T-25 D21
#1

Seline mure kui pihusti vahelt natuke naftat väljaajab kas see võib võtta masinal jõudu maha.
Sõidab ja põõrde läheb aga kui raskus või mingi koormus tõus vms siis hakkab masinal kohe paha seda nähes.
Aga ainus mis silmaga näha on see et on hakanud naftat pihustijuurest väljaajama.
Vasta
#2

(03-11-2011, 22:47 PM)samlok Kirjutas:  Seline mure kui pihusti vahelt natuke naftat väljaajab kas see võib võtta masinal jõudu maha.
Sõidab ja põõrde läheb aga kui raskus või mingi koormus tõus vms siis hakkab masinal kohe paha seda nähes.
Aga ainus mis silmaga näha on see et on hakanud naftat pihustijuurest väljaajama.

Seline asi et kui nafta väljaajab võtab jõu maha ikka. Sellepärast et kõik nafta ei lähe silindrisse .
See et masinal koormuse puhul paha hakkab seda nähes on küll haruldane viga.Rolleyes
Tuleb siis uurida kust ja mikspärast naftat väljaajab.
Vasta
#3

Masinal nii kui sõidad kõik korras 6 käiguga jookseb ilusti, aga kui tuleb väiksem tõus siis hakkab kohe hoog raugema ja kui juba seline paras järsak on siis isegi soolona sõites peab vaata et aeglusti sisse panema ja kärust ei tasu unistadagi hetkel.
Siis tahab päris seisma jääda. Aga kui jääd seisma siis mootor ei tee mingisugust teisthäält väid käib ilusti, lükkad käigusisse siis ei taha minna, jõudu pole.
Eile lasin masinal käia nii 15min siis juhipoolt 2 pihustil tekkis alla väikene loiguke.
Aga kui ära kuivatada siis vot no aru ei saa kus kuradi kohast ta tulema hakkab :S
suitsu poolest pole midagi eripärast nii nagu olema peab.
Vasta
#4

Kunas küttefiltert vahetasid? Kui see umbes,teeb ka vahest seda koolemise asja.
Samas,kui küttpump kulunud,võib ka sellist asja teha,kui sõidust tuled,võtad pöörded maha ja kui tahaksid käiku vahetada ja siis see juhtubki. Mootor jääb kasvõi seisma,jõudu pole.
Vasta
#5

Käin need asjad üle, aga paraku küll suitsus ma mingit muutust pole avastanud :S
See paagis kütet alla poole see jama on minul olnud ka, kunagi sai paak maha ja alumine kraan ja sodi seest välja siis imekombel kadus ära aga sellest nüüd juba mingi10a möödas ja kevadel hakkas sama kino pihta. Elukaaslase isal sama teema ja tema ka puhastanud paaki vahetanud voolikud pumba jne mis küttega seotud aga ära pole kadunud see jama.
Endal võtan nädalavahetusel ette asja. Eks siis annan teada kas keerasin midagi p.... või sain kordaCool
filtrid olen vahetanud.

Mille poolest on rida parem kui see vana rootorpump, Kui osta muidugi hinnavahe on meeletu kui üks on niikaua käinud kas siis on tõesti rida nii hea et annab tunda.

See lisaküsimus Smile
Vasta
#6

(04-11-2011, 00:42 AM)samlok Kirjutas:  Käin need asjad üle, aga paraku küll suitsus ma mingit muutust pole avastanud :S
See paagis kütet alla poole see jama on minul olnud ka, kunagi sai paak maha ja alumine kraan ja sodi seest välja siis imekombel kadus ära aga sellest nüüd juba mingi10a möödas ja kevadel hakkas sama kino pihta. Elukaaslase isal sama teema ja tema ka puhastanud paaki vahetanud voolikud pumba jne mis küttega seotud aga ära pole kadunud see jama.
Endal võtan nädalavahetusel ette asja. Eks siis annan teada kas keerasin midagi p.... või sain kordaCool
filtrid olen vahetanud.

Mille poolest on rida parem kui see vana rootorpump, Kui osta muidugi hinnavahe on meeletu kui üks on niikaua käinud kas siis on tõesti rida nii hea et annab tunda.

See lisaküsimus Smile

Rida pump hulga töökindlam.
Tuleb otsida vana MTZ-küttepump ja seadistada see ümber T-25 jaoks. See kõige kavalam variant.
Vasta
#7

Pihustid võivad ka kevad olla. Nagu aru saan, siis rake koormusega tasasel maal töötab kenasti? Ainult mägedes hakakb puterdama?

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#8

TALUPOEG TALUJA

Kas sul sellega kogemusi mtz pumaga, kuidas see täpsemalt käib, mul kodus olemas Smile
Pihustid vahetan ka nüüd ära
Vasta
#9

(04-11-2011, 18:22 PM)samlok Kirjutas:  TALUPOEG TALUJA

Kas sul sellega kogemusi mtz pumaga, kuidas see täpsemalt käib, mul kodus olemas Smile
Pihustid vahetan ka nüüd ära

Asi käib selliselt,et vaja vana pump viia mõne pumbaremontija juurde,kes võtab kaks plunsripaari välja ja reguleerib sobiva kütusekoguse,mis T-25 mootori jaoks sobib. Seda sai ka kodus teha,kuid kavalam ikka tegija juurde viia. See vaatab kõik üle ja pärast saad rahulikult muude asjade kallal toimetada.
Selle pumba paigalduse puhul peab siis jälgima veel seda,et kellel on T-16 väljalaskekollektor paigaldatud,see peab sumbutaja potil jupi vahelt ära lõikama,muidu ei mahu pump oma kohale.
Reaspumba pealepaneku järel saab siis traktori mootori pöörded tühikäigu jaoks kasvõi toksima panna. Kuigi seda ei soovitata. Samas juba kulunud orig. pumbaga jääb traktor lihtsalt seisma,kui tahad toksima panna.
Selle Russi pumba pealepanekuga veel jama,et peab süütenurga ka paika panema. On veel variant,et peab esteks vaatama,mismoodi on vana küttepumba ots. Kui on pimenuudiga,siis asi lihtne. Kui aga hammasratas otse pumba võlli küljes,siis juba hoopis teine lugu.
Vasta
#10

(04-11-2011, 19:49 PM)meli666 Kirjutas:  
(04-11-2011, 19:31 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Samas juba kulunud orig. pumbaga jääb traktor lihtsalt seisma,kui tahad toksima panna.

Minu T25 ka alles hiljuti vahetatud uus jaoturpeaga pump peal. Enne pealepanekut sai lastud ka pump spetsialistil kontrollida. Tühikäik on küllaltki nigel, lisab nagu ise gaasi ja siis võtab maha. Õli on pumba korpuses normis. Pritsenurk sai ka paika. Aga mis võiks veel sellist anomaaliat põhjustada?
See ongi nagu sünniviga selle pumba juures. Korralikku tühikäiku nagu polegi,muudkui lõksib edasi tagasi. Kui paned pöördeid juurde,siis ikka käib. Kuna küte kallis,siis ei taha ju et kartulivõtu ajal mootor kõrva ääres undaks.... Mis selle taga tegelikult,ei oska mina öelda. Võibolla keegi,kes päris pumba remondiga tegeleb päevast-päeva,oskab kosta tegeliku põhjuse kohta.

Vasta
#11

selle tuksumisega see, mul sadamas ühel laeval 25 mootor, ja sellel originaalne pump. Imeväel see sunnik tuksub nii ilusti et lust kuulda, ja teine masin mida nii olen kuulnud tuksumas ilusti on elukaaslase isa valdimiritsi tehasest pärit 25. need minuelus kaks säärast mille mootorid nõnda tuksuvad. Mina ei ole seda saanud enne seda kui masin ilusti käis ja onul sama teema tal juba uuem t 25a mis ei taha ka tuksudaSmile

Aga seda pumbaasja ma hakkan küll uurima. Vähemalt on siis proovitud.

