Postitused: 1,528
Teemad: 20
Liitus: Apr 2007
Maine:
52
Eelmisel aastal sai sõidetud ja lisakatsed läbitud uute VÄGA heade lamell+nael rehvidega. Auto läks pöörates sinna kuhu soovitud ning gaasiga hoidsid mõnusalt libisemise piiril. See aasta said alla vanad juustud ja kui esiotsal keeramisel ikka pidamist ei ole siis peab lihtsalt rohkem gaasi andma,et taguots auto ikka vajalikku suunda juhiks. Mis tegelikult on siga lõbus endale ja teistele vaadata. Kahjuks meeldib see ka stopperile väga positiivselt
Aga ongi ju selle ürituse eesmärk meeldivalt aega veeta sportlikus keskonnas koos pisikese ajutööga ning nautida ilusaid küla/metsa teid koos värske õhuga(seda viimast oli meie ekipaazil tervel trassil rohkem kui küll)
Nii,et Seltsimehed nautige seda mis on ja ärge tehke oma elu mõtetu mõtlemisega liiga keeruliseks.
Järgmisel talvel näeme "r..sk"
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Postitused: 201
Teemad: 8
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
08-03-2012, 11:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2012, 11:33 AM ja muutjaks oli
Aibast.)
ei maksaks jah talveralli kontekstis ajada asja liialt "spordiks" muidu on lõpptulemus see mis paljudel eesti autospordi üritustel. Vaid vähesed saavad lubada endale osavõttu ning võit on olulisem kui lihtsalt hea setskonnaga lõbusalt aega veeta. Sport klass ise enesest ju ongi neile kes tahavad enamat. Turismis lisavad lisakatsed lõbu juurde ning saavad ka huvilised miskit näha. Annad lisakatsel endast parima ja kui keegi on kiirem, no las ta siis olla, pole veel maailmalõpp.
Olge kõik mõnusad edasi
PS: Kellel tarvis järgmiseks aastaks tagaotsa masinal raskust võtke ühendust.
1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Postitused: 3,664
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
08-03-2012, 22:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-03-2012, 22:29 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
(08-03-2012, 14:30 PM)haarald Kirjutas: Tänusõnad ka polygonimatkade kirjadega villise seltskonnale kes ei pidanud paljuks meid kaks korda järjest lumehangest välja sikutada ja ka kõvera pleki sirgeks venitada.
teil näikse olevat olnud kunstiline eesmärk
lumekarva osa lumme peita ning see on peaaegu täidetud saanud. Kahju, et (ainult) katus valge polnud - nende eesmärkide poole pürgimine oleks juba suuremat sorti vaatamisväärsus olnud
kusjuures leidsin minagi teeveerest piisavalt lund, et üks uks mittefunktsionaalseks muuta: kiirema rallitaja möödalaskmise eesmärgil tehtud teepervele võtt pani masina üpriski tükk aega üpriski kaldus sõitma ning sellele juba abijõududeta punkti peale ei saanud. Aitäh vennasvabariigi filmistuudio kaasvõitlejatele "nöörimise" eest!
muide ega keegi Märjamaa LK veerest Gin-kohvrit leidnud? Sai vist katsel kurve liig hoogsalt võetud ning küllap ta pudenes vööriluugi vahelt välja...
Teet,
Ginipäringut ei saanud ning ka ise ei taibanud pakkuda
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 1,814
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Meie leiud esimese 4 km läbimisel. Nii edasi kui tagasi... summuti aasa kummipuhvreid tutikad. Mingid jubinad olid veel mis siiani autos alles.
See kes sõidab 400 km asemel 4 km ei ole mitte ralli sõber vaid Ralli Fanaatik!
Postitused: 3,083
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
(12-03-2012, 20:36 PM)metalliotsija Kirjutas: Kiidan eriti tuletõrjujaid - saime minu kolmerattalist puudutava äparduse probleemideta ära klaaritud. Tore. Ma ei julgenud päridagi, mis punavalgel masinal juhtuda võis...
Palun valgustage ka teisi selle liiklusõnnetuse tagamaadest. Tahaks näha pilte kõverast tuletõrjeautost, mille salong on päästeameti poolt lahti lõigatud! Samas toetan värvikahjustusi saanud kolmerattalist vajadusel kvaliteetse nõukogude liidu värviga kaetud varusosadega - andke teada, mis detaili värvkate kahjustada sai.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Postitused: 119
Teemad: 25
Liitus: Sep 2004
Maine:
0
Värviga on muide kõik korras. Vähemalt esialgse saastakihi varjus pole midagi märgata. Seekord ületati lihtsalt mõnede detailide puhul materjali voolavuspiir.
Postitused: 200
Teemad: 23
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
Mõned pildid ka lõpuks minu seebikarbist:
Pildid
VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Postitused: 1,387
Teemad: 316
Liitus: Jun 2005
Maine:
7
Nüüd kus seltskonnad rahunend ja äkki ka kodanikul Priidul veidi lõdvem hingata, siis äkki viitsid ära seletada meile, et mös moodi see tulemuste tabel kokku pandakse, st paremusjärjestus säätakse. Seal mitmeid tulpasi ja värke tabelis, aga üheski nagu ei kajastu miskit kronoloogiat.
