Metsatehnika

http://www.autogidas.lt/skelbimai/-kita-...69133.html

Ja mitte ainult eestlased pole leiutajad...Leedukatel selline monstrum. Helistasin ja sain niipalju targemaks, et masin ise T-150, mootor MTZ ja rehvid K- 701 laiem varjant.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Umb-määraselt sarnast sugupaaritust ka siinmail nähtud ja leidub töös siiani. Oleks ainult kunagi viitsimist fotokaga neid ehmatada, aga ehk kunagi...
Vasta

Aga ehk keegi teab kus vedeleks mõni TDT 55 (metsapull). Sooviks osta endale. Ja samas võib siia veel julgelt oma leitud aretusi üles riputada.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

http://auto.plius.lt/skelbimas/zemes-uki...id-1241545

Midagi leedukate kätevahelt veel.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=WyCKovYP80o
Ja midagi lätlastelt.
Kas keegi teab sellest masinast midagi lähemalt?

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

http://ciedra.lv/

Ise küsin ise vastan.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Mida monstrum Big Grin ??? Toungue
Kliirens on superkena - 75cm ehk siis ~15cm lisa võrreldes tavalise põhjamaades ehitatud metsamasinaga.
Tühimass ok - 14,5t
Aga nüüd...
Laius - 3,7 meetrit! Pöörane ju. Milline juht, millise treilaga ja millistel teedel seda veetakse?
Kõrgus pole ka just eriliselt ahvatlev - 3,9m.
Koorma otsa pindala kõigest 3,6 ruutmeetrit Sad

Võrdluseks toon Valmeti, õigem oleks vist juba nimetada Komatsu pere kõige suurema ehk 890.3 vedaja vastavad näidud:
Kliirens: 68-76cm (erinevad allikad)
Tühimass: 16,8t (6-rattaline)
Laius: ~2,97m max. (sõltuvalt rehvimõõdust)
Kõrgus: 3,8-3,9m (andmeid erinevatest allikatest ja erinevas varustuses, seepärast ka kõikumine).
Koorma otsa pindala: 5,6-6,0 ruutmeetrit (hüdr. tõstetav sirm).

Eks andke ise hinnang mis on mis, mis milleks kõlbab ja mis kuhu sobilik Wink
Vasta

(16-03-2011, 22:34 PM)Janka Kirjutas:  Mida monstrum Big Grin ??? Toungue
Kliirens on superkena - 75cm ehk siis ~15cm lisa võrreldes tavalise põhjamaades ehitatud metsamasinaga.
Tühimass ok - 14,5t
Aga nüüd...
Laius - 3,7 meetrit! Pöörane ju. Milline juht, millise treilaga ja millistel teedel seda veetakse?
Kõrgus pole ka just eriliselt ahvatlev - 3,9m.
Koorma otsa pindala kõigest 3,6 ruutmeetrit Sad

Võrdluseks toon Valmeti, õigem oleks vist juba nimetada Komatsu pere kõige suurema ehk 890.3 vedaja vastavad näidud:
Kliirens: 68-76cm (erinevad allikad)
Tühimass: 16,8t (6-rattaline)
Laius: ~2,97m max. (sõltuvalt rehvimõõdust)
Kõrgus: 3,8-3,9m (andmeid erinevatest allikatest ja erinevas varustuses, seepärast ka kõikumine).
Koorma otsa pindala: 5,6-6,0 ruutmeetrit (hüdr. tõstetav sirm).

Eks andke ise hinnang mis on mis, mis milleks kõlbab ja mis kuhu sobilik Wink


ISE KUJUTAN ETTE KUHU SELLINE SOBIB. Eesti lageraided soisema pinna peal. Eks ta selle jaoks ka ehitatud. Kuigi mõtekus on iseasi. Aga hind sellel 200k eur ja ei hakka seda hinda siin komatsude ja Johnidega võrdlema. igatahes olen isiklikult sellest aparaadist isegi huvitatud veidi.

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

(16-03-2011, 22:34 PM)Janka Kirjutas:  ...
Laius - 3,7 meetrit! Pöörane ju. Milline juht, millise treilaga ja millistel teedel seda veetakse?
Kõrgus pole ka just eriliselt ahvatlev - 3,9m.
...

...
Laius: ~2,97m max. (sõltuvalt rehvimõõdust)
Kõrgus: 3,8-3,9m (andmeid erinevatest allikatest ja erinevas varustuses, seepärast ka kõikumine).
...

Vahet ju pole, mõlema jaoks on vaja Maanteeameti lubaToungue ja hoolikalt valida oma teekonda, et mitte Eleringiga lähemalt tuttavaks saada.

