Teema on suletud

naljanurk 2

(19-12-2012, 21:04 PM)Roland Kirjutas:  Vinge sõiduriist!

Siin pildil on kindlasti peidus ka nali, kuigi ma seda esmapilgul ei märka Big Grin

(19-12-2012, 23:55 PM)Illimar Kirjutas:  
(19-12-2012, 21:04 PM)Roland Kirjutas:  Vinge sõiduriist!

Siin pildid on kindlasti peidus ka nali, kuigi ma seda esmapilgul ei märka Big Grin

Tead ma selle leidsin,,,lihtsalt naljakas sõiduriist lihtsalt!

Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.

Lugupeetud tehniline tugi

Vajan hädasti Teie abi. Hiljuti uuendasin oma programmi Sõbratar 7.0 uuele programmile Naine 1.0 ning avastasin, et see uus programm alustas ootamatult lastetootlust; samuti võttis see süsteemilt ära palju ruumi ja väärtuslikke ressursse. Seda aga ei olnud toote manuaalis mainitud.

Lisaks installeerib Naine 1.0 ennast kõikidesse teistesse programmidesse kontrollib kogu süsteemi tegevust. Sellised rakendusprogrammid nagu Poissmeeste Õhtu Väljas 2.5 ja Golf 5.3 ei tööta enam üldse ning jooksutavad süsteemi kokku alati, kui need käima panna. Näiteks programmi Laupäeva Jalgpall 6.3 käivitamine ei õnnestu mul kunagi, samas Laupäeva Ostutuur 7.1
…aga töötab. Samuti ei suuda ma hoida Naist 1.0 taustal (ehk varjatud kujul) töötamas, sel ajal kui jooksutan oma lemmikprogramme. Olen mõelnud minna tagasi programmi Sõbratar 7.0 peale, kuid Naine 1.0-iI ei tööta ka mahainstalleerimine. Kas saate palun aidata?

============================

Lugupeetud Klient

See on üldlevinud probleem, mis tuleneb fundamentaalsest vääritimõistmisest. Paljud mehed uuendavad Sõbratar 7.0-1t Naine 1.0-le, arvates, et Naine 1.0 on paljalt TÖÖRIISTA- ning MEELELAHUTUSprogramm, samas kui Naine 1.0 on hoopis OPERATSIOONISÜSTEEM, loodud looja poolt käitama kõike.

On vähetõenäoline, et olles juba peale pannud Naise 1.0, saate te tagasi Sõbratar 7.0 peale minna. Naine 1.0 ei ole tehtud selliselt ning olles selle juba installeerinud, on seda võimatu kustutada või maha installeerida. Mõned mehed on seepeale proovinud endale installeerida Sõbratari 8.0 või Naise 2.0, kuid sattunud veelgi suurematesse probleemidesse (vt. manuaalist “Alimendid/ Lastetoetused” ja “Advokaatide Hinnakiri”).

Kui olete juba Naise 1.0 installeerinud, soovitan teil see peale jätta ning tegeleda raskustega nii hästi kui suudate. Kui tekib vigu või probleeme ning mis iganes neid ka põhjustab, peate käivitama programmi C:\VABANDA. Mingil juhul aga ärge kasutage ESCAPE-klahvi (eesti k. PÕGENE-klahvi). Võib juhtuda, et peate programmi C:\VABANDA käivitama mitmeid kordi järjest, kuid loodetavasti pöördub operatsioonisüsteem lõpuks normaalsesse töörütmi
tagasi. Ehkki Naine 1.0 nõuab suuri hoolduskulusid, võib ta ometi Teile väga tulus olla. Et saada sellest maksimaalset kasu, on soovitav osta lisatarkvara, nt. Lilled 2.0 ja Sokolaad 5.0. Kuid ärge mingil juhul installeerige endale programmi SEKRETÄR (lühikese seeliku versioon), kuna Naine 1.0 ei toeta seda ning süsteem jookseb peaaegu surmkindlalt kokku.



Armee lugu,

http://www.youtube.com/watch?v=0aDqH4eBA3c


Ja midag iEesti kalameestele.

http://www.youtube.com/watch?v=xMWEYeVF4PA&feature=related

(20-12-2012, 00:55 AM)pen.skar Kirjutas:  Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.
http://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_2

Pole teda eriti varem uurinudki, aga vot on ikka naljakas küll. 70km/h võtab välja! Kes sõita julgeb?
Aga pole ka päris niisama tsikkel, ikkagi reasneljane Opeli mootor ja vesijahutus. 1,5 tonni kaalu.

Kahtlemata ülbe kann oleks ATV-de kõrval.

Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?

