Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
(30-10-2012, 09:41 AM)Tift Kirjutas: teiseks eluohtlikkus.
Seal jah on kõrged pinged. Avariijärgselt päris ohtlik katsuda. Iga väljalülituse järal tuleb 1-5 minutit oodata, enne kui järgmist juppi katsuda tohid. Juhiistme alt plaadi kättesaamiseks vaja toruvõtit ja siis pääseb peapistikule ligi. Mis asendis ja milliste kahjustustega akud peale avariid on, seda ei tea keegi. Terve põrandaalune neid täis.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Lisaks veel liitiumi plahvatusoht veega kokkupuutel. Arvata on, et tulevik mingi muu eletritootmise meetodi päralt.
Postitused: 640
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
9
30-10-2012, 10:54 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 11:40 AM ja muutjaks oli
E303.)
[/quote]meli666 kirjutas
Pidurdamise ajal toimibki ratta elektrimootor generaatorina ja laeb akut.
Muidugi, see saadav energia on väga lühiajaline ja auto akut märkimisväärselt ei täida. Kui just Mount Everesti tipust pideva pidurdamisega alla laskuma ei hakka.
[/quote] E303 Vot selline küsimus miks elektriauto laeb ennast vaid pidurdamise ajal? Lihtsam oleks ju sõitmise ajal voolu saada veorataste liikumisest.Lihtsalt veovõllile paigutada mingi rihmaratas või hammasratas mis oleks generaatoriga otseühenduses võib olla on vajalik juurde panna ka mõni reduktor mis vajalikku kiirust generaatoril aitaks saavutada.Autodel ja traktoritel sama süsteem toimib ideaalselt sest mootori väntvõlli otsas on rihmaratas mis ajab rihmaga generaatorit ja veepumpa ringi kuigi see on mõeldud ainult energia tootmiseks elektrisüsteemile.Vastava suure generaatori loomine ei tohiks ka olla probleemiks.Ning teine võimalus panna generaator mõlemale veorattale ning kumbki genekas laeks eraldi akut.See oleks ideaalne lahendus kuid kahjuks pole endal nii palju tehnilisi teadmisi et sellist ideed rakendada.Kuid see asi oleks kindlasti proovimist väärt.
NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
[/quote].Vastava generaatori loomine ei tohiks ka olla probleemiks.
[/quote]
Millise generaatori? Mis rohkem energiat välja annab kui tema ringi ajamiseks vaja läheb? No lahenda probleem ära ja sellest saab kahe milline generaator.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
Minumeelest oleks võinud selle kiirlaade jaamade klotsi eest toetada või soodustada gaasitanklate rajamist maakondadesse. See on toimiv lahendus ja tuleks kindlasti gaasiseadmega autosid juurde.
See mis toimub praegu on debiilsus, selleks et saaks väita et elektriautod liiguvad taastuvenergiaga aetakse Narvas puitu katlasse. Maetakse raha nendesse akuautodesse aga samas (vbolla) kaob Tallinnas troll ära.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 4,441
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
49
30-10-2012, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 12:42 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(30-10-2012, 12:26 PM)MeelisV Kirjutas: möhhhh ? ei ole ju veel aprill ?
ja minu teada pole ka pädevat igiliikurit loodud nagu siin kirjas tahetakse luua.
aku ajab moootorit ja mootor genekat ja laeb akut ja aku mootorit ja mootor genekat ja .....
energia jäävuse seadus kehtib ikka veel ju ?
iga ülekanne on seotud energia kadudega ju
Oot-oot! Siinkohal tahaks küll vastu väita. Nimelt mul pööningul käib kibekiire katsetus akudega, mis välja annavad juba 4x rohkem kui laadimiseks vajalik. Tahaks jõuda kanade tulemuseni. Nimelt kui kana sööb ühe tera ja muneb ühe muna, siis on ju tegemist isetootva olendiga, miks siis ei saa akut niimoodi tööle.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 304
Teemad: 34
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Minuarust on elektriautodega seoses üks probleem. Suurtes linnades tänapäeva suureneva elektritarbimise juures töötab elektri jaotusvõrk nagunii viimase piiri peal (USAs ju palavate ilmadega, kui kõik konditsioneerid sisse lülitavad korduvalt olnud massilisi elektrikatkestusi). Kui nüüd mingi kriitiline mass inimesi hakkab pidevalt elektriautosid laadima, siis kas jaotusvõrk peab vastu?