Rehvi laiuse juures tekib alati küsimus, kas poleks otstarbekam kasutada lisarattaid. Tean, et metsas saavad rattad hoopis valusama vatti, kui põllul, kuid mitte alati ei tehta väljavedu soos. Ning lai rehv on alati kulukam asendada intsidendi korral (mis paratamatult juhtub varem või hiljem) kui seda on kitsam.
Vasta

... ja sellisest kulartiklist nagu on ratta- ja tandemilaagrid ärme selle masina juures parem räägime Big Grin.
Vasta

Internetis kollates juhtusin sellise masina peale:
[Pilt: 46304960.jpg][Pilt: 46304956.jpg]

Tundub olema T-16 baasil plaadiga metsaveo masin, võib olla eksin.
Vasta

Päris hea idee selline käru.Kitsastes oludes paned tolle käru põkale ninasse kinni ja lükates sigahea täpselt sõita.Ise vedasin suve jooksul mingi 60rm kütet kärupeal küüni ja küünis sees veel täisnurk pööre otse riida äärde.Käru taga haakes poleks see mingi valemiga õnnestunud.
Vasta

Hmm. Kui sinna kõhu alla sättida hoopis haarats ja kõrgus kah hüdroga timmitavaks teha ....
Vasta

On keegi ka 830.1-e esi silda lammutanud.
Oleks tänulik näpunäidete eest.
Vasta

Üle pika aja jälle küsiks abi. Ehk keegi teab Venemaa ja teiste idabloki metsatehnika müügiportaale internetis? Selliseid kuldse börsi või soovi laadseid. Oleks vaja väikese uurimustöö tegemiseks. Tänan tähelepanu eest Smile

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

"продажа лесовой техники" annab guuglist üsna palju vastuseid.

http://www.forestmachines.ru/component/o...Itemid,35/

Ukrainast midagi: http://autoline.com.ua/s/selhoztehnika-l...ll_16.html

Need vaid mõned näited Jaanusele.
Vasta

(15-12-2011, 01:50 AM)Janka Kirjutas:  "продажа лесовой техники" annab guuglist üsna palju vastuseid.

http://www.forestmachines.ru/component/o...Itemid,35/

Ukrainast midagi: http://autoline.com.ua/s/selhoztehnika-l...ll_16.html

Need vaid mõned näited Jaanusele.

Tänan Smile

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Hetkel on müügis vene metsaveotraktor TDT-55.Väga omapärase hüdraulilise monstrumiga pealisehitus.Muidu olid sellised masinad ikka plaadiga kuhu trossi abil palgid peale keriti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(16-12-2011, 23:26 PM)E303 Kirjutas:  Hetkel on müügis vene metsaveotraktor TDT-55.Väga omapärase hüdraulilise monstrumiga pealisehitus.Muidu olid sellised masinad ikka plaadiga kuhu trossi abil palgid peale keriti.

Umbes säärane nägi välja siis see ront, millest minu elu alguse sai Toungue
Aga täpsustuseks ütlen siinkohal, et see ei ole ТДТ-55, vaid täpne mark on ТБ-1М, mille järgi käib tänapäeval veel omakorda modifikatsiooni number, aga pole mõtet selle numbriga asja keerulisemaks ajada.
ТБ - Трелевочник бесчокерный või ka трактор бесчокерный - kuidas iganes Toungue
See siin E303 piltidel demotu on juba asjalikuma tõstukiga ront. Masti sammast liigutavad hammaslatid. Minu esimesel raipel oli ilmatuma kolaka kolmnurkjala peal see tõstuk ja pööras teda üksainumas silinder.
Säärane risudik:

[Pilt: tb_1.jpg]

Трелевочная машина ТБ-1М предназначена для бесчокерной трелевки деревьев и хлыстов при сплошных и выборочных рубках в насаждениях со средним объемом хлыста до 0,4 м3, а также выполнения вспомогательных работ.
Машина ТБ-1М создана на базе трактора ТДТ-55А, который оснащен гидроманипулятором, с клещевым захватом на конце, пакетоформирующим устройством (коником) и гидросистемой.

http://lesnaya-technika.ru/?cat=27

Vasta

(16-12-2011, 23:26 PM)E303 Kirjutas:  Hetkel on müügis vene metsaveotraktor TDT-55.Väga omapärase hüdraulilise monstrumiga pealisehitus.Muidu olid sellised masinad ikka plaadiga kuhu trossi abil palgid peale keriti.

Oman sellist mudelit juba aastaid,nüüd sain teada siis millega tegu Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 34 külali(st)ne