Metsatehnika

http://auto.plius.lt/skelbimas/zemes-uki...id-1944972

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

http://www.youtube.com/watch?v=2ZBa65pu5...re=related
Kas keegi teab mis keeravad ja vedavad sillad peavad vastu Doni kumme?

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

mis Don'i kummide mõõdud oleks?
Vasta

                    Juhtub ka nii,kuigi ei saa aru kas nüüd jäädakse kevadet ootama või?
Vasta

(05-02-2012, 16:48 PM)uko Kirjutas:  Juhtub ka nii,kuigi ei saa aru kas nüüd jäädakse kevadet ootama või?
ilmselt mitte. ei tundu eriti sees olevat.

Vasta

Ilmselt vist mitte jah ,läksid täna peale lõunat ja üritavad välja saada.
Vasta

Selline masin ei tohiks ilma vintsita metsa minna. Teise traktori vintsi tross külge ja küll ta välja tuleb.

/Probleemiga tuleb tegeleda kohe!/
Vasta

Noh tegelikult neil see vist päris esimene vedu,enne russiga.Õppimise aeg.
Vasta

Päris kurvaks teevad sellised pildid... Ei mingit austust looduse ees
Vasta

(29-12-2011, 22:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  Infot Jumzist, millel veab esisild. Uurisin ja puurisin pikalt ja laialt. Vastus mis sain on veidike lootusetu kuid pole vist midagi teha. Nimelt Jumzi tehasest tulid osad masinad millel oli tõesti esisilla vedu ja eestis ka neid 5-6 tykki, aga sellel masinal on käigukast juba tehases teistmoodi kokku pandud ja tavajumzile ei ole võimalik esisilda vedama panna. Võimalus on muidugi veel hüdrovedu, aga sellesse minul usku pole. Muidugi pidi Ukraina ja Ungari neid täis olema, aga sealt transport võib kalliks osutuda. Aga igatahes pidi olema selline varjant J äärmiselt tugev ja vastupidav. Eks paistab e4hk on ka lähemal selline masin pakkumisel.
Nutikad meistrimehed on teinud sellise metsaveoks sobiva Jumzi. Esisilla veoga jumz on isegi venemaal haruldus ning tavalisele Jumzile esisilla veo ehitamine on keerukas töö sest originaal osasid saada pole ning peab ise midagi kokku kombineerima.Metsaveo belarussidele on näiteks alla pandud veoauto gaz-66 esisild ning esirattad saksa E silokombaini omad.Pidi palju vastupidavam ja parema läbivusega olema kui originaal esisillaga belarus.



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

Leidsin ka ühe huvitava isend...
[Pilt: photo.php0000.jpg]
Vasta

(05-02-2012, 22:53 PM)E303 Kirjutas:  
(29-12-2011, 22:11 PM)Jaanus9112 Kirjutas:  Infot Jumzist, millel veab esisild. Uurisin ja puurisin pikalt ja laialt. Vastus mis sain on veidike lootusetu kuid pole vist midagi teha. Nimelt Jumzi tehasest tulid osad masinad millel oli tõesti esisilla vedu ja eestis ka neid 5-6 tykki, aga sellel masinal on käigukast juba tehases teistmoodi kokku pandud ja tavajumzile ei ole võimalik esisilda vedama panna. Võimalus on muidugi veel hüdrovedu, aga sellesse minul usku pole. Muidugi pidi Ukraina ja Ungari neid täis olema, aga sealt transport võib kalliks osutuda. Aga igatahes pidi olema selline varjant J äärmiselt tugev ja vastupidav. Eks paistab e4hk on ka lähemal selline masin pakkumisel.
Nutikad meistrimehed on teinud sellise metsaveoks sobiva Jumzi. Esisilla veoga jumz on isegi venemaal haruldus ning tavalisele Jumzile esisilla veo ehitamine on keerukas töö sest originaal osasid saada pole ning peab ise midagi kokku kombineerima.Metsaveo belarussidele on näiteks alla pandud veoauto gaz-66 esisild ning esirattad saksa E silokombaini omad.Pidi palju vastupidavam ja parema läbivusega olema kui originaal esisillaga belarus.

Mul endal ka 66 esisillaga Mtz, aga Jumz siiski tugevam (traktori osa)


Midagi piiritagant
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...bogem.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...eclil.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...bpcfd.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...ghgkn.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...pbiin.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...fjggx.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...cxlkf.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...dflcp.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...gmjid.html
http://www.ss.lv/msg/ru/transport/cargo-...mjppe.html
Huvitav lahendus
http://en.autogidas.lt/-kita-2012-2613219.html
http://en.autogidas.lt/-kita-savadarbe-2...13160.html
http://en.autogidas.lt/-kita-lkt-81-2005-2612842.html
http://en.autogidas.lt/-kita-2001-2612986.html
http://en.autogidas.lt/mtz-2004-2612847.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/mtz-952-m...75804.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/kita-afa-...49460.html
http://auto.plius.lt/skelbimai/mtz-892-m...66394.html

Mina olengi 87 aasta parim väljalase Wink
Vasta

Vanale Valmet 901 harverile ehitatud metsa-ader.

   

Väga tuttav masin tundus ja nii vist ongi, et olen isiklikult selle sadulas tubli paari aastajagu tööd teinud. Muidugi ajal, mil ta ikka oma õiget otstarvet täitis ehk siis oli kaetud originaalvärviga ning varustatud tõstuki, lõikepea ja kõige muu normaalse harvesteri juurde kuuluvaga.

Kui keegi oma tänase masina nüüd siit pildilt ära tundis, siis oleks üsna huvitav kuulda, mil moel need ümberehitused läbi viidi.
Viljandi Olerexi tanklas jäi telefonikaamera ette...

Vasta

Ei ole küll selle konkreetse masina omanik, aga ümberehitus iseenesest lihtne. Ise sai vanal Ponsse harvesteril mast maha visatud ja uued kinnitused ja uus mast ehtud ning sellest sai metsareha. Millalgi üritan pildimaterjali lisada.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta

(12-05-2012, 10:36 AM)Janka Kirjutas:  Vanale Valmet 901 harverile ehitatud metsa-ader.



Väga tuttav masin tundus ja nii vist ongi, et olen isiklikult selle sadulas tubli paari aastajagu tööd teinud. Muidugi ajal, mil ta ikka oma õiget otstarvet täitis ehk siis oli kaetud originaalvärviga ning varustatud tõstuki, lõikepea ja kõige muu normaalse harvesteri juurde kuuluvaga.

Kui keegi oma tänase masina nüüd siit pildilt ära tundis, siis oleks üsna huvitav kuulda, mil moel need ümberehitused läbi viidi.
Viljandi Olerexi tanklas jäi telefonikaamera ette...

Sama masin müügis http://www.auto24.ee/used/644889






Vasta

Big Grin
Lepa Villu...
Pilt selge Wink
Tänud info eest.
Selle masina ajaloost võiks ju pajatada eesti metsamasinate käekäigu teemal ühe markantseima loo, aga jätan heaga enese teada.
Ei jätku julgust. Veel mitte. Liiga vähe on sellest sündmusest vett ajamerre tilkunud. Sorry, et suud paotasin Big Grin. Aga kunagi ikka, tulevikus Wink.
Vasta

Hää sõber ja frangimaal müranud reiemeeste brigaadi omanik on taas netti levitanud video.
Tegemist Bruks'i hakkuriga, mis monteeritud Timberjack 1410 alusmasinale.
Tegevuspaik: Edela-Prantsusmaa Aquitaine provintsi Landes' maakond.
Peale 2009. jaanuaris möllanud Klausi nimelise tormi poolt tekitatud kahjustusi hakkas 2010. aasta kevadest meeletu kiirusega vohama ka üraskikasv.
Kaks ühes, two in one - tuulemurd ja sitikakahjud...
No ja niimoodi need noorendikud kadusidki -hakkurisse Sad

http://youtu.be/xuigBouBtew

Ahh, jagame veel ühe aktsiooni laiali:

http://youtu.be/NqPXkBp4mVc
Vasta

youtubes jäi silma selline eestimaal tegutsev võsalõikaja uuemat tüüpi T-150 baasil. Selline suure lõikekettaga masin on eestis täitsa haruldane. http://www.youtube.com/watch?v=OBDBA0Wahok

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(01-07-2012, 18:29 PM)E303 Kirjutas:  youtubes jäi silma selline eestimaal tegutsev võsalõikaja uuemat tüüpi T-150 baasil. Selline suure lõikekettaga masin on eestis täitsa haruldane. http://www.youtube.com/watch?v=OBDBA0Wahok
Sellest oli rodnase foorumis juttu
Vasta

Võsalõikajat olen ise ka töötamas näinud, julm riist. Metskonnas kutsusime seda Propelleriks. Vaatad ja imestad kui ruttu kraavi ääred ja trassid puhtaks said. Karm.

Veel pole maha löödud
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne