22-02-2013, 01:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2013, 01:29 AM ja muutjaks oli marauder.)
Teen eralid teema oma tegemistest tolle trakatsiga, mis ma seal belarus traktorid teemas ikka solgerdan.
Nimelt sai järsku möeldud et ajaks tolle 52 käima, mis maja taga juba asitaid 5 vedeleb. Olen küll pooleldi maapoiss, aga taolise tehnikaga kokkupuuted puuduvad. Söitnud olen ainult T-25'ga aga remontinud pole. Seega esmakordne asi.
Vedasin aku peale, et käivitusmootorit käivitada. Aint klöpsis. Selgus, et käivitusmootor kinni. Kiskusin tolle maha ja selgus, et väntvöll kinni mädanenud.
Mootor suht hübriid - plokk 240 oma aga kaas vanatüübi oma.
Vahepeal mötlesime söbraga, et sikutame pöka niisama käima, aga ei tahtnud liikuda eriti. Vötmega rihmaratta otsast keerata proovides selgus, et mootor kinni.
Siis sai pihustid maha kistud ja sealt igasugu aineid sisse kallatud, ehk äkki sulatab lahti. Ei midagi...
Siis söbraga otsustame, et kisume plokikaane maha, et näha mis olukord seal on. Kaas tuli maha ca tunniga kolmekesi nokitsedes ning olkord ei olnud üldse hull. Näha oli ilusti, et 3. silindri röngad olid hülsi külge köige rohkem roostetanud, teised vähem, aga üldiselt ei midagi hullu. Sai köik silindrid kütet ääreni täis valatud mäned korrad ja niimodi ta vädis seal ca nädala. SIis sain rihmaratta mutrist keerates ta liikuma löpuks. Tundus et röngad jäid terveks ja asi liigub nagu peab. Siis sai kaas peale pandud naks-naks. Ahjaa uied klapid sai ka pandud..
Vahepeal lappisin käivitusmootori ka kokku ja panin peale. Ostsin uue karpa ja magneeto. Värvisin terve mootori ilusaks mustaks kah. Aga varsti lendas see uus magneeto laiali....nüüd panin jälle uue...
Siis selgus, et käigukast/tagasild vett täis. Sai löket tehtud pöka alla ja vesi välja sulatatud. Sinna sai uus lääne öli sisse kallatud.
Mootor koos, kastid jääst vabad, siis hakkasime teda sikutama käima. Alguses ei teadnud sest russist midagi. Selgus et kütte filtrid köik jääd täis. Parempoolne sai puhtaks tehtud ja vasakpoolsest said need 3 pisikest elementi minema visatud(mis point neil üldse on? Küte ju neist läbi ei käi sunniviisiliselt?), sinna tuleks üldse uuem filter ja kopsik panna tulevikus. Paagist lasin ka veidi vett välja.
Siis oli öhk vahel igal pool, löpuks avastasin, et asi samalihtne nagu mul Patrolil. 1 kruvi lahti ja niikaua pumbata kuni öhk väljas ja ainult kütet tuleb. Peale seda sai suht kergelt käima juba.
Tänasel päeval on asi nii kaugel, et pöka venitab ennast käivitusmootoriga pikapeale käima ja pikapeale hakkab normaalselt isegi tööle. Alguses puterdab ja ajab sinist - pakun, et pihustid ei toimeta korrektselt. KUNi panin ka tagasi külge, aga üks toru lekib ja 2 silindrit lekivad ning tagatipuks üldse kastab jalad mingi aja pärast öliga üle...
Käivitsumootori kiskusin maha suvel vist ja sikutada proovisime sügisel. Aga nüüd jaanuaris hakkasin rohkem tegema ja nüüd siis töötab. Ise olen rahul esimese "remondiga"
Plaanidest on ta ikka veel paremini tööle saada, arvele vötta ja üle värvida ja tuled-viled korda teha.
nüüd slaide kah
käivitusmootor enne ja pärast
kehvad pildid pökast endast
Käigukasti sulatus
ja paar päeva tagasi söitis ise ja töstis ka ise
video kah
https://www.youtube.com/watch?v=HW_2SGQhJkc
Kuna se hüdrovärk mul midagi lekitav aeg-ajalt ja veider on ta ka, siis ma mötlesin, et paneks talle kaasaegse jagaja peale kenade pisikeste kangikestega ja ehitaks kuidagi sinna parema käe juurde nagu tänapäevastel asjadel. Aga kui suure läbivusega peaks belarussil jagaja olema? 3-osalisest mulle piisab ju?
näiteks selline?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Nimelt sai järsku möeldud et ajaks tolle 52 käima, mis maja taga juba asitaid 5 vedeleb. Olen küll pooleldi maapoiss, aga taolise tehnikaga kokkupuuted puuduvad. Söitnud olen ainult T-25'ga aga remontinud pole. Seega esmakordne asi.
Vedasin aku peale, et käivitusmootorit käivitada. Aint klöpsis. Selgus, et käivitusmootor kinni. Kiskusin tolle maha ja selgus, et väntvöll kinni mädanenud.
Mootor suht hübriid - plokk 240 oma aga kaas vanatüübi oma.
Vahepeal mötlesime söbraga, et sikutame pöka niisama käima, aga ei tahtnud liikuda eriti. Vötmega rihmaratta otsast keerata proovides selgus, et mootor kinni.
Siis sai pihustid maha kistud ja sealt igasugu aineid sisse kallatud, ehk äkki sulatab lahti. Ei midagi...
Siis söbraga otsustame, et kisume plokikaane maha, et näha mis olukord seal on. Kaas tuli maha ca tunniga kolmekesi nokitsedes ning olkord ei olnud üldse hull. Näha oli ilusti, et 3. silindri röngad olid hülsi külge köige rohkem roostetanud, teised vähem, aga üldiselt ei midagi hullu. Sai köik silindrid kütet ääreni täis valatud mäned korrad ja niimodi ta vädis seal ca nädala. SIis sain rihmaratta mutrist keerates ta liikuma löpuks. Tundus et röngad jäid terveks ja asi liigub nagu peab. Siis sai kaas peale pandud naks-naks. Ahjaa uied klapid sai ka pandud..
Vahepeal lappisin käivitusmootori ka kokku ja panin peale. Ostsin uue karpa ja magneeto. Värvisin terve mootori ilusaks mustaks kah. Aga varsti lendas see uus magneeto laiali....nüüd panin jälle uue...
Siis selgus, et käigukast/tagasild vett täis. Sai löket tehtud pöka alla ja vesi välja sulatatud. Sinna sai uus lääne öli sisse kallatud.
Mootor koos, kastid jääst vabad, siis hakkasime teda sikutama käima. Alguses ei teadnud sest russist midagi. Selgus et kütte filtrid köik jääd täis. Parempoolne sai puhtaks tehtud ja vasakpoolsest said need 3 pisikest elementi minema visatud(mis point neil üldse on? Küte ju neist läbi ei käi sunniviisiliselt?), sinna tuleks üldse uuem filter ja kopsik panna tulevikus. Paagist lasin ka veidi vett välja.
Siis oli öhk vahel igal pool, löpuks avastasin, et asi samalihtne nagu mul Patrolil. 1 kruvi lahti ja niikaua pumbata kuni öhk väljas ja ainult kütet tuleb. Peale seda sai suht kergelt käima juba.
Tänasel päeval on asi nii kaugel, et pöka venitab ennast käivitusmootoriga pikapeale käima ja pikapeale hakkab normaalselt isegi tööle. Alguses puterdab ja ajab sinist - pakun, et pihustid ei toimeta korrektselt. KUNi panin ka tagasi külge, aga üks toru lekib ja 2 silindrit lekivad ning tagatipuks üldse kastab jalad mingi aja pärast öliga üle...
Käivitsumootori kiskusin maha suvel vist ja sikutada proovisime sügisel. Aga nüüd jaanuaris hakkasin rohkem tegema ja nüüd siis töötab. Ise olen rahul esimese "remondiga"
Plaanidest on ta ikka veel paremini tööle saada, arvele vötta ja üle värvida ja tuled-viled korda teha.
nüüd slaide kah
käivitusmootor enne ja pärast
kehvad pildid pökast endast
Käigukasti sulatus
ja paar päeva tagasi söitis ise ja töstis ka ise
video kah
https://www.youtube.com/watch?v=HW_2SGQhJkc
Kuna se hüdrovärk mul midagi lekitav aeg-ajalt ja veider on ta ka, siis ma mötlesin, et paneks talle kaasaegse jagaja peale kenade pisikeste kangikestega ja ehitaks kuidagi sinna parema käe juurde nagu tänapäevastel asjadel. Aga kui suure läbivusega peaks belarussil jagaja olema? 3-osalisest mulle piisab ju?
näiteks selline?
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Team saarlased - https://www.facebook.com/teamsaarlased