14-01-2012, 08:04 AM
Mis elukas on see 56-silindrine "Zvezda" ja mida sellega ringi aeti?
(14-01-2012, 05:03 AM)vanakala Kirjutas: OT Vene mootoritega,GOSTi järgi,on lihtneHr. vanakala, saan ma õieti aru.. et siis üks silinder mahutab 0,623 liitirit? Silinder ju= Pii x r2 x h .. ehk 3,14 x 4,25(ruudus) jagatud 11-ga= 623,92 cm3. x 2 sil.? Hmm, kokku tuleb 1,24 liitrit
2Ch8,5/11 on siis...
2sil
neli takti
85mm sil läbimõõt
110mm kolvikäik
töömaht ?(umbest 2000csm3)
(30-01-2012, 17:40 PM)traatjalg Kirjutas: Näiteks eraldi kõrgsurvepumbad kummalegi silindrile
Näiteks Deuz ?? ja Hatz teevad vist tänapäevani 2-3-4 silindrilisi D-mootoreid millel igale silindrile oma pump ja töötavad need hästi kui on hooldust tehtud
(30-01-2012, 16:42 PM)2715 Kirjutas: Ikkagi mis on selle mootori eelised teistega võrreldes?Kõike eeliseid ei saa praegu välja tuua, tõenäoliselt saab kokkuvõtteid teha alles pärast masina valmimist. Kuid esialgselt võib öelda, et puudusteta asju ei ole ilmas olemas. Esiteks muretsesin selle mootori seepärast, et lihtsalt sattusin juhuse tahtel sellega kokku. Ei ole mõtet salata, et midagi sellist ka otsisin.
Puudused paistavad aga välja.
Näiteks ainulaadne asi, millele pole varuosi saada.
Teiseks väike võimsus oma kaaluga võrreldes ja kolmandaks väga keeruline ehitus.
Näiteks eraldi kõrgsurvepumbad kummalegi silindrile.
(26-02-2012, 12:30 PM)pen.skar Kirjutas: Paar sahmakat külma vett sekka...Statsmootoril võivad puududa väntvõlli pikinihkumist (siduri lahutamisel vajalikud)vastuvõtvad külgsaaled. Kütusekulu- need milliliitrid korruta hobujõududega ja saad õige tunnikulu heas korras mootori jaoks(teh andmetes antud kütuse erikulu Hp/tunnis).Kahesilindrilise mootori korral on väntvõll kahel rulllaagril. Eesmine on vist tavaline, tagumine ehk hoorattapoolne on kirjanduse järgi rull-tugilaager - vene keeles "upornõi" peaks seda tähendama või ma eksin.