(21-12-2012, 19:49 PM)kalacompany Kirjutas:  Armee lugu,

http://www.youtube.com/watch?v=0aDqH4eBA3c
10 punkti armeeloole !!! Teadsin seda ja kordi varem kuuldud aga sihukese videona mitteBig Grin Vene kroonu läbinutele hea nostalgialaks !!!
orig.Status Quo "In The Army Now"(1986) sai siis ju kõigi kroonuminejate poiste "hümniks".

See laul mul plaadil ja vahest ikka kuulan, väga hea! Tuleb küll kroonu meelde, vägagi.....

Tegelikult siin omajagu vana kooli mehi, peaks vist teema tegema vene kroonust, et kus kes oli ja mis muljed-mälestused. Või äkki olemas juba teema.....

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...

(22-12-2012, 02:27 AM)Maamees Kirjutas:  See laul mul plaadil ja vahest ikka kuulan, väga hea! Tuleb küll kroonu meelde, vägagi.....

Tegelikult siin omajagu vana kooli mehi, peaks vist teema tegema vene kroonust, et kus kes oli ja mis muljed-mälestused. Või äkki olemas juba teema.....
Mnjah kroonulugusi siin loetud küll aga eraldi teemat kui sellist pole... Mis kaasfoorumlased arvavad - kas tekitada sihuke teema ?
Paneks mõne pildi ka.Novosibirski oblast 1991.Kuna naljanurk siis pisut kommentaare:
Esimesel pildil teeb(ainus zemljakk lätlane) jõutrenni vanade kopteri akudega.
Teisel pildil mina ise ja naljakat pole midagi(vähemalt venelaste jaoks sest neil ju kombeks niimoodi asju transportidaBig Grin
Kolmandal pildil siis "hullumeelsed hävitajad".Tegelikult oli see üks paarikümnest "vanast rondist" SU-15 st millede teenistusaeg läbi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
           

(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas:  Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?

Wana-Kolga tsiklitall (Moto- ja vanavara päev 2011):
http://www.galerii.tsiklitall.org/displa...m=lasthits&cat=14&pos=1

(22-12-2012, 13:13 PM)Tom Kirjutas:  
(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas:  Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?

Wana-Kolga tsiklitall (Moto- ja vanavara päev 2011):
http://www.galerii.tsiklitall.org/displa...m=lasthits&cat=14&pos=1
See Tsiklitalli üritusel esinenud NSU kettenkrad on lätlaste oma, eestis pole minu teada tänaseni ainsatki komplektset Kettenkradi enam säilinud. Paar komplektset olid väidetavalt veel 80date alguses aga need on kadunud teadmata suunas. Sad Üksikuid detaile võib veel leiduda aga tervet isendit sealt kokku ikkagi ei saa.


(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas:  
(20-12-2012, 00:55 AM)pen.skar Kirjutas:  Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.
http://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_2

Pole teda eriti varem uurinudki, aga vot on ikka naljakas küll. 70km/h võtab välja! Kes sõita julgeb?
Aga pole ka päris niisama tsikkel, ikkagi reasneljane Opeli mootor ja vesijahutus. 1,5 tonni kaalu.

Kahtlemata ülbe kann oleks ATV-de kõrval.

Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?

OT jatkuu...
Tea kas nüüd Eestis on, aga "Päikeselinnas" (aegumatu klassika N.Nossov "Totu ja ta sõprade seiklused...) liiklesid kaks marakanni (nimed jään võlgu) selliste sõiduriistadega ringi. Väga loodussõbralikult muuseas, jõuvedelikuks pruugiti gaseeritud vett... Kes nüüd kelle pealt jälle maha joonistas?
Sai kunagi käidud Sinsheimi muuseumis, kus ned roomikrattaid mitmes eksemplaris oli ja ... no ei saanud tõsiseks jääda.


(22-12-2012, 18:26 PM)hulgus Kirjutas:  
(22-12-2012, 01:33 AM)Soobel Kirjutas:  
(20-12-2012, 00:55 AM)pen.skar Kirjutas:  Naljakas? Kettenkrad ikka tõsine ja õnnestunud masin. Paljuke neid üleüldse Eestimaale jäi. Ennem on samast ajast jänkide Welbike naljakas. Või Goliath.
http://en.wikipedia.org/wiki/SdKfz_2

Pole teda eriti varem uurinudki, aga vot on ikka naljakas küll. 70km/h võtab välja! Kes sõita julgeb?
Aga pole ka päris niisama tsikkel, ikkagi reasneljane Opeli mootor ja vesijahutus. 1,5 tonni kaalu.

Kahtlemata ülbe kann oleks ATV-de kõrval.

Huvitav, kas midagi sellistest Eestis ka säilinud on? Militaarfoorumist kunagi nagu lugesin et keskil miskit on?

