutas:Kuna üks geneka rihm oli öhtal, otsustasin köik rihmad uutega asendada. Kompressori-roolivöimendi rihmad tuleb niikuinii maha vötta et geneka-veepumba rihmi vahetada.
Geneka rihmad sai esimese korraga öiged. Natukse väiksemad olid kui need vene päritolu mis pääl olid, kuid läksid kenasti paika. Raskem oli aga kompressori rihmadega. Alles kolmanda korraga önnestus öiges möödus saada, sest selles möödus rihmu pole nagu pääl olid, ning needki olid liiga pikad, sest roolivöimendi ölipotsku jäi peale pingutamist viltu. 1800-sed olid löpuks öiged mis läksid pääle ning roolivöimuölianum jäi otseks.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(16-11-2010, 00:41 AM)overspeed Kirjutas:  ... Vöimalus ka see, et ei pidanud tolle tsentraalpumpamissüsteemi rehvikraani kummitihend. Paistab ta päris päevinäinud...

Nii ka on. Kui rehvi öhukummil ventiili sisse panin ja 2,8 bar sisse pumpasin, siis 2 nädala möödudes säält miskit vähemaks ei läinud. Kraani kummitihend ei pidanud (olekski piisanud vaid kraani äravötmisest ja ventiili panekust, aga sai vähemasti kätt jälle harjutatud rehvivahetuses). Uued tihendid juba stantsiga välja löödud ning vahetan siis juba köigil kraanidel. Originaalid olid 3mm ja 3,5 mm paksud, kuna mul 3,5-st ei ole siis tegin 3mm ja 4mm. 3 on paras kraani völlile, 4 läeb tihedalt öhukummi ventiili torule.
Kui nüüd taas ratast vahetan, siis vötan küljest ka tolle tsentraalkummipumpamise süsteemi öhuvooliku ratta silla küljest. Kuna Rebella mind nendega varustada ei soovi, siis läen originaal näpus linnapeale alternatiivi otsima. Löpppeatus on arvatavasti Hydroscand'is, kus mind ennemgi aidatud on vajaliku vooliku konstrueerimises, enamus tehakse kohapeal valmis.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

-25 C, katel-eelsoojendi töötab kenasti. Löbu laialt.

           

           

           

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Ennem talve tuli soetada uus aku, sest vana lihtsalt üldse enam voolu sees ei hoia.
Vanale akule väga pahaks ei pane ka, suved läbi seisis niisama, talvel kövade külmadega käivitused ning siis metsavahel aeglustiga pöristades laadimist ju pole. Rasked tingimused need. Laadisin küll aastas korra akut eraldi, kuid tuleb välja et sellest ei piisanud. Uue aku proovin suveks kuskile teise söiduki pääle panna, et see samateed ei läeks vaid saaks head kasutuistingimust rohkem.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kaks söpra, Voktavius ja Valmet, metsatöödeks valmis, üks ühes teine 8 km eemal teises metsas. Väiksemal käib metsas ka kahesillaline haagis taga, et koorem väärikam oleks.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Minu soovitus: otsi lammutusest 2 rullturvavööd , ja ikka 3 punkti omat.
Vasta

See on üks soovitus, mida ma muidu kangeste heaks kiidaks, aga... mitte selle auto puhul.
mõned põhjused:
*Olematu tugevusega kabiin, mis millegi raskemaga (puu kukkumine, maapinna lähenemine) mõjutades väga madalaks vormub, ainus koht kuhu mahtuda on kangide ümbrus. NA-s proovisid selle järele üks ohmust sõdur ja prappor, kes suutsid kraavi katusele maandunud autos kahekesi korraga oma ülakehad sinna ära mahutada. Prapori elu päästis pmst kabiini taga olev varuratas, mille järgi kabiin vormus.

*ette-üles liikuv kabiin, mis võib selle teekonna juhuste kokkulangevusel omavoliliselt ette võtta. Kui lukk lahti, hoiab vaid üks riivikene. Ise olen jalgupidi roolivahel olnud ja oi-oi kui raske-valus-keeruline on sealt välja saada. Korras autol seda ei juhtu, aga ometigi...

*Ja muidugi lihtne tõdemus, et ainult käigukang on normaalses käeulatuses, esisilla lülituseks peab juba pikalt sirutama, vintsi kang ja palju muid pudinaid lausa põrandas.
See muidugi eraldi teema, et neid rihmu seal eriti kinnitada-paigutada polegi.

Paljukest seal metsas ikka kiirust arendad.


Vasta

Üks sugulase sõber, kes kunagi GAZ-66 peal mingit tööd tegi, kandis metsas jms raskemates oludes alati kiivrit. Tal oli mingi kurb kogemus, vist mudast leitud kivi vms takistusega. Igatahes oli mees oma pea seal kabiinis korralikult lõhki saanud, seetõttu oli tal metsas kiiver alati peas. Vist tankistimütsist ja ehituskiivrist kokkuehitatud üsna mugav vidin.

Ehk tasub seda kaaluda.
Vasta

(27-10-2011, 11:25 AM)Autorehv Kirjutas:  Minu soovitus: otsi lammutusest 2 rullturvavööd , ja ikka 3 punkti omat.

????? Ei saa soovitusest aru.


(27-10-2011, 22:24 PM)hulgus Kirjutas:  See muidugi eraldi teema, et neid rihmu seal eriti kinnitada-paigutada polegi.

Paljukest seal metsas ikka kiirust arendad.

Köik kinnituskohad 3-e punkti rihma jaoks olemas tehase poolt. Lihtsalt rihmad said pandud mitte kiirust silmas pidades. Aga jah, kuidas sa rullrihmaga maastikul söidad, jääb peale panemata lihtsalt. Hulgusega nöus, et sellele autole pole rullid just öige otsus.


(28-10-2011, 00:13 AM)zazik Kirjutas:  Üks sugulase sõber, kes kunagi GAZ-66 peal mingit tööd tegi, kandis metsas jms raskemates oludes alati kiivrit.
Ehk tasub seda kaaluda.

Just see ongi esmapöhjus miks rihmad panin. Maastikul vöib ju küll üliaeglaselt söita esimese käiguga ja aeglustiga, kuid kövade vedrudega tühja masinaga pörkasin sääl ringi nagu jalgpall, poeg körvalistmel aga kergekaalulisena nagu kummipall. Nüüd mölemal rihmad pääl ega pörka kuhugi.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Ennem miinuskraade sai auto kenasti pestud.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Juhtumisi:
ca 1 kuu masin seisnud ning oli soov taas seda liigutada. Käima aga mitte ei läinud, ei lubanud ka. Bensupumbal surve on, filter silmini täis ja surve all. Önneks on karbal külje pääl vaateklaas. Karbasse bensiin ei jöudnud. Keerasin klaasi maha ja loksutasin ujukit ülesse-alla, see ise liikus vabalt aga loksutades ujukit pääses nöela vahelt bena tulema. Kuidas see kinni oli jäänud nii et ujuk ise vaba? oma 53-l oli juhus, kus panin karbale remontkomplekti sisse, hiljem aga peale möningast söitu mootor ei tahtnud enam töödata, sest karbas ennem nöela olev uus plastikust söelfilter oli kinni sulanud meite keemiaga. Peale selle eemaldust töötas taas. 66-l pole ise karbat puutunud ning siiani oli köik ju ok, vähetöenäoline et nüüd sääl miskit sulama hakkas.
Peale karbasse bena saamist enam starter ei vedanud, relee tegi vaid klöpsu. Hirmuga mötlesin: "Jälle aku ???, just käias ju kenasti?" Vöi lasin äkist starteri kokku, käiasin teda ju ennem rohkem sekundeid kui manualis lubatud on jutti käiata. Önneks ei, starteri juhtmed vajasid vaid liigutamist ja mutrite pealepingutust, käsi siiamaani punane ja kriimuline, sest starterile kergelt ligi pääseda suht raske.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne