Vene linttraktorid ja muud mullatöömasinad...

(03-03-2012, 02:42 AM)krossifänn Kirjutas:  Huvitavaid pilte Viktor Makarovilt.

http://www.photosight.ru/photos/2213023/?from_member
Milliseid haavu me oleme oma ahnuses maasse tekitanud! Ise veel uhkustame suurte töövõitudega 1.mai auks või siis oktoobripühadeks. Kujutlege seda nüüd oma elukohast poole km kaugusel!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mis auk see on? Mingi kaevandus?

Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Vasta

http://en.wikipedia.org/wiki/Mir_mine
Vasta

(03-03-2012, 19:42 PM)Pyhaw Kirjutas:  http://en.wikipedia.org/wiki/Mir_mine
Mida nad seal kaevandasid - kurat teab? Aga paljudele kaasfoorumlastele on kindlasti arusaadavam vene keel.
Kui toksida Googlesse sisse" Алмазный карьер" siis pilte ning infot(vene keelset) tuleb paljuSmile

Vasta

Lahtine teemantikaevandus. Väga räige, kui sellist sorti fosforiidikaevandus Eestisse oleks tulnud. Seda rõvedust veel vaja.

Almost Again
Vasta

(28-02-2012, 19:24 PM)Timm Kirjutas:  Huvitav, mis sellise süsteemi eelised on? Kergem?
Elektrimootoritel ju madalast peale palju väänet. Seepärast hoopis ehk?

Seal peaks olema asünkroon mootorid mida juhitakse kontrollerite abil.Sama süsteem peaks olema autokraanadel CMK-7M jaCMK-10.
Vasta

(03-03-2012, 22:03 PM)Necro Kirjutas:  Lahtine teemantikaevandus. Väga räige, kui sellist sorti fosforiidikaevandus Eestisse oleks tulnud. Seda rõvedust veel vaja.
Pean kohe harima natukene geoloogia alaselt. Teemantid paiknevad maas vertikaalsete lõõridena, seepärast tuleb neid kaevandada vertikaalsuunas. Fosforiit seevastu paikneb nagu kõik muud settekivimid meie aladel horisontaalsete kihtidena (nagu põlevkivigi) vaid mõne meetri sügavusel. Mille kaevandamiseks kooritakse pealmised kihid maha, ladustatakse need juba kaevandatud alale ja kaevandatakse fosforiidi kiht ära.
Vasta

(12-03-2012, 09:38 AM)Etsike Kirjutas:  
(03-03-2012, 22:03 PM)Necro Kirjutas:  Lahtine teemantikaevandus. Väga räige, kui sellist sorti fosforiidikaevandus Eestisse oleks tulnud. Seda rõvedust veel vaja.
Pean kohe harima natukene geoloogia alaselt. Teemantid paiknevad maas vertikaalsete lõõridena, seepärast tuleb neid kaevandada vertikaalsuunas. Fosforiit seevastu paikneb nagu kõik muud settekivimid meie aladel horisontaalsete kihtidena (nagu põlevkivigi) vaid mõne meetri sügavusel. Mille kaevandamiseks kooritakse pealmised kihid maha, ladustatakse need juba kaevandatud alale ja kaevandatakse fosforiidi kiht ära.

Tsitaat:Et fosforiidikiht asub vahetult diktüoneemaargilliidi all, tuleks fosforiidi kättesaamiseks kõigepealt diktüoneemaargilliit eemaldada. See aga põhjustab suuri keskkonnaprobleeme, sest diktüoneemaargilliidil on omadus hapnikuga kokku puutudes süttida. Näiteks Maardus fosforiidikaevandamise käigus puistangutesse kuhjatud graptoliitargilliit läks põlema ning põhjavette sattus rohkelt tervistkahjustavaid keemilisi ühendeid. See oli üheks põhjuseks, mis õhutas fosforiidisõda ning meelestas avalikku arvamust fosforiidikaevandamise vastu
http://et.wikipedia.org/wiki/Dikt%C3%BConeemaargilliit
Meenutuseks miks tekkis fosforiidisõda, ja sellele järgnenud IME ja lõpuks ENSV kadumine. Fosforiit on rikkus ja ka nuhtlus.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

nii,küsimus järgmine,kas mõnda väga vanat lindtraktorit ka vändaga käivitati ?
Vasta

(23-03-2012, 13:58 PM)martvl Kirjutas:  nii,küsimus järgmine,kas mõnda väga vanat lindtraktorit ka vändaga käivitati ?