Sellise tabeli leidsin voolutarbimise kohta:
Charging time Power supply Voltage Max current
6–8 hours Single phase - 3,3 kW 230 VAC 16 A
2–3 hours Three phase - 10 kW 400 VAC 16 A
3–4 hours Single phase - 7 kW 230 VAC 32 A
1–2 hours Three phase - 24 kW 400 VAC 32 A
20–30 minutes Three phase - 43 kW 400 VAC 63 A
20–30 minutes Direct current - 50 kW 400 - 500 VDC 100 - 125 A
Postitused: 5,832
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
31
Pole midagi teha, kui füüsikat õppides mõned faktid märkamata jäid
. Perpetum Mobilet tema erinevatel versioonidel on üritatud leiutada ja leiutatakse ka edaspidi. Korralikult tööle pole küll siiani saadud.
Elektriauto muutub massiliseks siis, kui on täidetud kaks kriteeriumi: tema sõiduulatus muutub sarnaseks klassikalise sisepõlemismootoriga autole ning tema hind tuleb samuti samale tasemele.
Eriti suur hüpe tuleb siis, kui õnnestub tuumareaktor teha piisavalt pisike, et see oleks auto pardal autonoomseks vooluallikaks.
Minu igapäevasteks vajadusteks (10 kilomeetrit linnas) oleks elektriautost enam kui küll. Vooluvõrk kannataks ka laadimise välja. Aga rahaliselt ei saa ma endale lubada sellise sõiduki ostmist.
Tänu ametile olen ma kahe meil enamlevinud elektriautoga sõitnud. Täitsa auto moodi autod on. Nendega saab koos elada küll.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
need särtsuautod on lahedad. mul tõsimeeli meeldib, et nad nõnna vaikselt kulgevad. ja edasi läevad ka vägagi viisakalt. täitsa mõtleks kohe ostuteemal kui võrru ja tagasi ots käiks ilma laadimata. samas muidugi vähemalt kodus on elekter nii kallis, et diisliga tuleb kilomeeter vist odavam.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
30-10-2012, 20:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2012, 20:20 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
(30-10-2012, 15:00 PM)Aspelund Kirjutas: Elektriauto muutub massiliseks siis, kui on täidetud kaks kriteeriumi: tema sõiduulatus muutub sarnaseks klassikalise sisepõlemismootoriga autole ning tema hind tuleb samuti samale tasemele.
Arvan sama. Hind paneb asja paika. Kui särtsuka jaksaks osta pere teiseks, linnaautoks, oleks ostjaid küll.
Küllap tänapäeval osatakse vajadusel ka pisikest tuumareaktorit teha. Aga piisab ühest tasakaalutu närvisüsteemiga tüübist terve linna kohta, kellele meeldiks veidi "tuumatibudega" mängida... ja seeneke tõuseks...
Ja kui keegi armastab praegu oma vana mootoriõli naabri aia taha kraavi kallata, siis on see paha, aga tuumajäätmetega oleks asi palju kurjem.
Mina näen tulevikku vesinikus. Las tehnoloogia areneb. Led oli ka alguses õige äbarik, nüüd kolime kõik sellele üle. Ega sisepõlemismootorgi kohe kaela kandnud, viletsake oli.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 310
Teemad: 5
Liitus: May 2006
Maine:
15
Ma vaataks tänast päeva kõrvalt puht äriliselt: on vaja reklaamida, tutvustada, inimesi nendega harjutada – eksole?
Sotsiaaltöötajatele jagamine ei paista selles kontekstis küll väga hea plaanina - ei nemad ise eraisikuna ega nende kliendid ei ole otsene sihtturg, vist?
Aga miks mitte pealinna taksod! Teevad ainult lühikesi otsi ja poole päevast passivad kindlates kohtades – oleks seal stepsel, saaks hundid söönuks. Tagaistmel istujate hulgas võiks ehk arvata olla neid, kellele suunatud propagandavoog ka viljaka pinnase leiab, või kuidas?