24-06-2012, 20:50 PM
Sidur on sellise jõuõlaga,et sisulised vajutad üle ja lülitushoova kõveraks.siis keeratakse veeeeel sidurit peale ja nii ta õhtule saabki
Lähedal asuvat tuld on kaugemal asuva veega raske kustutada...
(18-07-2012, 22:38 PM)elar93 Kirjutas: Jõudsin siis lõpuks maale ja tegin mõned pildid ehk on mingit abi neist, kui huvitab mõni kindel koht võin sellest veel eraldi piltte teha.
pildid
(19-07-2012, 08:59 AM)Tegelane5 Kirjutas: Raamatu andmete järgi on RS-09 kone R2 1020 cm3, 88X90 käik, ning 16,5 Hj @ 3000 pööret. Väänet pole antud aga see ei saa olla suurem kui tollel klassikul VAG 1,6 diislil.RS - 09 ( 2 KVD 9 SVL) kahesilindrilise mootori pöördemoment on - 46 N.m
(19-07-2012, 19:43 PM)pen.skar Kirjutas: Mäletan et 2`lise mootorit sai sülle võetud ja maha-otsa pistetud. Kui õnne, läks kohe. Oma esimese RS jaoks sai mootor tükikaupa Jawa pakiraaml või paagil koju toodud( ca 7 km). 2-se mootori raskeim detail on hooratas. Neljalise vahetamisel tuli tõstetali pärast katus maha võtta. Samas Hallistes, söönud mees Miku August vahetas ka neljalist süles. Rahva lõbuks ajas silmad punni ja tegi lõvihäält ja puuksu...Hetkeks minu kuuri alt läbi käinud 2-sil mootor andis tunda, et tegu polnud teps mitte sellise tükiga, mida iga mees sülle võtaks. Tahan öölda, et see mees peab olema tugevamast puust . Ei ole ka ise nõrgemate killast, aga seda mootorit,täies tükis, küll ilma starterita, mina sülle ei oleks jõudnud võtta, rääkimata kuhugi pistmisest. Niisama, hetkeks põrandast kergitada polnud probleemi. Ma tahaks seda meest näha ja teda tõstmas seda mootorit masinale käigukasti otsa . Kui just mootor poolik pole... paljast plokki võib-olla veel kergitaks. On muidugi säravaid erandeid .
(24-06-2012, 14:03 PM)Indy Kirjutas:(24-06-2012, 05:45 AM)peeterpaul Kirjutas: Siis peaks ta ka käike tapma ju.sakslase sidur on lühikese käiguga ja väga lihtne on n-öelda üle tallata ja sidur ära tappaKuidas saab üle tallata? Siduripedaali käik ei luba ju. Libistada sidurit küll ei tohiks.
Saksalase sidurikäppade reguleerpoldid on originaalis viletsad.
Piisab sellest kui üks käppadest reguleeringust välja läheb ja sidur enam korralikult ei lahuta.
Äi laskis need käpapoldid treialil teha jalgrattapedaali võllidest, said palju paremad (lõhikuga poldid originaalis)