OT jatkuu...
Tea kas nüüd Eestis on, aga "Päikeselinnas" (aegumatu klassika N.Nossov "Totu ja ta sõprade seiklused...) liiklesid kaks marakanni (nimed jään võlgu) selliste sõiduriistadega ringi. Väga loodussõbralikult muuseas, jõuvedelikuks pruugiti gaseeritud vett... Kes nüüd kelle pealt jälle maha joonistas?
Sai kunagi käidud Sinsheimi muuseumis, kus ned roomikrattaid mitmes eksemplaris oli ja ... no ei saanud tõsiseks jääda.

Tsiteerime siis tsiteerijaid...
Mõtteline osa HK-101 on ka ühel meie ksf!-l õuepeal olemas, aga tõesti väga mõtteline. Kuid kes soovib, tehke endale ise selline väike roomiktransportöör, juhendmaterjal on filmilindil täiesti olemas
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=O9RiRlbB47k

Rumal küsimus,kuid kuidas ta sellist maastiku peal ja vesises rajas juhtida.Kas on ehitatud see nii,et see esi ratas vaid...või on antud võimalus ka roomikute pidureid kasutada??

See ratas seal ees polegi eriti oluline, sõidab ja keerab ka ilma ja ikka külgsidurite/pidurite abil, mitte esiratta põhjustatud pöördumisest. Lenksu pööramine küll sikutab vastavaid roomikute liikumise juhtimise trosse..

Pakun, et see ratas seal ees on selle 70km/h jaoks, et niimoodi natukene suunata. Suurtel kiirustel külgisdurite-piduritega toimetades pidavat roomikmasina kergesti üle kuudi saama. Äkki oli see selle aja nipp, et kuidas roomikmasinaga turvaliselt kihutada?

Selle peale tekkis minul küsimus, et nahujaa seda ratast siis üldse vaja oli? Kas tõesti ei olnud terast ja kummi kuhugi panna, samal ajal kui miinikesti tehti puust, klaasist ja tsemendist!
Esimene (võibolla loll) mõte tekkis seda videot vaadates. Kraavist läbi sõites keeras riist oma tagumendi püsti ja esiratas justkui toetas seda, nii et päris üle nipli ei käinud.
Teine võimalus oleks parem juhitavus suurel kiirusel. Ehk on külgsiduritega suunamuutmine sellise kitsa sõiduki jaoks liiga äkiline? Pakun puusalt, et maanteel juhiti sirgematel lõikudel rohkem esirattaga, manööverdamisel aga roomikutega.
Edit: Herr Soobel jõudis ette! Smile
Muide, asi on juba OT-ks läinud, nalja ei kusagil! Äkki arutaks kettenkradi küsimusi edasi ntx "kapsasupi" teemas? On ju selle konstruis minu arust üks möödalaskmine nagu saksa tankidelgi - liiga kitsad roomikud. Rindel olid sellel teinekord vägagi fataalsed tagajärjed. Huvi korral loe : https://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?30131
Seal oli minu mäletamist mööda juttu ka masinate läbivusest ja lagunemisest. Mõnigi segane asi sai sealt selgeks.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

(23-12-2012, 17:36 PM)Basilio Kirjutas:  Selle peale tekkis minul küsimus, et nahujaa seda ratast siis üldse vaja oli? Kas tõesti ei olnud terast ja kummi kuhugi panna, samal ajal kui miinikesti tehti puust, klaasist ja tsemendist!
Esimene (võibolla loll) mõte tekkis seda videot vaadates. Kraavist läbi sõites keeras riist oma tagumendi püsti ja esiratas justkui toetas seda, nii et päris üle nipli ei käinud.
Teine võimalus oleks parem juhitavus suurel kiirusel. Ehk on külgsiduritega suunamuutmine sellise kitsa sõiduki jaoks liiga äkiline? Pakun puusalt, et maanteel juhiti sirgematel lõikudel rohkem esirattaga, manööverdamisel aga roomikutega.
No mis küsimus see selline on? Ega natsid lollid polnud. Asi siililegi selge. Mootorratta ratas ees, sest mootorrataste kindlustus on oluliselt odavam Big Grin

Mis ei tapa, teeb vigaseks!

Igasuguseid "huvitavaid" seiku endagi autokaamera ette jäänud kuid midagi sellist küll mitte... ju siis võimalik ainult venemaal

http://www.youtube.com/watch?v=gvfbTAron7w

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB

(22-12-2012, 02:08 AM)krossifänn Kirjutas:  
(21-12-2012, 19:49 PM)kalacompany Kirjutas:  Armee lugu,

http://www.youtube.com/watch?v=0aDqH4eBA3c
10 punkti armeeloole !!! Teadsin seda ja kordi varem kuuldud aga sihukese videona mitteBig Grin Vene kroonu läbinutele hea nostalgialaks !!!
orig.Status Quo "In The Army Now"(1986) sai siis ju kõigi kroonuminejate poiste "hümniks".

lugu vana, aga lihtne multikas teeb selle paremaks.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 19 külali(st)ne