Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
11-05-2011, 10:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2011, 10:15 AM ja muutjaks oli
gruppen.)
Tead, hangi raamat, hangi suvaline raamat, kus on sees pöörispeapump! Nädalavahetusel saaks ma sulle siia pildi ka skännida aga mul pole lihtsalt raamatuid siin praegu. Muidu saaks nii abi osutada. Töötava mootoriga ei toimu enam mingit õhutamist. Veel süsteemis olev õhk eraldub sealt tagasivoolu kaudu ise. Päris kindlasti hangi raamat (või oota, kuni ma ise või keegi teine siia pildi organiseerib), sest mul jooksis praegu silmade eest läbi, et mis asju Sa võid õlilisamise korgiks pidada ja see ei pruugi pumba ja traktori kasutamise suhtes hästi lõppeda. Üldiselt peale pumba stendimist pannakse õli sisse pöörispeal regulaatori luugist (see on see nelja kruvipeaga poldikesega luuk, pumba vasakul küljel). Kui sa selle luugikese lahti päästad, siis vaata ka, kas ja mis sealt välja voolab.
Täiesti tavaline mootoriõli sobib küll, nt. seesama mis sul mootoris on.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
No, kui Sa soovid, vala siis kraadiketta juurest seda õli sisse. Kuigi lihtsam ja kordades kiirem, oleks sellest nelja kruviga luugist, ühtlasi näeksid ka selle ära, mis sealt välja voolab (kui voolab).
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma pole seda pumpa kunagi lahti võtnud. Põhimõtteliselt ei saa sellest nelja poldiga kaanevahelt õli välja joosta ,kui seal see kamber on ühine ja õli kontrollava on kaanest allpool. Iseasi on siis ,kui seal on eraldi kambrid ,kus õli sees on. Joonised on ka nii kirjud ,et midagi aru ei saa.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Regulaatori vihtidevõlli kohal olev kork on rõhutasandi, venekeelses kirjanduses ka sissevalamisava kork. Õlilisamiseks ta siiski hästi ei sobi- õli vajub sealtkaudu läbi laagri alla aeglaselt, samuti võib kergesti midagi pumpa sattuda. Gruppeni mainitud nelja poldiga luuk on hea tihendiga, kannatab palju kordi lahtivõtmisi. Sama luugi alla läbi tihendi on tehases leitud koht tihvtile, mida kasutatakse pumbapea vahetusel kogu krempli kooshoidmiseks.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Pilt korras. Ma vaatasin jah sealt ventilaatori poolt aga täiesti korras ja puhas. Tavaliselt hakkab sooja mootoriga kohapeal tiksudes sinist viskama sumbutist. Peaks mõtlema ,et millega saaks diagnoosida, milles viga on. Siiani pole eriti keegi süvenenud sellesse ,sest töötegemist ei sega. Mõtlen ,et kui kaan maha võtta ,siis peaks näha olema ,mis sees on,et kas õli tuleb silindrist või kuskilt kus mõra olla saaks. Saan aru ,et üksiku kaane maha võtmiseks peab kollektorid maha võtma. Aga kollektori poldid on ka sellised kahtlased.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Täna tuli mõte ,et võiks ehitada hüdrosüsteemi kuidagi nii ringi ,et roolivõimendi jaoks oleks pump eraldi, et saak selles ripsüsteemi vähe paremini tööle madalamatel pöötetel. On keegi midagi juba ehitanud ja on sellest asjast midagi välja tulnud? Ühe mõttena tuli ,et võiks panna hüdropumbale mingi ülekande vahele ,et saaks kaks pampa panna. Teine varjant on panna sõiduauto roolivõimendi pump rihmapealt tööle.
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Regulaator on kõrgsurvepumbaga ühes korpuses, sellest vana õli/kütuse välja laskmisest on ju juttu olnud - kork põhja all - sama õli lisamisest - nelja poldikesega kaas välimisel küljel.
Aga kui tahtmine põhjalikult hooldada, siis igal õhtul pehme, valge lapikesega puhtaks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ma olen nüüd ka natuke saanud traktoriga mässata. Settepott oli ääreni setet täis ja siis oli tõmmanud kogu sodi mõnusalt ringi seal. Kütust ei tulnud settefiltri põtjast ega ka peenfiltri põhjast. Kindel veel pole aga tõenäoliselt on etteandepumbal ka klapid vaja lahti võtta, kuna rõhk ei püsi üleval . Pumpad kütte üles ja saad varsti jälle pumbata. sest pump käib kergelt. Kütust mingi 40 L paagis. Varem oli paak koguaeg täis ja siis seda jama polnud. Lähiajal plaanis võtta kõik osadeks ja puhastada. Praegu on muud tööd nii palju olnud. Huvitaks ,et mis vahenditega on hea torusid seest puhastada, sest torud on ka seest mingi settega kaetud. Kui natuke kraabid siis koorus sodi toru seinalt maha. Mõttes on nitrolahusti , bensiin , mootoripesu vahend. Nitroga on ainus oht kummidetailidele. Kui raske on paagi maha võtmine ja kuidas seda seest puhtaks saaks? Pumba kontrollava tegin lahti ja sealt jooksis arvatavasti välja diiselkütuse ja õli segu suht vedel aga läbipaistev kollakas . Mingit mustust tuli ka natuke. Pump kuskilt kütust välja ei aja aga huvitav on see ,et vedelik ei olnud sinine, sest kasutan erimärgistatud kütust. Muidugi võimalik ,et kunagi ammu, kui seal midagi lekkis ,siis polnud sinine kütus.
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Kust saaks osta settefiltrile sõela. Praegune on sarnane nagu MTZ, kuid läbimõõt on russi omast väiksem. On keegi puutunud kokku MTZ settefiltri paigaldamisega T- 40 le
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kütuse torud peaks sobima, põhiline, et saad poti kuhugi kinnitada.
Torusid pole kunagi ekstra läbi pesnud, võid suruõhuga puhuda, lööb välja kõik lahtise soga.
Paak on kinnitatud nelja poldiga + alt kütuse toru ja ülevalt tagasivoolu oma. Kaks polti kabiinis sees, kohe istme aluse pleki serva all. Kaks väljas, kabiini taga. Kõik poldid asuvad paagi nurkades, vastu porilaudu. Iseasi, kas paak ilma putkat kergitamata maha tuleb
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 453
Teemad: 16
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Nagu ma aru saan ,siis kütus on pmst peale etteandepumpa kuni kõrgsurvepumbani rõhuall, et kas kuskil on mingi klapp, mis seda rõhku reguleerib. Või tekitatakse rõhk selle väikese düüsiga ,mis on tagasivoolu peal ja mille läbilaskevõime on väike.
Postitused: 1,229
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
03-06-2011, 10:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2011, 10:03 AM ja muutjaks oli
gruppen.)
Seade tihvt, pumba koostamiseks. Sul pole seda vaja näppida/kuhugi tagasi panna.
Keegi on selle lihtsalt hooletusest sisse pillanud.