Teist keegi oskab öelda kes müüb eestis odavalt vene trakatsite juppe. Olen kuulnud et võrus pidi olema, jõgeval ka päris norm hinnad aga kas veel midagi.
Vasta
#12

sai täna 5 aastat seisnud vana t-25 koju veetud,seisma jäi kuna omanik oli vana ja ei saanud süsteemist enam õhku välja,seoses sellega uuriks mida vaatama/tegema peaks et õhk kütuseajamist välja saada ?
käsipump lööb ilusti.Ülevalt õhutus kork lahti keerates tuleb kütus ilusti peale,kuid kas samal ajal peaks tagasivoolu torust ka kütus paaki tagasi jooksma? või on see mu enda ettekujutus et peaks ?

õeh jube keeruline tundub hetkel olukord,samas ei jõua mootor täis akuga korraliku vunki sisse võtta ? juhtme otsad ja asjad puhtad.
interneti teel on muidugi keeruline olukorda seletada !

kuid loodan et keegi sai mu murest aru !Smile
Vasta
#13

Õhu väljasaamiseks võid veidi lahti keerata kütusetoru (mis filtrist kütusepumpa läheb) kui enam õhku ei tule siis kinni tagasi keerata. Enne õhu väljalaskmist võiksid puhastada ära ka filtri korpused ja filtri vahetada.
Et pärast lihtsam oleks siis filtri korpused enne tagasipanekut kütust täis valada.
Enne startrei andmist keera pihusti torud veidi lahti kui kütust hakkab tulema siis kinni tagasi. Kui kaua seisnud võivad pihusti otsad ka kinni olla.
Kui kütust käsipumbaga pumpad jookseb küll osa kütusest tagasivooluga paaki muud ei oska selle kohta õelda.
Selle aku jutu kohta ütleks, et kas dekompressiooni kasutad ja kas üldse töötab.

Sai ka keeruline, aga ehk on abi.
Vasta
#14

just sai filtri korpused ja filtri vahetada.
"Kui kaua seisnud võivad pihusti otsad ka kinni olla." selle vastu aitab vast ainult uued pihustid ?
"Kui kütust käsipumbaga pumpad jookseb küll osa kütusest tagasivooluga paaki" seda ma kartsin et peaks jooksma,minu masinal see ei toimi igatahes,ehk siis kuskilt umbes/mis kust lahti võtta ?
jah dekompressiooni kasutan ja toimib ilusti Smile
nüüd aku laeb homme saab proovida seda starteri varianti et toru lahti ja starterit.

Vasta
#15

Odavam osta uued pihustiotsad 5 eur tk. Kui otsa ära vahetad tuleb ka pihusti reguleerida. Et pihusti tööd silmajärgi kontrollida võid keerata pihusti mootori küljest lahti ja starterit andes näed kas pihusti pihustab normaalselt.
Hindadega saad ennast kussi viia:
http://www.greene.ee/index.php?page=shop...=1&lang=et
Mul oli t-16 küttesüsteem nii ümber tehtud et üldse pumbalt ja filtrilt tagasivool puudus.
See pihustitoru lahti keeramisega ja starteri andmisega saad torust õhu välja.
Vasta
#16

nii sai proovitud täiesti uue akuga (olukord oli ikka tunduvalt parem)
keerasin pihustitelt mõlemad kütte torud lahti,ühest ainult mullitas õrnalt,kuid starterit sai käiatud korralikult.
pump õhtal ?
kuskilt lugesin et pumbas peaks õli sees olema ?
kust seda kontrollin ?
Vasta
#17

(12-11-2011, 18:52 PM)martvl Kirjutas:  nii sai proovitud täiesti uue akuga (olukord oli ikka tunduvalt parem)
keerasin pihustitelt mõlemad kütte torud lahti,ühest ainult mullitas õrnalt,kuid starterit sai käiatud korralikult.
pump õhtal ?
kuskilt lugesin et pumbas peaks õli sees olema ?
kust seda kontrollin ?

Läbi foorumi ei oska sellist diagnoosi panna et pump õhtal.
Käsietteande pumba taga on õli kontrollava kork,kuhu maani peab õli olema.
Pumpadel on ka selline viga et seismisest jääb pumba mehhanism seest kinni, mis on kaane taga mis kinnitub nelja kruviga pumbale.

