Juhtmed, juhtmed ja veelkord juhtmed.
Suvaline starter tahab head voolu saada. Nii ka reduktorstarter. Kuid erinevalt vene lollusele vastu seisma ehitatud originaalstarterist ei kannata see tapmist kuigi kaua. Õnneks müüakse mahapõlevat mootoriosa eraldi.
Ning massilüliti tasub ka keeratava vastu vahetada. Sinna kaob üllatavalt palju voolu.
Hõõgküünlast on palju abi. Aga tasub lasta mitte juhendi järgi hõõguma ja kohe starterit, vaid ikka nii kümmekond sekundit juurde. Või kaks korda hõõguma... Ning kontrollige, kas hõõgküünlale jääb pinge peale ka starteri asendis. Peab jääma, sest muidu ei ole sellest ju kasu.
Kui hõõgküünla 40 A akule pahasti mõjuvad, ei ole sellest akust niikuinii külmast mootori käivitajat. Parajasti äratab aku tardumusest
Meil ei ole peale reduktorstarterile üleminekut kunagi jäänud traktor käivitamata. Kusjuures mul hõõgküünalt ei olegi. Lihtsalt kompressioon maha, kümmekond sekundit starterit, et lasta mootoril hoog üles (esialgu on -paarikümne juures vaevaline küll), seejärel hakkad vähehaaval survet tagasi andma jälgides, et mootor ikka survetaktist üle käiks rõõmsalt ja popsuma ta hakkabki. Tasub muidugi meeles pidada, et kuigi antud starterit ei ole lubatud lülitada järjest kauem, kui 25 sekundit, võib külma starteri korral esimene raund olla ka pikem. Lihtsalt tuleb jälgida, milla härmatis starterilt sulama hakkab ja millal auru tulema hakkab klemmplaadilt. Siis on viimane aeg pausi pidada...
Ning tasub meeles pidada, et soojus on elektriasjade surm...