Traktorite lumeläbitavus.
#41

    Kui lumi hakkab söitu segama siis vaadake minu postitust siin teemas.Ketid on ikka saadaval.

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#42

t-40am jäi sel talvel metsas ka mul mitu korda hätta, kuna tagarataste blokeering ei tööta. Hakkab lumes täiega ühe ratta pealt teise peale kõigutama ja selline tunne on et kohe lendab midagi kuskilt laiali. Ootan lume sulamist, enne ei tasu traktorit lõhkuma minna. Taga on ka väike sahk, pidevalt lükates suutsin ikka koduhoovi puhtana hoida. Esirehvid pole ka kiita.

   
Vasta
#43

Üldiselt ma ei saa aru,miks rünnatakse talv läbi hangesid ilma lumekettideta! Auto puhul on tõesti nii,et hea kett on kallis kuna see peab võimaldama mingitki liikumiskiirust ja kui auto põhjapeale ei jää siis korralik naastrehv ajab ka asja ära. Traktor on jää peal seevastu aga täiesti abitu.

Lisaks saab traktorile kasvõi läbi velje aukude panna ketid või ise miskit robustset aretada kuna erinevalt autost pole rattakoopa ruum piiratud.

Kevade poole tekib siuke loll situatsioon ka et pealtnäha koheva lume all on jäätunud maapind,mis tähendab seda et traktor hakkab natukene silla,käigukasti vms peal hoida et paigal ja rattad käivad abitult jääl ringi.
Vasta
#44

minu neljakümnel puudub kettide võimalus. eelmine omanik on porilauad laiemaks keevitanud ja porilaua ning rehvi vahe on minimaalne. taga on russi rattad.
Vasta
#45

(27-03-2011, 14:15 PM)bonx Kirjutas:  t-40am jäi sel talvel metsas ka mul mitu korda hätta, kuna tagarataste blokeering ei tööta. Hakkab lumes täiega ühe ratta pealt teise peale kõigutama ja selline tunne on et kohe lendab midagi kuskilt laiali. Ootan lume sulamist, enne ei tasu traktorit lõhkuma minna. Taga on ka väike sahk, pidevalt lükates suutsin ikka koduhoovi puhtana hoida. Esirehvid pole ka kiita.
Natuke OT, aga minu neljakümnel on ka sama probleem, et tagarattad hakkavad lumes ühe ratta pealt teisele viskama, kabiinis tuleb kõvasti end kinni hoida, et pead kuhugile ära ei löö. Kas see ei olegi siis normaalne nähtus?
Vasta
#46

Vabadifri puhul kahjuks küll. Sellest aitab pääseda difrilukkWink
Vasta
#47

(30-03-2011, 21:44 PM)kaller Kirjutas:  
(27-03-2011, 14:15 PM)bonx Kirjutas:  t-40am jäi sel talvel metsas ka mul mitu korda hätta, kuna tagarataste blokeering ei tööta. Hakkab lumes täiega ühe ratta pealt teise peale kõigutama ja selline tunne on et kohe lendab midagi kuskilt laiali. Ootan lume sulamist, enne ei tasu traktorit lõhkuma minna. Taga on ka väike sahk, pidevalt lükates suutsin ikka koduhoovi puhtana hoida. Esirehvid pole ka kiita.
Natuke OT, aga minu neljakümnel on ka sama probleem, et tagarattad hakkavad lumes ühe ratta pealt teisele viskama, kabiinis tuleb kõvasti end kinni hoida, et pead kuhugile ära ei löö.

http://www.youtube.com/watch?v=YnRRGW6z3...r_embedded
Siin võib ka kiivrit pähe soovitada.[/size]

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#48

mtz 52 lükkas isegi nii 70-80 cm lund ära,kuigi jh pusimist oli ikkagi natuke. Aga ühe korra sai natuke liiga julgelt kallakust alla lund lükatud ja tagurpigi enam ülesse ei tulnud.
mtz 82 läks ka poole meetrisest lumest läbi,kui ees kunni otsas rull silo.
ei soovita sõita belarussiga lumisel teel,kui esisild pole sisse lülitatud.
Sai sõidetud,kui esisild polnud sees,ja mäest alla sõites täie hooga , pidurdasin ja ilusti jooksis masinal külg ette.Õnneks kunn kopal jooksid hargid tee ääres olevasse kraavi,sest muidu oleks russ külili käinud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne