Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
17-08-2011, 15:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-08-2011, 21:51 PM ja muutjaks oli
hundu615.)
Mind hakkas huvitama mis Kreuzvaldi muuseumi juures toimus,meil küsis mingi maaomanik,et kas oleme päris kiirabi või sõidame ka seda sõitu,kui vastasime ,et sõidame ka siis saime peatäie,et mida kuradit me siin sõidame ja hulgume jne................
Sakalas ka mõni pilt ja väike jutt:
http://www.sakala.ajaleht.ee/531574/pira...ga/?t=18#l
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
Kas on kellelgi videoid lisakatsetest ? Ka muu videomaterjal huvitaks.
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
Tänud muidugi korraldajatele, aga esimese lisa ülesande kohta ei osatud meile AKP1-es midagi öelda. Polnud mingit ristsõna, sai veel üle küsitud ja vastati et pange aga edasi. Nüüd loen tulemustest et 10 karistus punkti oleme saanud. Veel viis esimest startijat on karistada saanud.
Aia Racing
Postitused: 200
Teemad: 23
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
18-08-2011, 22:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-08-2011, 22:14 PM ja muutjaks oli
margusk70.)
To hundu615:
Mina ei tea, mis te seal Kreutzvaldi muuseumi juures tegite, aga te oleks pidanud olema Kitzbergi majamuuseumi juures.
...aga vastust teavad vaid Saapaküla Piraadid.
VW K-70 `71, VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II GHIA `97
Postitused: 22
Teemad: 0
Liitus: Jul 2008
Maine:
1
MB 126 erilised tänud Mati ja Margusele ,oli kõige parem Suvesõit,rohkelt tegevust ei lasknud öös und peale tulla.Ristsõnaga oli mingi jama ,aga FUN,FUN kaalus kõik üle.
Viimasel kiiruskatsel katki sõidetud karter pidas ette löödud puu punniga koduni vastu .
Tänud lahkelt õli andnud võistkonnale.
Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Tänud vahva ürituse eest! Seekordne üritus oli täiesti uuele tasemele viidud. Teed olid väga vinged valitud ja kerge vihm hoidis mõnusalt tolmu kinni. Viimase peal Bänd ja peo koht oli. Ise hindasin kõrgelt võimalust peale sõitu ennast puhtaks kasida ja pärast peale pidu mõnusalt voodis magada.
Tänud ka kaardilugejatele, kes pidevalt tüütasid mind märkustega sõidukiiruse kohta
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 338
Teemad: 64
Liitus: Sep 2004
Maine:
5
Seekord polnud "hullunud kihutamist" , pigem tahtsin teistega samas taktis sõita. Lihtsalt mul olid nii HEAD kaardilugejad, et eksimused puudusid ja aega ei olnud vaja tagasi teha. Nad arvutasid keskmise liikumiskiiruse mis reaalselt pidi olema 40-50 vahel. See kiirus on Vana Volgal täpselt teise ja kolmanda käigu vahel. Kõige mõnusam on liigelda kiirusega 60-70 vahel.
Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Postitused: 64
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Ekipaaz 20 Tähesõidu (seiklus)rada on jäädvustatud GPSiga siia:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?...57f2ca49c5
Head uudistamist!
GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Postitused: 200
Teemad: 23
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
Mõned videoklipid Kulbilohu katsest:
http://toru.ee/videos/margusk70
VW K-70 `71, VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II GHIA `97
Postitused: 101
Teemad: 7
Liitus: Sep 2010
Maine:
1
Tervitused helesinise Jetta ekipaažilt.
Äärmiselt tore üritus- alates stardieelse meluga, lõpetades kodujõudmise ja kõige viimaste tulemuste vaatamisega.
Nagu ka talverallil, läks seekord sõit katkise odomeetri nahka. Parandasin ta küll just enne tähesõitu ära, kuid stardis nullides see odomeeter nulli jäigi ja otsustas tööle hakata alles kojusõidul. Tänu antud apsakale olime juba umbes kolmanda ristmiku juures eksinud, ning sõitsime tagasi starti, kus nullisime gepsu, et kuidagigi edasi jõuda. Samas ka see ei aidanud, kuna mõne tunni möödudes sai sellelgi aku tühjaks ja laadimisvõimalust, sigaretisüütaja näol, Jettas ei ole. Umbes kella 4-5 ajal otsustas ka kütusepump keelduda tegutsemisest ja nimetasime tema ülesannetesse klaasipesuvedeliku pumba (mis istus sinna ülikenasti- voolikud istusid 1:1-le ja ka juhtmekimbus oli klemmidega jätk täpselt aku juures, tort ja lilled saksa inseneridele)
Sõitsime pärast seda pausi otse pikasillale, et vähegi seltskonnas püsida. Pikasillalt edasi aitasid meid Saapaküla piraadid oma kollase kopikaga- suured tänud teile. Eriti tähelepanuväärne oli see, et puhtjuhuslikult sõitsid nad meie ideaalaega (+-5 minutit)
Raadil oli tore kihutada ja minu arvates täpselt paras rada vanatehnikale- ei lõhu midagi ära ja samas saab ikka jõu ja osavuse proovile panna.
Kulbilohul sai korralikult auto alt siledaks sõita- pidutorud sõlmes, karter mõlkis aga nägu naerul. Mõne siledama autoga võib-olla poleks julgenud rajale minnagi, kuid kes teab..
Õhtul saades teada, et meie ajad lisakatsetel kirja ei läinud, tegi küll meele kurvaks, sest pärast odomeetri riknemist oleks tahtnud vähemalt sealt midagi saada, kuid mis seal ikka. Otsustasin, et enne nutma ei hakka, kui tulemused ka netti üles tulevad- ja ma ei pidanud kahetsema. Raadil Honda ja Sierra järel kolmas olla oma 63 kw pilvekesega tekitab minu silmadesse ainult sära.
Veelkord hõissa ja pudel rummi korraldajatele.
Postitused: 40
Teemad: 78
Liitus: Jan 2010
Maine:
1
Hilinenud tänud korraldajatele ka Naksitrallide poolt.Meie meeskonnal tänaseks tervised korras ja Volvo täiesti elujõus.Üritus super,kaasvõistlejad öösel,päeval ja jälle öösel väga super,ning jääb loota et ürituse korraldamisel latti enam allapoole ei lasta.........
kõike paremat Muhv,King ja Sammal