Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Seline mure kui pihusti vahelt natuke naftat väljaajab kas see võib võtta masinal jõudu maha.
Sõidab ja põõrde läheb aga kui raskus või mingi koormus tõus vms siis hakkab masinal kohe paha seda nähes.
Aga ainus mis silmaga näha on see et on hakanud naftat pihustijuurest väljaajama.
Postitused: 14
Teemad: 2
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Masinal nii kui sõidad kõik korras 6 käiguga jookseb ilusti, aga kui tuleb väiksem tõus siis hakkab kohe hoog raugema ja kui juba seline paras järsak on siis isegi soolona sõites peab vaata et aeglusti sisse panema ja kärust ei tasu unistadagi hetkel.
Siis tahab päris seisma jääda. Aga kui jääd seisma siis mootor ei tee mingisugust teisthäält väid käib ilusti, lükkad käigusisse siis ei taha minna, jõudu pole.
Eile lasin masinal käia nii 15min siis juhipoolt 2 pihustil tekkis alla väikene loiguke.
Aga kui ära kuivatada siis vot no aru ei saa kus kuradi kohast ta tulema hakkab :S
suitsu poolest pole midagi eripärast nii nagu olema peab.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Kunas küttefiltert vahetasid? Kui see umbes,teeb ka vahest seda koolemise asja.
Samas,kui küttpump kulunud,võib ka sellist asja teha,kui sõidust tuled,võtad pöörded maha ja kui tahaksid käiku vahetada ja siis see juhtubki. Mootor jääb kasvõi seisma,jõudu pole.
Postitused: 2,111
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Pihustid võivad ka kevad olla. Nagu aru saan, siis rake koormusega tasasel maal töötab kenasti? Ainult mägedes hakakb puterdama?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 99
Teemad: 14
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Õhu väljasaamiseks võid veidi lahti keerata kütusetoru (mis filtrist kütusepumpa läheb) kui enam õhku ei tule siis kinni tagasi keerata. Enne õhu väljalaskmist võiksid puhastada ära ka filtri korpused ja filtri vahetada.
Et pärast lihtsam oleks siis filtri korpused enne tagasipanekut kütust täis valada.
Enne startrei andmist keera pihusti torud veidi lahti kui kütust hakkab tulema siis kinni tagasi. Kui kaua seisnud võivad pihusti otsad ka kinni olla.
Kui kütust käsipumbaga pumpad jookseb küll osa kütusest tagasivooluga paaki muud ei oska selle kohta õelda.
Selle aku jutu kohta ütleks, et kas dekompressiooni kasutad ja kas üldse töötab.
Sai ka keeruline, aga ehk on abi.
Postitused: 116
Teemad: 27
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
nii sai proovitud täiesti uue akuga (olukord oli ikka tunduvalt parem)
keerasin pihustitelt mõlemad kütte torud lahti,ühest ainult mullitas õrnalt,kuid starterit sai käiatud korralikult.
pump õhtal ?
kuskilt lugesin et pumbas peaks õli sees olema ?
kust seda kontrollin ?
Postitused: 2,322
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
12-11-2011, 20:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2011, 00:11 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
Võta pumba küljelt nelja kruvipeaga poldiga kinnituv luugike ära. Näed üht peene vedruga liigutatavat hooba. Kui gaasihooba liigutad, peab see hoovake ka kaasa liikuma. Kui on kinni jäänud, koolita teda sõrmega liikuma. Õlitaset saad vaadata nii pumbal või regulaatoril oleva kontrollkorgi (pea peaks värvitud, nt kollane olema) ärakeeramisega. Õli lisada mugavaim tolle luugi kaudu(kuni kontrollpunni avast välja tulema hakkab). Et käsipumbaga lüües rõhuhoideklapp ei "ümise", viitab sellele, et tolle pumba mootoripoolse kübarmutri all asuva klapiga on midagi korrast ära ja sellest vast oma jõud üle ei käi. Võta pump maha ja lase pumbamehel korra stendis üle vaadata. Tagasipanekul aja pimenuudid kokku, käsitsi suru lõpuni kohale. Poltidega tõmbamisest hoidu- kui pole õieti kohal, käib prõks ja alumiiniumist kinnituskõrv on "lännu".
Oi ma sain naerda ksf koosamafia juhatatud kohast- 2009 a oli keegi kütuse tagasivoolu toppinud tuulutustoru otsa ja siis terve ilm süüdi kui kütus karteris... Ja ka kurb- NL ajal tehti koolis, kursustel olemasolevad 5-6 autot-traktorit põhjalikult selgeks ja selliseid absurdseid asju ei saanud juhtuda. Juhendaja rääkis meie majandi kursuslasest, kes jäi õppesõidu ajal lõunata, sest ei saanud traktorist välja(Mtz ukselink käib ju ülespoole lahti)...
Postitused: 116
Teemad: 27
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
sai siis seda niidi värki proovida etteande pumba peal,käib tuugamalt.
kuid pumba peal kust torud pihustisse lähevad keerasin sealt ühe korgi lahti,pumpasin käsitsi kütust ja hakkas sealt ilusti tulema,kork kinni,kuid ülesse ikka ei löö.
eks homme uurin edasi mida kust vaadata,kuid hetkel mõistus otsas ja aku kah tühjavõitu !
peale selle sai selline jama korda saadetud veel et keerasin pumba peal olevad 4 mutrit lahti,kas sellest nüüd mingi suurem jama ?
siis uuesti lugedes tabasin ära et kruvipeaga poldid ja alumiinium plaat,selge uuesti õue,kaan maha,kui liigub seal kõik ilusti ainult õli seal sees polnud.
siit küsimus mis õli sinna sisse panna ja kui palju ?
kollast korki ei leidnud .