Selle vägiteoga saaks vast ainult Ilja Muromets hakkamaWink Aga kui nüüd asja teise külje alt vaadata siis enamus josse pannakse vändast käimaWink Käivitusmootor käib vändast muidugi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

http://www.nati.bz/nati.pdf
Linttraktoril vänt ees. SHTZ-NATI. Tema järglaseks sai DT-54, suurim erinevus, et pandi diisel 54-le. Järelikult oli eelnev bensiiniga või petrooliga.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(23-03-2012, 15:16 PM)aavu Kirjutas:  http://www.nati.bz/nati.pdf
Linttraktoril vänt ees. SHTZ-NATI. Tema järglaseks sai DT-54, suurim erinevus, et pandi diisel 54-le. Järelikult oli eelnev bensiiniga või petrooliga.
mu teada oli NATI ligroiiniga töötav (nagu ka esimene Joss), väike bensiinipaak oli käivitamiseks. Samas võis ta töötada ka petrooliga. Algselt oli konstrueeritud diiselmootoriks, aga kuna liidus puudus vajalik kütteaparatuur, siis ehitati mootor ümber. (Krt, kuidas mulle transport-NATI meeldib! http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A...0%A2%D0%98)
See ligroiin oli sihuke bensiini ja petrooli vahepealne ollus, mida sai kasutada nii karburaator- kui ka diiselmootorites. Wikipeedia järgi:Молекулярный вес в диапазоне 100—215 г / моль; удельный вес в диапазоне 0.75-0.85 г / см 3; кипение в диапазоне 150°C — 180°C; давление пара <5 мм рт.ст. (<5 торр). Лигроин нерастворим в воде.
[Pilt: 220px-Camp_fuel.jpg]

Rain Rikas
Eesti Maanteemuuseumi peavarahoidja
rain.rikas@mnt.ee
Vasta

Viljandimaal Hallistes seal Väguri juures mingis garaaz
is on T100.Seisab tagaosaga maantee poole.Maanteelt on täitsa näha.
Vasta

Pole nüüd teab-mis uudis, aga vast pole keegi teatanud sellest. Nimelt Adaveres seisab kaks DT 75-te kõrvuti. Ise olen neid sealt ridade vahelt kaemas käinud nagu segane. Jvv neil vist küljes polnud. Ei mäleta täpselt. Aga viimati olid nad täiesti sõiduvalmis. Ehk siis mõni 5-6 aastat tagais. Või isegi rohkem. Saaks ainult korda teha ja sõita Big Grin. Aga selleks mõtteks see vast ainult jääbki. Ainuke kogemus lindiga on Jossi(T170) näol, millega sai sügisel mõned tiirud tehtud. Äge elukas. Aga DT 75-te juurde tagasi tulles, siis nendega tehti kunagi igasugu töid. Meil oli seal majandis kunagi üks lindimees. Nagu ikka, oli tal see napsutamisnärv sees. Võttis nagu vett, vahest. Ma veel mäletan, kui nendega sõnnikuveo ajal patareisid kokku lükati põllul. Siis olid veel külavahel kruusateed, mida mööda see "dett" siis "roomas" koju tagasi. Vahest sai isegi käppa visatud. Igati äge oli vaadata, kui see mööda teed vuristas tagasi. Pilte pole teinud, aga vaevalt siin keegi DT-d näinud pole. Kunagi oli isegi meil joss olnud, mis isegi talals silo, aga seda ma ise ei mäleta. Kivilõuad on küll Jossi omad olemas, mis ün nüüd volvo laaduri jaoks modifitseeritud, aga jossist endast pole halligi.
Kuna pole sellist teemat leidnud, kus on sees elukad, mis kaevata suudavad, siis panen pildi siia üles. Kuna minu arvates on tegu haruldusega.
[Pilt: 0947791032e704.jpg]
EO4321b on vist mark. Täpselt ei mäleta. Birka pealt ei lugenud ka hästi välja. Sellega on isegi kaevatud kunagi. Ehk mõni 7-8 aastat tagasi. Olen näinud korra. Aga väga harva seda liikumas. Kui nüüd pildilt vaadata, siis vasakul üleval nurgas seisavad ennist mainitud kaks "detti" . Ja kõrval peaks olema villis(GAZ69)?, kui ma ei eksi.
Loodan, et ülemusehärrad ei pahanda, aga ega sõnad pole kedagi tapnud Big Grin.

Almost Again
Vasta

Need kaks ''Natti'' on ju pildil paremas nurgas. Ja see su nn Gaz69 on tegelikult vana hea UAZ 469. Gaz69 näeb välja selline:    

Kus viga näed laita, seal tule ja laida!
Vasta

Tänud vigade paranduse eest. Nüüd vähemalt tean, mis autoga tegemist on. Suures postitamistuhinas läksid parem ja vasak käis vahetusse. Hoolitsen selle eest, et seda enam ei juhtuks. Aga tänud ikkagist. Big Grin

Almost Again
Vasta

Necroga ise täiesti nõus,et Eo ratasekskavaatoreid on vähe.Enamus on juba pressi alt läbi käinud.Näiteks Viljandimaal oli varem mitu Eo-d .Nõme et nende haruldustega Kuusakoskis jamatakse Sad Sorry väikese OT poolest
Vasta

Jäi silma sellise värvilahendusega ДТ-75
    Laiad roomikud ja puha...

Aga uue aja 75-ed on täiesti arvestatavad töömasinad
   

Rohkem infot siit: http://www.dt-75.ru/

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Nüüd kui meil on Eesti ka kaetud maps.google-is siis hoidke silmad lahti ja andke teada kus on midagi huvitavat rasketehnika seisukohast pildile jäänud.
Vasta

Venemaal liigub ringi päris naljakat tehnikat nagu see traktori roomiktraktori T-74 baasil ehitatud raudtee vedur.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 9 külali(st)ne