Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Sissetöötamist on olnud omajagu:5ha niitmist+12ha randaalimist+3ha kündi+nipet=näpet puude lohistamist metsas ja sõnnikuvedu seasulust.Algul pidi õli ka lisama paar korda aga hiljem pole vaja olnud enam.Remont sai ette võetud ikka parema käivitumise pärast, mitte et võimsust juurde vaja.Kui mootor võimsam ,siis hakkab mujalt järgi andma ,sidur või kast või krt teab mis.Aga kui pritsenurga keeramine ei mõju ,siis kas on mõeldav, et panen 80=pumba peale ja keeran aktseleraatori stopperist pöörded maha`?(st.pööretepiirajast) P.S. Sügiskünni ajal ajas korstnast sinist kibedat vingu, nagu oleks kadakaid keegi põlluservas põletanud ,võis eemaltvaatajale paista.
Postitused: 164
Teemad: 8
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Oot-oot tõesti!
Pirakad vastukaalud on justnimelt 80 mootoril.
Pika ja lühikese pihustiga on kütusekogused erinevad mis sealt läbi tulevad. Kui stend kasutada on siis on see kohe näha. Lased tsükli ära teha, on mensuurides erinevad kogused. Pump võib seal otsas sama olla aga erinevate pihustitega jõuab erinev kogus silindrisse.
Teiseks on tegelikult 50 pumba plunzripaarid ka peenemad kui 240 oma ja veel peenemad, kui need mis praegu poes müügil. Nii, et originaal 50 pumbast saab paremini 40 jaoks pumba reguleerida, kui uute plunzritega.
Fakt on see, et kui keegi tahab põhimõtteliselt 240 mootoriga 1800 pööret minutis tiksuda on see nende asi aga kui tahta, et see mootor pikkade pihustitega korralikult töötaks - on vaja see pump ära reguleerida. Aus arvamus on ka see, et kui mootori sisu läbi ja kulunud oli, vajab see pump ilmselt üldse remonti.
Turborussi pumbal (sellel millel membraani) on aga kütusekogus de facto reguleerimisel väiksem kui 240-l, sest turbo rõhk surub täislapatsil latti veel rohkem peale, andes sellega rohkem kütust siis! juurde. Täpseid käivitus/töökoguseid 50/240/245* kohta ei hakka peast lisama.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
05-02-2012, 14:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-02-2012, 12:41 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Agdam- kas sissetöötamine randaaliga liig ränk polnud? Lõhkusid mõne kolvirõnga ära? Tuleks ikka tund tühjalt loksuda, siis metsa vaatamas või õllede järele käia ja järgmine päev riist järele.
Postitused: 164
Teemad: 8
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
05-02-2012, 14:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-02-2012, 14:56 PM ja muutjaks oli
Bennet.)
Jah, loomulikult 80 pumbal on kerged vihid sees ja vanal rasked. Aga plunzrid on erineva läbimõõduga - kui ei usu, mine mõnda pädevamasse traktoripoodi ja küsi üle.
Uued plunzrid peaks olema 10
240 peaks olema 9
ja originaal 50 on 8 või oli 8,5. kaheksa vist ikka.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
05-02-2012, 15:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2012, 17:15 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Töötanud pumpadel plunzerpaar võib nii hõre olla, et käivituspööretel lonkides laseb niipalju tagasi, et pihustisse ei jõuagi käivtusannust. Kõige lihtsam- lase mõnel pihustireguleerimisstendi omanikul teha üks pihusti avanemisrõhule 300. Keera mootoril ühe pihusti tagant toru lahti ja ühenda sinna too 300`ne. Kui ikka käivitamisel ja käimasaamisel sealt udupilve ei turtsata, on aeg pump plunzrivahetusse saata( see number on pumba võimekuse alumine piir). Hoia muidugi et käsi pihusti ette ei satu- lööb ikka naha alla ja annab põdeda. Pihustisurveid maha keerata ei soovita- tavaliselt pihustamise kvaliteet siis olematuks.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Pritsenurga pead panema D-240 järgi.Kui mootor enne käis peaks ka nüüd käima,olgu et pritsenurgad ja reguleeringud natuke teised.Kas mootorisse panid ikka enam vähem korralikud tükid,kui valget ajab on kompress nõrga võitu.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Kolvid =rõngad panin uued,plokikaan oli kasutatud,klapid sai üle lihvitud.Ma ei tea,kas randaalimine liiga raske oli,aru ei saanud et midagi oleks halvemaks või paremaks läinud.Jõudu nagu oleks piisavalt,aga pöördeid lisades hääl ebaühtlane,nii et mingi pumbasurve jama on tõenäoline.Sinine suits ei kao soojalt ka ära ,see on kibe nagu oleks põlemata kütus.Täna proovin nurka varasemaks keerata siis vaatan mis edasi saab.Tänud soovituste eest igal juhul!Annan teada muutustest!
