Postitused: 1,171
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Suht sarnane ikka T 100 ga. Koheselt peale vaadata ei teekski vahet. Ainult sellel puudub kabiin.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
11-02-2013, 17:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2013, 18:02 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
(11-02-2013, 13:35 PM)tammetonu Kirjutas: Videol nähtud Cat.on ilmselgelt mingi vanem mudel.Venelastel oli 2.MS ajal ka sarnane juba olemas,kuid Norras nähtu oli (T100) sarnane nii augulise radiaatorikaitse,roomikute ehituse,kabiini kuju kui ka käivitusmootori poolest.
Lehelt
http://tractors.wikia.com/wiki/ChTZ selline tsitaat:
Tsitaat:Post world war II conventional tractor production resumed with the S-80 (С-80, Сталинец-80) - inch-to-metric converted copy of Caterpillar D7, entering serial production in 1946.
Hakati tootma alles
1946. Siis oli sõda, muideks, juba läbi. Nii, et sellist mudelit sõja ajal ei saanud ringi liikuda.
Eelmised mudelid olid ka CAT koopiad, need võisid küll mainitud perioonil figureerida. Lähemalt lingitud lehelt.
----------------------------------------------
Veel üks leht, venepoolse nägemusega "Stalinetside" arenguloost. Väike propaganda-aktsent on juures, aga talutav.
http://zazsila.ru/news/2011-02-19-32
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
Üldiselt on vähe lääne asju- ja mitte ainult liikuvat tehnikat- mis polnud Nõukogudemaalt maha ahvitud.
Postitused: 80
Teemad: 1
Liitus: Nov 2012
Maine:
0
Samuti venelaste KT-35 on väga sarnane cat-ga.Samasugune mis seisab Wihuris maja ees ja mida vahel maamessile tuuakse.(Selle vana wihuri cati saamis lugu oli päris huvitav,kui keegi kursis võiks rääkida)
Kas on üldse midagi mida venelane pole copind?
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
11-02-2013, 20:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2013, 20:57 PM ja muutjaks oli
uko.)
Enne C-80 oli veel C-60 ja C65,need peaks olema Holti koopiad.See kahe silindriga töötamine on vist ikka venkude välja mõeldud,tuli see alles D-108 mootorile,otsepritse.Kõik eelnevad olid eelpõlemiskambriga KDM 80 ja KDM 100.Nende pumbad on üks ühele Cati pealt tõmmatud,kahe silindri väljalülitamist neil ei olnud ,käisid kõik neli.On selline uus pump olemas ka,sai korra prooviks T-170b pandud,aga seadistus on teine,mis ka loogiline,küttekogus väike ja pritse liiga varane.Aga muidu päris marudalt käis.
Venkude juttu ei või päris uskuda,oli seal juttu et C65 käivitusmootoril on elektristarte.Käivitusmootori starter tuli alles T-100M il.
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Wiki 432! Ega ma ei väitnudki,et MS ajal liikus ringi eelpool videos näidatud Cat.-i koopia,vaid ainult sarnane traktor.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.
Postitused: 3,246
Teemad: 18
Liitus: Apr 2012
Maine:
26
Vene netis ka sellest Cat'i kopeerimisest Jossi tegemisel juttu küll.
Ja alles otsisin mootori D-35 kohta andmeid ning siis sattusin selle KD-35 tootmise loo peale. Esimene seeria tehti bensukaid, KUID veel enne oli esimene katseeksemplar Cat'i diisliga no ja hiljem ilmus välja mootor D-35, mis võttis koha sisse traktoril.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
12-02-2013, 00:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 00:40 AM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Tsitaat:Post world war II conventional tractor production resumed with the S-80 (С-80, Сталинец-80) - inch-to-metric converted copy of Caterpillar D7, entering serial production in 1946.
Uuemate mudelite täpsest kopeerimisest andmed seni puuduvad.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
12-02-2013, 01:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 01:26 AM ja muutjaks oli
uko.)
Milliste uuemate?Sisuliselt on siiamaani cat d7,Välimus ainult kosmeetiline uuendus,no ok mootoreid on nüüd hakatud vahetama,aga vana tehakse ikka rõõmsalt edasi.Tagasillad ,servod vankrid ,kõik ikka vanaviisi.Ei juletud vist uuemaid asju maha kopeerida,või ei lubanud kommunistlik uhkus.Seda arusaamatum on miks nüüd ei või,saa asju viisakamaks,mugavamaks teha.
C-60 on väga Holti koopia ,C-65 Cat Sixty.D7 st kõik mis tänapäeval.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Mu töökaaslane Paul oli veidi aega saksa sõjaväes, siis poolsõjavangina NL omas. Kundas taastasid el jaama. Kord tulid Leningradist insenerid, võtsid AEG turbiini ükspulgi lahti, mõõtsid ja joonestasd kõik üles ja panid kokku tagasi. Ainus häda, turbiini võimsus oli veerandi vähenenud. Midagi nad seal nihu keerasid või panemata jätsid. Ei tea, kas hakkas varsti kodumaine tehas ka kolmveerandvõimsusega turbiine tootma või õnnestus 100% võimu kätte saada.
Postitused: 97
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
Nii,joss siis onu Sam-i kingitus;metsapull saksa seltsimeeste internatsionaalne abi,aga ehk keegi ikkagi teab või oskab välja kaevata,kellelt on pärit DT roomikud ja käiguosa?Tegelikult lüli vahetus ikkagi geniaalselt lihtne,ligase pealiskihiga pinnasel suurepärane haardumine,lumi ei ummista roomikuid nii palju kui teisi metallist analooge jm.Samas ei saa märkimata jätta,et kivisel ja kännulisel pinnasel ei pea lülid pikalt vastu ja juba vähegi kulunud lint kipub isegi oskajal mehel ikka maha tulema.Ka DT pidurilintidega juhtimissüsteem erineb põhimõtteliselt teistest traktoritest.
www.tammetonu.ee
treimis - jm. metallitööd.