Leiunurk

(10-01-2013, 23:52 PM)Roland Kirjutas:  http://www.soov.ee/parnumaa/Vjatka_vp150...7.htm?ca=1&w=3

Müüakse rollerit!

Jälle istutakse kullatüki otsas... Müüa nagu ei taha, emotsionaalne väärtus, aga nohh, 500 eest võin ju loobuda ka...

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta

(11-01-2013, 00:04 AM)Tambets Kirjutas:  
(10-01-2013, 23:52 PM)Roland Kirjutas:  http://www.soov.ee/parnumaa/Vjatka_vp150...7.htm?ca=1&w=3

Müüakse rollerit!

Jälle istutakse kullatüki otsas... Müüa nagu ei taha, emotsionaalne väärtus, aga nohh, 500 eest võin ju loobuda ka...

Jah vahel on küll arusaam suht karm,,,tahaks müüa näed parem viin metalli,kuid normaalse hinnaga loobuma pole nõus!
Vasta

NSU 1933a.

http://www.okidoki.ee/item/2071641/
Vasta

(12-01-2013, 01:10 AM)vipi666 Kirjutas:  NSU 1933a.

http://www.okidoki.ee/item/2071641/

Inimestel on igasuguseid hobisid. Selle saaremaa mehe üks vabaaja veetmise viise on selle NSU müümine. Ka siin foorumis on selda kajastav viide vähemalt kolmat-korda, vb ka juba rohkem. Küll on seda tsiklimudelit nimetatud nii, küll teisiti, aga päris õigesti pole seda minu arvates veel tehtud. Ka selle NSU 1933 aastast - nimetusega mina nõusse ei jää. Ei usu ka seda, et ainult raam oleks aastast 1933 ja muu mudru küljes hilisem. Vabandaks sellist dateerimist ehk ainult see, kui raaminumber oleks rikutud või muudetud. Alumiinium- siduri ja mootoriülekande kaan tuli justkui ZDL mudelil 1934 ja siis ka esialgu ilma NSU - logota sellel (no oletame, et pandi mingi hilisema aastakäigu al. kate 1933-nda plekkkatte asemele), aga tagapiduri pedaal kolis alles 1936 paremalt vasakule.
Muid nüansse ma nendelt piltidelt välja ei loe aga muutus see ZD-ZDL-ZD Pony mudeli lugu pidevalt.
Aga huvitav on see, et ei tea Eestis ühtegi NSU 175/201 ZD või selle variante olevat peale antud tsikli. Detaile ja osi on nähtud aga enam-vähem komplektset, ka pool- või veerand... pole juhtunud kuulma/nägema. Andke nüüd mulle teada, kellel on, lihtsalt huvi pärast.
Vasta

Midagi jalgrattahuvilistele:

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=item.info&id=32647945
Vasta

Kas keegi ostis selle iluduse ära või tuli müüjal tüütuid "ohkijaid" taltsutada?
AZLK-2140

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?...abe5a634ce
Vasta

Müügil Lada plekke!
http://www.soov.ee/harjumaa/Vaz__Lada_pl...1.htm?ca=1&w=3

http://www.soov.ee/harjumaa/Vaz__Lada_21...3.htm?ca=1&w=3

http://www.soov.ee/harjumaa/Vaz__Lada_21...0.htm?ca=1&w=3

http://www.soov.ee/harjumaa/Vaz__Lada_pl...9.htm?ca=1&w=3


http://www.soov.ee/harjumaa/Vaz__Lada_pr...2.htm?ca=1&w=3
Vasta

http://www.soov.ee/tartumaa/Moskvits_407...8.htm?ca=1&w=3
Ilukilbid!
Vasta

http://www.osta.ee/muua-moskvits-410-a750637.html
Vasta

(17-01-2013, 00:09 AM)Kadari Kirjutas:  http://www.osta.ee/muua-moskvits-410-a750637.html

Kahju, et seda kuulutust mõned päevad tagasi ei näinud, mis sai Kehtnas veedetud. Küsimus suurele ringile: Kas masina pass on antud välja 1978 aastal ja kas selle (endise Ukraina NSV) passi ettenäitamisega võib tulla Maanteeametis probleeme?
Vasta

Tegu siis sama masinaga, mis juba mõnda aega tagasi müügis oli. Kaunis räbalas seisus ja üsna arusaamatu, miks ta 410-na kirjas on. Kas on algselt olnud 410, millele hiljem 423 plekid ümber istutatud? Või on siiski tegu veelgi haruldasema 411-ga.
Vasta

Veidi raamatutes sobrades leidsin et tegu peaks olema 410H(täht tähistas et tegu on universaaliga)peale 58a sai indeksi 411.Kas tegu on ka tõesti tehasest sellisena tulnud masinaga on piltidelt suht raske arusaada.
Vasta

410H oli 407 mootoriga minuteada. Universaal oli alati 411, isegi hoolimata sellest, et tal oli 45-hobujõuline (võimsam) mootor.

Ma heal meelel vaataks viidet raamatule, mis väidab, et 410H oli universaal.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

http://www.soov.ee/parnumaa/Invasoiduk_C...6.htm?ca=1&w=3
Vasta

(17-01-2013, 10:46 AM)Aspelund Kirjutas:  410H oli 407 mootoriga minuteada. Universaal oli alati 411, isegi hoolimata sellest, et tal oli 45-hobujõuline (võimsam) mootor.

Ma heal meelel vaataks viidet raamatule, mis väidab, et 410H oli universaal.

A.

Ka minul on üldjoontes sama pilt kujunenud.
Kas 411-l täht mitte seetõttu ei puudu, et teda ainult 45-hobujõulisena toodetigi? Selles faktis ei julge küll kindel olla.
Vasta

http://www.auto24.ee/used/1222593 GAZ 12 ZIM
http://www.auto24.ee/used/1220505
http://www.auto24.ee/used/1220863 GAz 21 Lätis
Vasta

(17-01-2013, 10:46 AM)Aspelund Kirjutas:  410H oli 407 mootoriga minuteada. Universaal oli alati 411, isegi hoolimata sellest, et tal oli 45-hobujõuline (võimsam) mootor.

Ma heal meelel vaataks viidet raamatule, mis väidab, et 410H oli universaal.

A.

Õnnestus tõsiselt ämbrisse astudaBig Grin Tekst oli ühest ajakirjast ja läheb rubriigi alla"tõlkes kaduma läinud".Minu viga tõlgendasin antud teksti lõike algselt valesti.

410 läks tootmisse 57a esimeses kvartalis.58a aprillis alustati 407 tootmis,407 agregaatidele üleminekul tuli mudeli nimesse H täht ehk siis 410H.Sama aasta suvel alustati universaali 411 tootmist mis oli kohe algselt 407 agregaatidel.
Nii on asi õigeBig Grin
Vasta

http://www.soov.ee/idavirumaa/IZ_kulgkor...2.htm?ca=1&w=3

http://www.soov.ee/parnumaa/Varuosad_2106471.htm?ca=1&w=3
Veel IZ varuosasid
Vasta

[attachment=41708][attachment=41709][attachment=41710][attachment=41712][attachment=41712][attachment=41713][attachment=41714][attachment=41715][attachment=41716][attachment=41717]

Sellised asjad on müügis.
Vasta

Mis marki too mootor on? Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne