Nüüd praegu on laadimine "seieri" järgi korras ning auto töötab kenasti. Järsu gaasivajutuse peale mõtleb ca sekundi ja siis kergelt vahele jättes hakkab alles pöördesse minema, aga tühikäik on ilus. Samas ei oska ma aga öelda, milline teguritest nüüd seda tühikäiku remontis, sest avastasin ühtlasi ühe vaakumivooliku otsa, mis seal mootorisügavustes, geneka kohal, lahti oli. Sinna pistsin ühe vaakumvolla, mis muidu oli õhufiltri kopsiku külge pandud "pimeda" otsa taha. Aga see tundub olema rohkem seotud piduri vaakumvõimendiga, mida aga ei saa enne proovida kui pole sõitma läinud. Enne oli pidur raskevõitu küll... mine tea, äkki sai see probleem nüüd lahendatud. Või siis on üks ja ainus mõjuv tegur ikka see laadimine... jätsin ta nüüd praeguseks natuke seisma, eks siis saab edasi testida.
(27-08-2012, 11:11 AM)Wiki432 Kirjutas: Lahti siis ainult gaasi vajutades, või ka tühikäigul? Sooja mootori puhul.
väga sooja mootori korral (vent hakkab tööle) on ka siiber lahti
Tsitaat:alustuseks lähen ostan Lada poest uued "magnetklapid" nii "idle" kui "main" lülitite taha.
(27-08-2012, 11:11 AM)Wiki432 Kirjutas: Informatsiooniks: Sain vene saitide jutust aru, et 21083-62 karburaatori aktivaatorid on erinevad tava-Solexite omast, seega pole vahetatavad. Lisaks kõigele on ka neid õigeid kahte sorti: varemad ja hiljemad aktivaatorid erinevad omavahel seepoolest, et ühed on normaalselt suletud, teised avatud. Seega pole jällegi vahetatavad.
Nii, neid ma nüüd kohe ostma ei lippa. tõstsin need klapid omavahel ringi (st endine "idle" on nüüd "main" ja vastupidi) ning vahetasin ära ka "main" ja "idle" juhtmed. kui üks või teine juhe klapi küljest ära võtta, sureb mootor välja ja armatuuris hakkab põlema "check engine"; külge tagasi ühendades jääb check engine põlema kuni järgmise "restardini". Kuna külge tagasi ühendades mootor jääb tööle, on need jullad ilmselgelt korras. Samas sinu jutu kontekstis on äärmiselt naljakas see, et üks neist on "avatud" asendis ja teine "suletud", kui küljest ära võetud olid.
Kirjandust oleks vaja selle auto kohta, aga mind vaevab üks peamine häda - ma ei habla vene keelt mitte üldse
. Just sellesama eksportversiooni kirjandust ja skeeme oleks vaja, sest praegu on seal päris palju küsimusi tekitavaid juhtmeid mootoriruumis ripakil ning vaakumi torude asetuse kohta oleks üsna pea joonist vaja, sest nüüd olen ma neid juba ise sellisel määral tõstnud, et... äkki peaks vaatama. Samas see pole peamine probleem.
Kuna ma siin juba niikuinii konkreetsest autost heietan, siis kaks kaudselt seonduvat küsimust veel:
1) kas see on normaalne, et üks vaakumvolladest ühendub pimeda taha? (st sisuliselt võiksin sinna lihtsalt ka poldi otsa panna)
siin pildil on näha seda valget õhufiltri kopsiku küljes olevat pimedat (pildil on ta lahti), kuhu mul üks vaakumvolla ühendub:
milleks see valge sarvik seal kopsiku küljes mõeldud on? Ühtlasi, millise seadme/koha vaakumit peaks salvestama too aku kõrval olev vaakumireservuaar?
2) mootoriruumis leidub üks pisike vidin, millesse lähevad sisse kollane ja must (üsna jämedad) juhe, kõrvalt tuleb sinna vaakumvoolik. Võiks arvata, et tegemist on mingi vaakumi pealt toimiva lülitiga. Samas on selle küljes olev (ja praegu) lahtine voolik liiga lühike, et kuhugi ulatuda. Samuti ei muutu mootori töös mitte midagi, kui sinna ise vaakum sisse imeda või puhuda. Asub ta kaitsmekarbi lähedal kõrvalistujapoolse mootoriruumi seina peal. Seesama vidin on näha eelmise küsimuse juurde lisatud pildil, täiesti all servas, pildi keskkohast natuke paremale.