Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
Viimase posti kohta ütleks et kui sa reaalselt arvutama hakkad ja ntx läbid kasvõi ühe majandusalase koolituse siis saad aru et see asi on kohe määratud pankrotiks ja teisalt ei ole meil selliseid ausaid kodanike. Nagu leivakott tühi on nii müüakse sinu jupp kas kokkuostu või kallimasse kohta ja pärast ei tea mitte keegi mitte kui midagist.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
2050, isegi hea kannatusega....
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 1,296
Teemad: 69
Liitus: Jan 2004
Maine:
13
Mina kiidaks küll idee heaks, sest see on piisavalt mõtetu ja napakas. Kui keegi küsiks, kas Mazda 6 on hea auto, siis ma ütleks igal juhul, et see on totaalne saast, kuigi tegelikult on sellel pannil Euroopa Liidus isegi müügi luba. Vanatehnika romulale, peab aga loa hankima, seega on tegu hea ideega ja igale mehiklasele seda luba arvatavasti ei anta.
Mul jäi mõni hetk tagasi üle üks VAZ 2106, täiesti sõitev. Lihtsalt kokkuostu ei tahtnud viia, sest autol oli kehtiv ülevaatus ja kindlustus. Pakkusin isegi automoto foorumis müügiks, aga mind solvati siin hingepõhjani sellega, et seda kohe ära ei ostetud. Seejärel viis selle endale üks külamees, kes sealt paremaid juppe hakkas oma isendi peale keerama. Kui aga oleks olnud selline romula, mis olekski kohe sellise suunitlusega, siis ma oleks selle hea meelega kohale sõidutanud.
Ilmselt enne talverallit saaks piisava käibe korraldada sellise romulaga. Probleem on lihtsalt selles, et lageda taeva all ei ole mugav selliste äridega tegeleda.
Juures võiks olla ka väike töökoda, kus taastatakse kroomdetaile, komplekteeritakse näiteks sildu või mootoreid, lahutatakse polstridetaile jne.
Tõnu Piibur
5116265
Postitused: 1,225
Teemad: 48
Liitus: Sep 2010
Maine:
6
Saksamaal, ca 70 km Dortmundist, seiklesin ühes romulas. Noh, romula nagu romula ikka, sai osta ja nii edasi, nagu romulates ikka. Mõne asja sain ka poolmuidu kauba peale... Aga vanarauaplatsid on eri maades erinevad. Olen ammu mõelnud, et miks ei võiks olla sellistel rauaplatsidel ametis olla mingi spetsialist, kes hindaks sissetuleva metalli taaskasutusväärtuse, võtaks detaili, komponendi või sõlme või tüki ja paigutaks müügiriiulile, hinnaks sama hind, mis saadaks siis, kui asi vaguniga kuhugi sulatusahjude poole sõidutatakse. Saan aru, et selline asi nõuaks palju ruumi ja tööjõudu jne. Aga see leiaks mu meelest kindlasti toetust ja oleks parajaks abiks meistrimeestele. Või lastaks huvilistel tutvuda vabalt vanarauaga ja müüdaks välja tagasi. Hind oleks ju "koski" oma..
Postitused: 619
Teemad: 85
Liitus: Apr 2009
Maine:
6
tere,loen seda teemat ja mõtteid tuleb pähe kohe igasuguseid,tegelikult on selle mõtte käivituseks vaja KOLME asja,1). inimest kellel on tahtmine seda teha 2).aega,24.tundi ööpäevas 3) kõige peamine -vaba raha,romu hunnikust kõrgem hunnik. Ja siis veel võimalus need kolm asja eri paigust nagu pusle kokku panna,äkkist saab terve pildi ka kokku.
Postitused: 163
Teemad: 13
Liitus: Feb 2004
Maine:
1
Ideaalis võiks selline asi vastava muuseumiga koos toimida. Ja kui lisada veel töökoda, siis võiks kompleks ennast jooksvalt ära majandada. Küll ei ole erilist lootust tagasi saada investeeringut eksponaatidesse ja hoonetesse. Ehk siis keegi peab lihtsalt tahtma sellisesse ettevõtmisse oma raha panna.
