Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
No ma võin vast kiidelda, et olen 250-ga sõitu teinud. Poisikesena möllisin, ennast ühe vorstivabriku vundamendiauku lükanud DET-i kabiibi. Maru põnev oli. Juhtimiseks oli tal üks kang. Neutraalist üles lükates oli esimene käik, sealt veel üles teine. Tagurpidi käik oli neutraalist alla tõmmates. Vasakule-paremale pööras, kui sama kangi lükata käigu asendis vastavalt kas vasakule või siis paremale. Kas tal veel käike oli ma ei tea. Juhi selja taga oli tõstetava lamellribiuksega elektrikapp, kus kontaktorid plagisesid. Mootoriks ütles masinist, et tal olevat tanki mootor.
Põnev, ilus ja seiklusküllane lapsepõlv oli....
Tervitades, IP
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Selles osas olen silluga nõus,et panna seda "müra" laadset techo või krt teab,mis muusikat taustaks muudab ka minu jaoks hea video,kohe väärtusetuks.
Postitused: 603
Teemad: 39
Liitus: Apr 2009
Maine:
10
Parem on masina enda häält kuulata, kui mistahes meloodiat. Tont teab, kauaks neid isendeid siin veel liigub ja kas nende üksikute hääligi enam kuuleb.
Almost Again
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ja masina enda hääl on ehe ja hea. Aga kui videoks on vaid pildiseeria või pole heli või see heli on kehv siis sobib taustakse temaatiline muusika küll.
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
26-02-2012, 04:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2012, 04:11 AM ja muutjaks oli
Timm.)
Tükk aega sellest juba vett merre voolanud, kui foorumist käis läbi pilt DET-250M2'st, millel oli rull haakes. Mälu veab alt, kus täpsemalt - aga tuhavälja sulgemisel töötas. Ei näe ainult, kuidas tänapäeval sellist asja enam käigus suudetaks hoida.
Küsin sportlikust huvist - kust pärinevad andmed DET-350 kohta? Internet keeldub tunnistamast sellise masina olemasolust.
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
26-02-2012, 04:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2012, 04:09 AM ja muutjaks oli
E303.)
DET-250
http://www.youtube.com/watch?v=sFuxjUvf7fI http://www.youtube.com/watch?v=cU56OxYl4...re=related .DET-320 vedamas üht mingit erilist roomikautot.Kas keegi teab millega tegemist on???
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 99
Teemad: 14
Liitus: Jan 2011
Maine:
1
Keegi võiks lähemalt rääkida DET-250 tööpõhimõttest.
Nagu ksf koljat84 on õelnud: DET-250, V12 diisel on vahel, aga see käitab elektrimootoreid???
Postitused: 603
Teemad: 23
Liitus: Apr 2007
Maine:
21
Huvitav, mis sellise süsteemi eelised on? Kergem?
Elektrimootoritel ju madalast peale palju väänet. Seepärast hoopis ehk?
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
sidurist hakkab pihta ja võimsuste kasvades hakkab ülekandmiseks vajalik raud ka üle mõistuse jämedaks minema. elekter üle prahi lahendus mistahes suure jõu valdkonnas.
Postitused: 256
Teemad: 4
Liitus: Aug 2004
Maine:
8
28-02-2012, 23:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-02-2012, 23:41 PM ja muutjaks oli
martinmannik.)
Eks siin ilmselt seisnebki eelis ülekande "elastsuses" - juht paneb diislile kõige optimaalsemad pöörded peale ja elektrimootorid tulevad siis järele vastavalt takistusele/koormale, mida traktor lükkama peab. (Elektrimootor väänab ühtemoodi hästi kõigil pööretel, ka täiesti nullist, diislil on vaja püsida mingis kasulikus vahemikus.) Selliste ülekannete puhul kasutatakse suure koormusvaruga elektrimootoreid, s.t lühike seismajäämine pinge all mootorit veel läbi ei küpseta, ilmselt on seal ka vastavad kaitsmed peal. Eelisena pole diiselelektrilise ülekande puhul ka nii suurt ohtu diislit välja suretada, ehkki teadupärast kaasneb elektrimootori pidurdamisega ka elektromotoorjõud, mis hakkab omakorda takistama diislit. Nii et päris lõpmatuseni "elastne" see süsteem pole, aga kindlasti palju paindlikum kui mehaanilise siduri puhul ja palju suuremaid koormusi taluv kui hüdrosidur. Lisaks kaob ära kogu käikudega jahmerdamise vaev, mida nii suure masina puhul nagu DET-250 peaks olema ilmselt vähemalt kümmekond.
Eks ideaalis võiks ju kõigil suurematel masinatel olla ülekanne lahendatud niimoodi, aga see pole kindlasti just kõige odavam lahendus (võrreldes klassikalise siduri-käigukastiga). Näiteks liinivedurite puhul on see aga ainuvõimalik lahendus.
Postitused: 528
Teemad: 3
Liitus: Jan 2012
Maine:
4
Belarus sai oma suure traktori eest hõbemedali saksamaa agritechnikal selle eest, et mõtles välja elektriliselt käitava JVV, mis säästab energiat. Pole veel teada millal see masin seeriatootmisse jõuab.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
minule teadaolevatel andmetel on elektrimootori vääne maksimaalne 0 pöördel ja teisipidi jälle maksimumpööretel saab vääne suisa otsa.
ja kuuldavasti paljudel suurtel masinatel on elektriveole lisaks ikka paari-kolme käigulised mehhaanilised kastid ka.
parandage mind, kui ma eksin.