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mis kandi mees oled,kui Viljandile lähemal või võimalik saata kuidagi,toimeta pump minu kätte.Pistan stendi vaatame mis välja annab.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Ma saaremaal,nii et asi keeruline logistiliselt.Täna näppisin pritsenurka ja vist ikka pump õhtal´=madalatel (kuni 1000p*min)pööretel 1.ja2. silinder ei tööta-keerasin pihustitorud 3.ja 4. sil.lahti ja mootor suri välja.Kui 1.ja 2.lahti keerasin siis isegi pöörded ei muutunud,ainult suitsu ajas vähem.Saan laenata teise pumba eks siis paista.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Pigem pihustiotsad kulunud. Põkal läks kahe pihusti remont ~20 euri.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Pihustid panin remondi ajal uued, ja sügisel käisid stendis ka ,olid korras.
Postitused: 745
Teemad: 44
Liitus: Sep 2003
Maine:
5
14-02-2012, 21:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-02-2012, 21:12 PM ja muutjaks oli
I.A.)
kuidas klappide regull on?
olen kuulnud, mis häält teeb russi mootor s-tasti regullitud klappidega..
vahele jätta ei tohiks ta ka kulunud pumbaga.
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Klapid sai tehtud peale remonti ,hiljuti kontrollisin ,tundusid normaalsed vahed.Pritsenurka keerasin ka ,sain enamvähem normaalsex ,üks auk edasi või tagasi töötas viletsamini.Aga ühte asja pea ei võta-mootor haugub ,nii tühikäigul kui ka madalate käikudega sõites ja summutist lööb sinist kibedat vingu.Aga kui koormus taga ,siis töötab mootor ilusti ning peale seisma jäämist paar minutit kohapeal tuksub normaalselt ,siis hakkab jälle suitsema ja haukuma.Lohistasin 7.käiguga metsast suure haavapuu koju ,u.km.oli sõita ,gaas põhjas ajas tumedat nagu peab ,kui hoog sai üles kadus suits ära ja töötas ilusti ,siis tulin veerand gaasiga 200 m.ilusti tiksudes ning hakkas jälle suitsema ning turtsudes vedama,võttis traktori ees hüplema.(segane jutt sai aga ehk saate aru).
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
15-02-2012, 13:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2012, 14:01 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Haukuma hakkas mu T 16m mootor peale ks pumba regulaatoris õlivahetust(oli rohkem dk`d kui õli seal). Midagi teha, tempisin uue õli taas vedelaks ja probleem kadus... õli viskoossus segas kuidagi vihtide reageerimist pööretele.
Postitused: 10,752
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
131
Sinine kibe ving - kütus ei põle korralikult ära. Miks?
Hilise sissepritse Sa juba välistasid leides sellise asendi, kus mootori töö oli parim. Seega jäävad järele hõre silinder ja peetis pump. Hõreda silindri tuvastab survete mõõtmine, peetis pumba stend. Lihtne (kuigi töömahukas)
Või jäädki imestama...
Postitused: 19
Teemad: 0
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Russil oli vanasti vastupidi-kui haukuma hakkas , siis järelikult õli pumbas vedel,,lasid kütte pumbast välja ,valasid õli asemele ja korras. Et jama tekkis peale remonti ,küllap ta pumba viga on ,ei jaksa pikast pihustist läbi lüüa.Metsatöö saab varsti tehtud siis võtan remondi ette. Täna metsast tulles ,mõned metsapikad puud ketiga haakes ,panin 8.käigu ja must pilv järgi ,tulin km.maad täie tambiga, töötas nagu peab .Puud kodus ,lükkasin õues lund veidi ,siis töötas ilusti ,tühikäigul loksudes hakkas algul üks silinder ,siis teine jne.sinist suitsupahvakat vahele lööma, esiti harvemini ,paari minuti pärast juba iga pöördega.Nii et jahtudes hakkab jamama ,kuumalt töötab ilusti.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Pump pool ringi valesti pole?
Mul Vw diisliga olnud see vigur.
Käima läks väga viletsalt ja ka ilma koormuseta sine taga.
Sõites ei saanud nagu midagi aru ainult kui ilmselt kolvid ära jahtusid hakkas küte süvenditesse kogunema ja põles seal vaikselt ja suitses.
Samuti läks turbo punaseks.