27-08-2012, 21:54 PM
Tere,
on olemas Cadillac Fleetwoodi pakiruum, mis on umbes sama suur kui mõne mehe kodu.
Põhimõtteliselt, seal on kõike - natukene pinnapealset roostet, paks kiht värvi.
Tahaks seda nüüd kvaliteetselt ja ilusti taastada.
Põhimõtteliselt, üks lihtne tee - mehaaniline. Sellega on kõik selge.
Plussid: asi on ilus, läikiv, metallipind on sile.
Miinused: garaazh on tolmud täis, ajakulu suur, materjali kulu suur.
Teine variant ilmselt oleks nitrolahusti + roostemundur.
Ma tean mõnda meest, kes sellest variandist üldse ei taha midagi kuulda. Kas siiski see oleks mõeldav, või tegemist on mitte kõige parema variandiga?
Ja üllatavalt kolmas variant - lokaalne ja õrn liivaprits. Ehk siis ettevaatlikult ja väikese surve alla. Mida arvavad kodanikud sellest?
Mida kasutaksite teie?
on olemas Cadillac Fleetwoodi pakiruum, mis on umbes sama suur kui mõne mehe kodu.
Põhimõtteliselt, seal on kõike - natukene pinnapealset roostet, paks kiht värvi.
Tahaks seda nüüd kvaliteetselt ja ilusti taastada.
Põhimõtteliselt, üks lihtne tee - mehaaniline. Sellega on kõik selge.
Plussid: asi on ilus, läikiv, metallipind on sile.
Miinused: garaazh on tolmud täis, ajakulu suur, materjali kulu suur.
Teine variant ilmselt oleks nitrolahusti + roostemundur.
Ma tean mõnda meest, kes sellest variandist üldse ei taha midagi kuulda. Kas siiski see oleks mõeldav, või tegemist on mitte kõige parema variandiga?
Ja üllatavalt kolmas variant - lokaalne ja õrn liivaprits. Ehk siis ettevaatlikult ja väikese surve alla. Mida arvavad kodanikud sellest?
Mida kasutaksite teie?
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.