Karistuspunktide arv nagu läheb esialgu kahanevalt allapoole, kuid siis peale mõnikümment on kõik segamini.
Tänud ette täpilise tiimi poolt...
Joosep
Postitused: 4,169
Teemad: 61
Liitus: Dec 2002
Maine:
56
27-03-2012, 19:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2012, 11:08 AM ja muutjaks oli
PlyVal64.)
Parmhot, just nii see kõik kujunebki. Ja tuleneb see rahvusvahelistest nõuetest, et mitte minna liigselt EALiga vastuollu või "tülli". Tulemused tulevad mitte kiirusliku ja ajavõtu põhjalt... Enne, kui me ei saa FIVA liikmeks ja kohapeale FIVA ANF'i, tuleb selliselt käituda. Sest üldjoontes on nii, et vaid tõsine historic-sportralli ja ringrada on FIA asi, muu kõik FIVA oma. FIA ehk EALiga ei ole meie tegemistel miskit otsest pistmist.
FIA egiidi all - puhas sport. FIVA - puhas vanatehnika hobi sõltumata ürituse näilikust "sportlikusest". Sestap sai juba ka lubatud, et klassikalise Uunikute Talveralli sees enam sport-klassi sellisena ei tule. See oligi proov nägemaks, palju on reaalseid sportlikuma poole huvilisi. Kahjuks võtab Eestis kõik, k.a. FIVA'ga ühinemine, jubedalt aega ja raha, mida meil ei ole. Töö käib, Kaspar Noor ja Mati Kits on käinud FIVA skandinaavia regiooni kooskäimistel/koosolekutel aga millal Eestisse ANF tekib...
Muidu on Eesti vanatehnika reeglid veel oluliselt karmimad, kui enamusel FIVA liikmetel ja meie "Must Number" põhimõtteliselt riigi seadusegi tasemel väga-väga karm aga "probleem" on eri osapoolte ühe mütsi alla saamine ning teatud seltsingust reaalse MTÜ tekitamine. Ainult seda saaks FIVA oma täisliikmeks võtta. Kuid sellega kaasneb kohe ka kulu, mida ei saa ette täpselt teada sest liikmemaksu suuruse määrab FIVA igale eraldi vastavalt riigile. Pluss juba siis ka "must be" kontor ja mingi palgakulu.
Historic Touring Concentration
- No classification decided by a speed or timing factor.
- The regulations must be drawn up in accordance with the FIVA International Events Code.
- The ASNs and the FIVA ANF(s) of every territory of the itinerary must be informed of the event and its route in advance.
- Eligible cars must satisfy the legal requirements for road use in their countries of registration and have been manufactured at least 15 years before 1st January of the current year. The acceptance and classification of entries are at the discretion of the organisers.
Uunikute Talveralli puhul ongi selleks mõeldud Ristsõna, mis paneb paremusjärjestuse paika. See lisakatse ja AKP'de aja märkimine ei ole siinkohal enam oluline.
2.1.12 FIA/FIVA convention
FIA considers that co-operation with FIVA is central to its activities in the historic non-sporting field, in order to defend the free and unrestricted circulation of historic vehicle and promote also their non-sporting use.
According to the terms of the FIA/FIVA Convention, signed on October 10th 1974, and updated on the 27th of October 1999, the FIVA has recognised the FIA as being the only International Authority in the world of motor sport. In particular, whereas historic automobile events of a sporting nature shall remain within the exclusive competence of FIA and its members, non-sporting Regularity events shall continue to be entitled to use either FIA or FIVA regulations. Touring Concentrations organised under the authority of the FIA shall respect the FIVA International Events Code.
Organisers (FIA or FIVA affiliated) may organise (subject to possible acceptance of relevant ASNs, in particular when foreseen by national legislation) regularity rallies on condition that the average speed does not exceed the lowest of the two following speeds: 50 km/h or the maximum speed normally permitted for automobile events by the Governmental authorities of the countries involved.
2.1.13 Events definitions
2.1.13.1 Historic event
An Historic event may be a demonstration, parade, historic road event, historic rally, historic regularity rally or an historic touring concentration organised under FIA and/or FIVA control. All International events must respect the regulations in this Appendix and, with the exception of rallies and hill-climbs (including circuit races held during rallies), will take place on circuits approved by the FIA for International events as stated in Appendix O, Article 6.
Postitused: 200
Teemad: 13
Liitus: Feb 2008
Maine:
4
IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Postitused: 3,083
Teemad: 203
Liitus: Jan 2004
Maine:
59
Teema poolitatud.
Kes maailmalõpu saabumist ei karda ja usaldab oma vana rauda, jutustageja kõvatage 2013 eelmängu teemas
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=42663
Selle teema paneme lukku, kui kellelgi väga vaja siia kirjutada, võtke ühendust.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.