(09-10-2012, 00:08 AM)ryblik1 Kirjutas: v6sa, mida sa sööd et nii tark oled, paku mulle ka?
...
Praetud sülti, ülepäeviti...
Tegelikult on kõik minu kirjapandu kirjas suvalises õpikus. Ei midagi uut, lihtsalt mina hoidsin koolis kõrvu lahti ja mõtted töös, mistap midagi on ka meeles. Lisaks tasub foorumites kirjutatust järeldusi teha.
Tavaoludes (inimesele hoomatavates ühikutes) ei ole vedelik kokkusurutav. Aga asjaolud muutuvad, kui vaatame
väga lühikesi ajavahemikke ja kõrgeid rõhkusid. Mõlemal puhul hakkavad ilmnema väga huvitavad nähtused...
Tõsi, nende nähtuste mõju reaalse diiselmootori tööle on kaks-kolm suurusjärku väiksem, kui loomuliku kulumise ja hooldamatuse mõju.
Daff, palun näidet, millise tavapärase skeemiga (pihustid avab KSP antud surveimpulss ja selle pikkus määrab pritsekoguse) diiselmootori kõrgsurvetorud on
tehasest erineva pikkusega? Elektrooniliste või pumppihustitega on teine lugu, samuti kasutatud masinatega. Egas eestlased ainukesed ratsionalisaatorid ole...
Või usud tõemeeli, et mootori tegemiseks kulunud ressursikulu ja tehtud optimeerimiste juures oleks jäetud kasutamata võimalus teha 4. silindri torule kuluvast materjalist kaks 2. silindri oma? Selle asemel tehti pikk ja nähti eraldi vaeva toru rullikeeramisega nii, et toru ei hõõrduks ja painded klapiks?