Postitused: 701
	Teemad: 18
	Liitus: Jan 2004
	
Maine: 
5
	 
	
	
		Tere . Nimelt ühel sugulasel seisma ja vedelema jäänud umbes 10 aastat tagasi Yamz 204 mootoriga generaator. Nüüd temal suur soov see üle vaadata ja võimalusel tööle panna. Ma päris ilma ettevalmistuseta ei tahaks minna. Mida soovitate teha. Kas starter 12V või 24V ja mida silmas pidada jne jne 
Samuti aitaks igasugune kirjandus siis 2 taktilise diisli kohta,mis väidetavalt Ameeriklaste pealt maha kopeeritud. 
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 70
	Teemad: 0
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Kui õieti mäletan siis starter oli sellel 24V. Vene kroonus oli mul selline generaator URAL-i kastis. Mark oli AD-30D-230V (slaavi tähed). Väljundvõimsus oli 30kW, pinge 3*230V/127 V. Hiljem olen uuemaid näinud pingele 3*380V.
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 70
	Teemad: 0
	Liitus: Nov 2005
	
Maine: 
1
	 
	
	
		Mufff-il võib olla õigus, sellest ajast on möödas üle 30 aasta kui ma selle generaatoriga kokku puutusin. Eksitas see, et minu generaatoril oli 2 suurt (umbes 150 Ah) akut peal. Vabandust!
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,197
	Teemad: 24
	Liitus: Aug 2011
	
Maine: 
28
	 
	
	
		Tsitaat lehelt 
http://www.autoniko.ru/index.php/elektri...75-starter:
Tsitaat:На автомобилях МАЗ и КрАЗ с двигателями ЯАЗ-204 и ЯАЗ-206 устанавливается стартер СТ-26 мощностью 11 л. с, напряжением 24 В.
	
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 527
	Teemad: 38
	Liitus: Aug 2008
	
Maine: 
14
	 
	
	
		Uurisin seda kahtlast asja eile veel lisaks. Maz ja Kraz elektrisüsteemis on pinge 12 volti. Starteri mark nendel mootoritel on tõesti ST-26 ja käivitamiseks vajab see kahte 12 V akut ja 24 voldist pinget, sest starteri küljes olev ümberlülitaja VK-30B (vene tähed), lülitab voolu akudelt tulevatel juhtmetel ümber. Kui ümberlülitaja nupp ei ole sisse vajutatud, on mõlemad akud ühendatud paralleelselt. Siit ka see segadus
	
	
	
	
		
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 2,160
	Teemad: 91
	Liitus: Sep 2009
	
Maine: 
21
	 
	
	
		Minul kunagi olnud mootoril oli ka kindlasti kohe 24V.
	
	
	
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170