Seda teemat on siin juba targemad mehed arutanud.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...light=t-25
Vasta
#18

Oled kindel,et said õhu välja?Ma ka kevadel jamasin,jämefiltri võtsin vahelt ära ja nn euro plastkorpusega filter asemele,käsipumbale panin uue lääne kummist manseti.Filtrist väljuva toru keerasin nats lahti,käsitsi pumpasin kuni õhku enam ei tulnud ja pump hakkas ka raskelt liikuma.Ühe käega pumpasin ja samal ajal teise käega keerasin lahti keeratud toru kinni.Pihustilt toru lahti ja kompressjoon maas starterit.Paar kuud toimis hästi ja siis taas pumba mansett ei pidanud,kerisin natuke jämedat niiti manseti alla,siis jäi uuesti pidama.Läbi plast filtri korpuse oli ilusti näha kui filter 15 min tühjaks vajus.Peale niidi kerimist liikus pump üsna raskelt ja pole enam õhku süsteemi tõmmanud.Nüüd enne käivitamist vaatan korra filtrit ja kui filter tühi pole mõtet starterit piinama hakata enne kui küte üleval.Pikk jutt aga äkki on abiks.Siin ka sama juttu ja pilte http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=36926
Keerad pihustil torud lahti siis kulunud pumbal peab ju küte torudest väljuma juhul kui õhk süsteemist väljas,ainult surve madal.
Vasta
#19

Võta pumba küljelt nelja kruvipeaga poldiga kinnituv luugike ära. Näed üht peene vedruga liigutatavat hooba. Kui gaasihooba liigutad, peab see hoovake ka kaasa liikuma. Kui on kinni jäänud, koolita teda sõrmega liikuma. Õlitaset saad vaadata nii pumbal või regulaatoril oleva kontrollkorgi (pea peaks värvitud, nt kollane olema) ärakeeramisega. Õli lisada mugavaim tolle luugi kaudu(kuni kontrollpunni avast välja tulema hakkab). Et käsipumbaga lüües rõhuhoideklapp ei "ümise", viitab sellele, et tolle pumba mootoripoolse kübarmutri all asuva klapiga on midagi korrast ära ja sellest vast oma jõud üle ei käi. Võta pump maha ja lase pumbamehel korra stendis üle vaadata. Tagasipanekul aja pimenuudid kokku, käsitsi suru lõpuni kohale. Poltidega tõmbamisest hoidu- kui pole õieti kohal, käib prõks ja alumiiniumist kinnituskõrv on "lännu".
Oi ma sain naerda ksf koosamafia juhatatud kohast- 2009 a oli keegi kütuse tagasivoolu toppinud tuulutustoru otsa ja siis terve ilm süüdi kui kütus karteris... Ja ka kurb- NL ajal tehti koolis, kursustel olemasolevad 5-6 autot-traktorit põhjalikult selgeks ja selliseid absurdseid asju ei saanud juhtuda. Juhendaja rääkis meie majandi kursuslasest, kes jäi õppesõidu ajal lõunata, sest ei saanud traktorist välja(Mtz ukselink käib ju ülespoole lahti)...
Vasta
#20

sai siis seda niidi värki proovida etteande pumba peal,käib tuugamalt.
kuid pumba peal kust torud pihustisse lähevad keerasin sealt ühe korgi lahti,pumpasin käsitsi kütust ja hakkas sealt ilusti tulema,kork kinni,kuid ülesse ikka ei löö.
eks homme uurin edasi mida kust vaadata,kuid hetkel mõistus otsas ja aku kah tühjavõitu !
peale selle sai selline jama korda saadetud veel et keerasin pumba peal olevad 4 mutrit lahti,kas sellest nüüd mingi suurem jama ?
siis uuesti lugedes tabasin ära et kruvipeaga poldid ja alumiinium plaat,selge uuesti õue,kaan maha,kui liigub seal kõik ilusti ainult õli seal sees polnud.
siit küsimus mis õli sinna sisse panna ja kui palju ?
kollast korki ei leidnud .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne