Postitused: 237
Teemad: 4
Liitus: Oct 2010
Maine:
5
Värviteemal taas sõna ei võta, küll aga hüdroteemal.
Mida, Meelis, pidasid selle all silmas, et silindris on rõhk ühel pool kolbi ja tõstes kipub alla vajuma? Mina sellist asja tähele ei ole pannud ja kui selline asi ka juhtuks, siis mina ajaks selle pigem jagaja siibrite süüks (ja teatavasti vene päritolu jagajad oma täpsusega ei hiilga).
Mitme operatsiooni korraga tegemisest ka. Kahjuks ei ole ma oma traktorite juurde saanud juba poolteist kuud ja ei oska arvata, kuidas minul see kolme kangiga juhtimine lahendatud on, kuid eeldan et seal on üks viiesektsiooniline jagaja? Või tõesti mitu? Sinul, saan aru, on jah mitu jagajat. Kui nüüd mitut operatsiooni korraga teha, siis ei lange mitte rõhk vaid tootlikkus. Õigemini eks pumba tootlikkus on ikka sama, aga ei saa ühte silindrisse enam nii palju õli ajaühikus juhtida. Teisisõnu saab korraga teha mitut operatsiooni, aga asi on aeglasem. Enda Jumzakul käib kopaosa kui ma nüüd ei eksi 70liitrise pumba pealt ja eks mitut operatsiooni korraga tehes ta aeglaseks kippus jääma ka, kuigi osa sellest võib ajada ka kulunud pumba süüks.
Ausalt öeldes see kevadine roobaste tasandamine saab "pull" olema, sest maa on nii tüma, et muidu päris hea läbivusega metsatraktor ka sinna ikka kinni jääb. Topeltrattaid mul ei ole ja esialgu ei hakka ka muretsema, kasutan seda traktorit väga harva. JuMZ liigub seal arvatavasti ainult teise traktori abiga ja masti pööramise silindrite pärast põen ise ka...
Postitused: 5,307
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
Nagu isa on ikka öelnud et: "Parem hea värv kui šitt kapremont"
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 365
Teemad: 81
Liitus: Jan 2012
Maine:
9
16-02-2013, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2013, 12:40 PM ja muutjaks oli
Tsistern.)
Seda saab korraldada aga masin pole kohapeal vaid asub maal.
Tänud info eest!
Omaette nokitseja.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Üks teema kohane küsimus ka:
Nimelt, kas käivitusmootor jääb nööriga sikutatavaks või tuleb sinna starter ka peale? Originaalis on seal tõmbereleega starter.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
See suurem foto seletab nii mõndagi. Lahendus on universaalne, muidu mitme Ah akut kasutad, käivitusmootori starteri jaoks? Kas ATV aku suudaks selle käima vedada? Teoreetiliselt suudaks aga praktikas!?
Postitused: 5,307
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
17-02-2013, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2013, 09:49 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Värvidest vähe lähemalt.
On korduvalt küsitud et mis värvi kasutan ja palja see maksab.
Ratsionaalne mõtlemine on mind viinud selleni, et kasutan kõige tavalisemalt alküüdvärvi, läti pentaprim või muu selline solk. Sobiva tooni saamiseks võib vabalt kokku segada. 2l purk maksab ca 13€ ning sisse segan lahjendamiseks "white spiritit" ehk eestikeeli lakibensiini. Ei ole kasutanud krunte, pahtleid ega muud sellist.
Enamus pinnast on nagunii värvikihi alla ja krunti pole vaja, pahtel traktorile...noo milleks. Talvel metsas möllates väriseb suure tõenäosusega ka kõige korralikum pahtel küljest.
Enne värvimist suurem pesu masinale, telimaxiga leotan üle ning siis survegaga puhtaks. Pinnad lahusti vms puhtaks ja voila.
"Belarus" tüüpi masina värvimine läheb tavaliselt ca 20€. (Värv, lahusti, teip jms) Siinkohal ei arvesta enda aega ja elektrit.
Olen kasutanud ka "veoautovärve" parema tulemuse saamiseks, metsas läbi võsa madistades pole sellel aga mõtet.
Jumz läheb kevadel metsa vanu teid taastama ja võsas kevamist ja lükkamist tuleb palju.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 5,307
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
132
17-02-2013, 10:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2013, 10:30 AM ja muutjaks oli
mlsluik.)
Tänud, väga asjalik info.
T 40 värvisin sama värviga ca 6-7a tagasi, see suvi võiks ilmet värskendada ja uuesti üle värvida. Terve selle aja on väljas seisnud ning ega metsa ja põllutööga tagasi hoitud pole.
Soolo jumzi jaoks lasen "rekkavärvi" vastavalt toonile kokku segada, jääb rohkem selline pühapäeva masin.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB