18-07-2011, 14:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2011, 17:23 PM ja muutjaks oli Niar.)
(30-07-2011, 14:18 PM)Niar Kirjutas: Nii... hakkasin seda magneetot uurima ja puurima ning märkasin, et midagi nagu oleks puudu. Ise eriti ei tunne sellise vanusega magneetosid, niiet otsustasin siit infot küsida.
Kas hammasratta ja pütade vahel ei peaks mitte olema midagi veel? Midagi, mis annaks püttadesse surakat edasi?
![]()
(vajuta pildile, et seda suuremalt näha)
(03-08-2011, 22:11 PM)Niar Kirjutas: Okei, nonii, nüüd sain küll suure ehmatuse osaliseks. Sain siukse suraka, et ise ka ei usu.Sutsaka said,ole sellega rahul.....
Kuna pütadesse surakas edasi ei liigu, proovisin seest kuidagi seda saada. Panin kruvikeeraja vastu mähist, ja tuli välja, et töötabki. Seegi vähemalt hea. AGA, siiski on midagi ikkagi puudu, sest pütadest särtsu ei saa. Seega minu küsimus on ikka endine, äkki keegi asjatundja teab, mis täpsemalt puudu on?
(04-08-2011, 08:03 AM)pen.skar Kirjutas: Sel magneetol pildil paistab kiirendaja otsas olevat- aeglastel pööretal käib hüppeliselt, laksudes, st sädememomendiks keerab nagu vedru pingule ja siis päästab.Jah, täpselt nii, aga kusjuures mõlemat pidi keerates saab särtsu. Nool näitab küll vastupäeva, päripäeva keerates hakkab see nn laksuma, aga vastupäeva keerates annab see kergemini ja tugevamalt särtsu.
(04-08-2011, 19:00 PM)Niar Kirjutas:(04-08-2011, 08:03 AM)pen.skar Kirjutas: Sel magneetol pildil paistab kiirendaja otsas olevat- aeglastel pööretal käib hüppeliselt, laksudes, st sädememomendiks keerab nagu vedru pingule ja siis päästab.Jah, täpselt nii, aga kusjuures mõlemat pidi keerates saab särtsu. Nool näitab küll vastupäeva, päripäeva keerates hakkab see nn laksuma, aga vastupäeva keerates annab see kergemini ja tugevamalt särtsu.
Aga aitäh teile vastamise eest.
(03-08-2011, 23:30 PM)meli666 Kirjutas: Pilt kehvakene, aga minuarust on magneeto täitsa komplektne. Seal suurema plast hammasratta küljes peaksid olema sellised vaskklemmi liistakud, mis pöörlemisel mööduvad nendest neljast jagajakaanes olevatest vaskpunni otstest.
Kui sädet neist neljast väljundist ei tule, siis viga pigem selles, et niiöelda need neli vaskpunni otsa on põlenud lühemaks ja ei jõua sädet korralikult üle enam lüüa.
Teine asi vast selles, et käevahel sussutades asi võibki olla kehvavõitu sädemega. Ma pöördeid ei tea, palju ta originaalis mootorilt saab, aga kui ikka normaalse "valuga" asi pöörlema panna, arvan et siis tuleb ka säde.