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Eks see romula ju siin samas foorumis tururubriigi näol virtuaalselt juba eksisteeribki. Kogu aeg keegi müüb või ostab mõnda pudinat ja tihtipeale on nii ostja kui müüja õnnelikud. Alustada võikski mingisugusest täiendavast foorumiteemast või alajaotusest ja foorumis turu teemadele teha võibolla mingeid täiendavaid alajaotusi, et oleks lihtsam vajalikku tükki üles leida. Virtuaalromula on ju ka auto24.ee varuosaportaal. Internetiajastul on kogu vanavara äri pigem kolimas poest internetti. Poodnik / müüja ei pea enam kellast kellani leti taga istuma ja ootama vaid saab juba järgmist juppi ziguli vraki küljest ära keerata. Samas ostjal ka lihtsam ülevaadet saada, et kellel midagi on. Loomulikult on ka inimesed , kellel oma õue peal puuduvad oskused ja võimalused õiget tükki ära keerata, aga siis peaks olema ostja entusiasm see, mis näiteks generaatori lahti kruvib.
Ei tea kas oleks mõistlik kõiki vanu autosid kuhugi tsentraalsesse romulasse tassida, lihtsam oleks ära kaardistada, et kelle õue peal mis vrakk või tükk on ja sisuliselt seda foorumit lugedes saab juba piisavalt infot.
Postitused: 1,766
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
01-04-2012, 22:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2012, 22:38 PM ja muutjaks oli
hobiautod.)
Upitame siis veel korra teemat.
Oletame siis, et seal oleks tõesti suur ladu komplektsete autode hoiustamiseks ja nende küljest soovitud varuosade lahkamiseks.. Oleks võimalus ka eraldiseisvas ruumis hoiustada oma vanatehnikat ja oleks ka olemas võimalus kasutada tõstukeid, keevitust pm kõike mis ühe töökoja juurde kuulub.
Kaasaarvatud soodne puksiiri teenus.
Küsimus siis järgmine, et palju oleks huvilisi oma vanatehnika hoiustamiseks harjumaal koos hüvedega. Hoiustada, remontida, pesta, k...ta ja kammida.
Kindlasti kuuluks ka sinna juurde klubiline tegevus ja koosviibimised.
Postitused: 3,482
Teemad: 24
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Mina oleks sellisest variandist huvitatud, aga juhul kui hind hinge kinni ei löö. Antud hetkel on mul 2 ühikut hoiustamistvajavat vanatehnikat, tõenäoliselt tuleb mõni ühik mingi aeg juurde... Kõiki neid nagunii ei jaksaks "luksgaraazhis" pidada, kuid mõni aktuaalset nokitsemist vajav masin võiks seal seista küll. Mis võiks ühe autokoha hind sellises kohas olla? Kas VW Golf ja Chevy van oleks sama hinnaga? Sellised küsimused tekivad ja eks need oleks paljude jaoks ka määravad.
Lisaväärtust annaks muidugi suur hoov, kus vähemtundlikku tehnikat ladustada.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Mu oma hoovi taga oli paar aastat tagasi suur romula ja ka mõte liikus selles suunas et mida ma neist asjadest Kuusakoski vean kui kellegil on mõnda juppi vaja. Saigi siis asjad laiali võetud ja hoiule pandud. Samuti olen talitanud vanade mootorsaagidega, alati on mõni kes miskit tahab.[/align]
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,766
Teemad: 124
Liitus: May 2007
Maine:
16
21-08-2012, 00:04 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2012, 00:30 AM ja muutjaks oli
hobiautod.)
Upitame.
Enne kui oma vanasõiduki metalli viid helista meile. 53618616
Olenevalt sõidukist maksame kas vana või 1,5 kordse vanametalli hinna.
Meie huvides on soetada varuosafondi ja tekitada taaskasutust.
Eriti on oodatud pakkumised euroopa vanuritele ja ka japsidele.
Parimat,
53618616
Hetkel pakkuda järgmised sõidukid ja varuosad:
MB w114 komplektne.
MB w116 kere koos sildadega.
MB w123 300 TD Komplektne
MB w126 500 SE Komplektne kuid r6 83 kw diisel palju lisasid
MB W123 Kere Soliidses korras ei ole eestis sõitnud.
MB w123 TAXI soomest. Mootori rike, sisu korras.
MB W 115 uued esi tiivad v ja p
JNE.