10-01-2012, 10:35 AM
Mina olengi 87 aasta parim väljalase
(29-12-2011, 22:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas: Infot Jumzist, millel veab esisild. Uurisin ja puurisin pikalt ja laialt. Vastus mis sain on veidike lootusetu kuid pole vist midagi teha. Nimelt Jumzi tehasest tulid osad masinad millel oli tõesti esisilla vedu ja eestis ka neid 5-6 tykki, aga sellel masinal on käigukast juba tehases teistmoodi kokku pandud ja tavajumzile ei ole võimalik esisilda vedama panna. Võimalus on muidugi veel hüdrovedu, aga sellesse minul usku pole. Muidugi pidi Ukraina ja Ungari neid täis olema, aga sealt transport võib kalliks osutuda. Aga igatahes pidi olema selline varjant J äärmiselt tugev ja vastupidav. Eks paistab e4hk on ka lähemal selline masin pakkumisel.Nutikad meistrimehed on teinud sellise metsaveoks sobiva Jumzi. Esisilla veoga jumz on isegi venemaal haruldus ning tavalisele Jumzile esisilla veo ehitamine on keerukas töö sest originaal osasid saada pole ning peab ise midagi kokku kombineerima.Metsaveo belarussidele on näiteks alla pandud veoauto gaz-66 esisild ning esirattad saksa E silokombaini omad.Pidi palju vastupidavam ja parema läbivusega olema kui originaal esisillaga belarus.
(05-02-2012, 22:53 PM)E303 Kirjutas:(29-12-2011, 22:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas: Infot Jumzist, millel veab esisild. Uurisin ja puurisin pikalt ja laialt. Vastus mis sain on veidike lootusetu kuid pole vist midagi teha. Nimelt Jumzi tehasest tulid osad masinad millel oli tõesti esisilla vedu ja eestis ka neid 5-6 tykki, aga sellel masinal on käigukast juba tehases teistmoodi kokku pandud ja tavajumzile ei ole võimalik esisilda vedama panna. Võimalus on muidugi veel hüdrovedu, aga sellesse minul usku pole. Muidugi pidi Ukraina ja Ungari neid täis olema, aga sealt transport võib kalliks osutuda. Aga igatahes pidi olema selline varjant J äärmiselt tugev ja vastupidav. Eks paistab e4hk on ka lähemal selline masin pakkumisel.Nutikad meistrimehed on teinud sellise metsaveoks sobiva Jumzi. Esisilla veoga jumz on isegi venemaal haruldus ning tavalisele Jumzile esisilla veo ehitamine on keerukas töö sest originaal osasid saada pole ning peab ise midagi kokku kombineerima.Metsaveo belarussidele on näiteks alla pandud veoauto gaz-66 esisild ning esirattad saksa E silokombaini omad.Pidi palju vastupidavam ja parema läbivusega olema kui originaal esisillaga belarus.
(12-05-2012, 10:36 AM)Janka Kirjutas: Vanale Valmet 901 harverile ehitatud metsa-ader.
Väga tuttav masin tundus ja nii vist ongi, et olen isiklikult selle sadulas tubli paari aastajagu tööd teinud. Muidugi ajal, mil ta ikka oma õiget otstarvet täitis ehk siis oli kaetud originaalvärviga ning varustatud tõstuki, lõikepea ja kõige muu normaalse harvesteri juurde kuuluvaga.
Kui keegi oma tänase masina nüüd siit pildilt ära tundis, siis oleks üsna huvitav kuulda, mil moel need ümberehitused läbi viidi.
Viljandi Olerexi tanklas jäi telefonikaamera ette...
(01-07-2012, 18:29 PM)E303 Kirjutas: youtubes jäi silma selline eestimaal tegutsev võsalõikaja uuemat tüüpi T-150 baasil. Selline suure lõikekettaga masin on eestis täitsa haruldane. http://www.youtube.com/watch?v=OBDBA0WahokSellest oli rodnase foorumis juttu