27-02-2012, 11:40 AM
Aitäh kõigile Buss nr 34 "Team Transistor" poolt.
(27-02-2012, 00:36 AM)Jesper Kirjutas: ...Üritasime keskmist kiirust hoida, aga eks sellega ole nagu linnas foorist foorini tõmblemisega, et ega erilist edu ei saavuta. Talverallil foore pole, aga see-eest on palju ristmikke, kust valesti pöörata ja aega kaotada. Pärast lõunat kuni õhtuni möödusime korduvalt ka Trevist, kes meist kordagi mööda ei sõitnud
Muidu niisama tahaks üle anda virtuaalse aukirja punase Volvo sedaani meeskonnale, kes sõitsid meist ainuüksi enne lõunat neli korda mööda
...
(27-02-2012, 13:30 PM)masinist Kirjutas: Kollane "rally mosse" , mu kaardilugeja ka juba irvitas, et mitu korda me peame üht ja sama mosset mööda laskma ( neid kordi oli kokku vist 5), ning ei mäleta et oleksime ise neist kordagi möödunud.
Ja mitmeid kordi pidime tõdema, et paljud ei viitsinud korralikult legendi süveneda- 1. keeras valest ristist maha, ning tema järel veel 4-5 autot rõõmsalt sabas
(27-02-2012, 13:35 PM)vilimo Kirjutas: Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )
(27-02-2012, 13:35 PM)vilimo Kirjutas: Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )
(27-02-2012, 13:58 PM)aksel73 Kirjutas:(27-02-2012, 13:35 PM)vilimo Kirjutas: Kes oli see tegelane kes tegi pilti (omades halli sitroeeeni) kuskil kurvis peale lõunat ? Oleks huvitatud mõnest pildist (pruun opel katsuel oleva lisavarustusega nr 117 )
Tere.
Pildistav tegelane oli Sergei ja see oli SKP.salajane kontrollpunkt.
(27-02-2012, 02:11 AM)ullivilli Kirjutas: Ka sigar jõudis edukalt starti ja Finišisse...
Teeolud olid suhteliselt rahuldavad ning valdav osa aukudestki mitte liiga hullud: anduriks kolisev esisild ja lahti kukkuv kindalaegas.
Üldiselt aga oli tore, võttes arvesse, et püsisime ajas, autot see kord katki ei sõitnud ning ükski KP ei suletud enne meie laekumist. ning hanges olime vaid ühe rattaga kinni, kuna üks honda Jazz-i putukas oli end keset teed parkinud, ning vältimaks tema külje maha sõitmist (uutele autodel ju vaid pleki hais) sai natukene liiga julgelt te perve poole tõmmatud.
PS ilm oli ka mõnusalt suvine võrreldes eelnevate aastatega.
PS2. Kas E30 BMW ka kuhugi jõudis, kellel esiamordi kauss ära murdus?
(27-02-2012, 16:11 PM)Jesper Kirjutas: Seal peab olema mingi viga sees, või ma jälle ise ei saa asjast aru. Kas AKP6 oli see, kus šampust anti? Me nagu omaarust ikka läbisime selle, helkuri riputasin jope külge ja hetkel just söön Arla juustu.
(27-02-2012, 16:34 PM)PlyVal64 Kirjutas: aga SI-pulgal ei ole märget ei AKP-5 ega AKP-6.AKP-5 jäi tõesti vahele ja ausalt öeldes on peas kõik juba natuke ähmane, aga enne kuuendat kimas meist mööda universiaal-Volvo ja vahetult pärast kuuendat tuli vastu see suur beeži värvi buss, Hanomag vist. Üldiselt ma arvan et eks me mingi tund-poolteist vast olime ideaalajast maas sel hetkel.