Küsimused T-40 kohta

Samasuguse leidsin ka oma 90-dal aastal ostetud pumbast. Esialgu paanikat palju, aga sest ajast on ilma L-ta töötanud ja ei kurda.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Seda ei olegi töötamiseks vaja ja enamus pumpades (mis korra remondis on käinud) neid enam sisse ei pisteta.
Vasta

Väga hea tunne kohe , et ei pea hakkama kohta otsima sellele tihvtile. Kui tahta T-40 paaki maha võtta , siis tuleks eemaldada rool ,koos vardaga ,et mugavam oleks seejärel iste ja paagi pealne plekk. Plekk on tagant M6 poltidega kinni ja küljepealt mõlemalt poolt 3 polti M10 .Kui torud lahti ühendada ja neli paagipolti lahti teha siis saab paagi salongi tõmmata ja uksekaudu välja. Täna võtsin pihustid maha ja tundub ,et peab hakkama otsasid vahetama. Väga tahmased olid ja rõhk pihustitel oli 150 . Lisaks üks pihusti tilugub. Tegemisel on MTZ settepoti paigaldus. Kuna sõelasid ei leia kuskilt poest.
Vasta

Pihustid reguleeritud ja hea meel on ütelda ,et sinine suits tühikäigul kadus ära. Lisaks paigaldasin MTZ settepoti, kuna T-40 originaalile mina uut sõela ei leidnud. On täpselt T-25 ja MTZ vahepealse mõõduga. Settepoti paigaldamiseks tuleb peenfiltri kinnitus auke viilida või siis freesida nii ,et peenfiltri saaks võimalikult pumba poole nihutada. MTZ settepotil tuleb aukude vahesid viilida või freesida nii, et saaks kitsama vahega kinnituspoldid panna. Pärast tuleb panna settepott nii ,et see ei jääks gaasihoovastikule ette ja peenfilteri ning settepoti vahele jääks väike vahe ,et need kokku ei hõõruks. Vask torude pikkusesed sobisid ainult ,et natuke painutada on vaja. Kunagi panen pildi ka juurde.
Vasta

Minu t-40 on uued pihustiotsad ja pihustid on reguleeritud, aga kogu aeg on sinine lont korstna otsast väljas. Mitte ainult koha peal vaid ka tööd tehes. Õli nagu väga palju ei söö. Milles võib probleem olla? Kas ka kulunud pöörispump võib tossama ajada?
Vasta

Pumba nurk vale. Osa kütust jääb põlemata.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta

Kui pumba nurk vale ja osa kütet põletamata jääb, siis peaks suits ikka must olema. Sinine on ju ikka rohkem õli põlemine või kuidas?
Ja ei ole mitte kerge vine, vaid korralik toss. Minuti ajaga on kogu koduhoov sinist täis.
Vasta

teinekord juhtub, et hoolsad hooldajad retsivad õhupuhastis ringi ja panevad liig palju õli sisse. Tekivad hämmastavad probleemid. Kui niipalju õlisuitsu on, peab kusagilt ka õli kaduma ju?!
Vasta

Ei oska minagi muud arvata, vaata õhupuhastaja ning õlitase karteris üle, on sul ikka originaal õlivarras. Järgmine põhjus õlirõngad.
Ega pritsungi nurka ka raske kontrollida pole, selleks vaja ainult jupp voolikut ja teine klaastoru. Vaata üle siis ei pea pärast suuremat lõhkumist põdema.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

No eks ta ole. Ega ei oska ju täpselt öelda ka vene massina puhul, kas kulub palju õli või mitte. Tööd temaga ka nagu väga palju ei saa teha. Oma küla meistrimehed ka arvavad, et õlirõngad. Ise arvan, et las raibe suitseb. Kui juba nii palju hakkab õli sööma, et peale ei jõua valada, siis tuleb lammutama hakata. Kuldsed sõnad kõlasid vist nii, et kui vene pill veel tööd suudab teha, ÄRA REMONDI! Läheb veel peale remonti hoopis hullemaks või ei tasu see remondiraha seda tulemust ära!
Vasta

Uuriks sellist asja ,et kas keegi on pannud T-40 le eraldi teise roolivõimendi pumba?
Vasta

Hiljuti kuulsin et nn E-de hüdroajamit kasutatakse selleks... Täpsem teostus kuulmata, aga pidi maru hea olema.

Usun, et tõepõhi all, kuid samas võib liigutada ka rubriiki "naised saunas..."

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta

Oskab keegi ütelda, kas külgmise jõuvõtuvõlli paigaldamiseks on käigukastis vajaminev nuudiga hammasrattaga vahevõll olemas või tuleb traktor laiali võtta ja siis vajaminevad detailid sisse laduda. Veel huvitaks ,et kas keegi oskab ütelda t-40 roolivõimendile vajaminevat minimaalset õli kogust ja töörõhku. Veel huvitaks ,et kas sõiduautodel kasutatavad rihmaga veetavad roolivõimendipumbad arendavad piisavalt rõhku?
Vasta

(26-09-2011, 00:19 AM)Tambets Kirjutas:  Hiljuti kuulsin et nn E-de hüdroajamit kasutatakse selleks... Täpsem teostus kuulmata, aga pidi maru hea olema.

Usun, et tõepõhi all, kuid samas võib liigutada ka rubriiki "naised saunas..."

Oskab keegi natuke E- de hüdroajamist rääkida? Ise pole silmaga näinud.
Vasta

http://www.agro-prom.com/portal/node/1244?page=17
http://fermer.ru/forum/rtm-remontno-trak...982?page=7

Leidsin midagi huvitavat T-40 roolikohta. Ise venekeelega hästi hakkama ei saa. Maht on ka üsna suur, et eks huvitavamad palad nopitakse välja. Eriti huvitaks ,et mis nipiga on teisel lingil 2 pumpa omavahel kokku pandud
Vasta

Ei ole seal miskit kahte pumpa kokku pandud. See ju tehase pump.
http://www.ua.all.biz/g23152/
E hüdrorooli paigaldamises midagi otseselt keerulist pole. Kapoti alla orbitrol(rooli dosaatorpump), seda toitma kahesektsioonilise pumba vähema tootlikusega sektsioon. Roolikarpi võib kasutada rooli hüdraulika paagina. Silindrile kinnitused teha ja esisilla külge paigaldada ja roolivõimendi hoova/roolivarraste asemele pikk varras.
MTZ-le teinud, T-150-le teinud, T-40-le pole vajadust olnud. Põhimõte sama.Wink
Vasta

Keegi on kursis ,kust sellist pumpa osta saab?
Vasta

siin mingi väike valik http://www.greene.ee/index.php?option=co...=0&lang=et
Vasta

Oleks plaan soetada T-40le palgiveohaarats ripsüsteemile. On kellegil kogemusi, kuidas selline suur haarats ennast õigustab ja kas sellega näiteks suure oksahunniku hakkeks vedamine on mõeldav.
http://www.wix.com/siimruz/hevo#!staff
Vasta

Palke ja notte, ka mitmekaupa on hea vedada. Pisemat sodi olen proovinud, kuid kogus, mis sinna jääb on väike ja pikemat maad on mõttetu vedada. Pigem olen oksad ja peenikesed tüved kärusse ladunud. Ka virnastamise juures saad kaks rida umbes teha kõrgusessse, traktori poolne ots jääb lihtsalt madalale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne