14-03-2013, 20:44 PM
Kuna Rekord sai sellesse ulatusse valmis nagu vaja oli ja hetkel suuremaid muutusi plaanis pole siis tekkis jälle üks oblikas hoovile.
See auto on hetkel täpselt selles konditsioonis nagu irvlõuad on kokku võtnud Opel: Olen Pe.ses Ei Liigu. Või siis et Organiseeritud Peldik Eesti Liikluses.
Mis iganes.
Auto on toodud väga kaua aega tagasi maarjama pinnale , paha legend räägib et enne Edgariaaniasse jõudmist olla sellega sõitnud mingid muukeelsed tžigitid idavirust( mingid ehitajad) . Seltsimehed stahhaanovlased olla ükskord oma suure rahahunniku kätte saanud ja siis jooma kukkunud. Loomulikult olla ka vägijookidest saadud suur doos julgust rooli istuda ja paarutama hakata. Loomulikult jäädi siis meie repressiivorganitele vahele. Auto läks nagu ikka parklasse ja lontiskõrvadega punaväelased said saapaga tagumikku ja kongi.
Peale soolaputkast pääsemist olid seltsimehed punakotkad aga kadunud ja ei tea neist enam keegi midagist.
Auto vedeles väga pikki aastaid ühes Kilulinna tasulises parklas. Oma vana tuttav sattus asjale peale ja mina ei tea kuidas ta seda tegi aga ajas selle auto sealt parklast välja. Tinistas või kasutas muud musta maagiat aga auto sai päästetud. Isegi legaalselt nagu mina aru sain. Siis seisis ta vist paar aastat veel kuskil Laagris. Sealt rändas auto Raplasse huviliste ringi. Küll aga ei suutnud keegi neist samuti seda autot kätte võtta ja mõelda mis temast võiks saada.
Aastad läksid omasoodu. Vahepeal saabus minu juurde töödesse sama huviliste ringi teine Opel Monza, muideks see auto on ka kunagi Talverallil vist käinud. Mul oli tollest pilt ka.
Kuna siin härradel hakkab teine Opel Monza vaikselt valmis saama siis jõudis ka järg selle imeliku auto juurde. Otsustati et loobutakse ja mina olen sellisele imeloomale paras uus omanik, ehk saab asja isegi. No miks ka mitte. Jupibaas on mul korralik. Lademetes on jääke vanadest Senatoritest ja mõnest Monzast.
Autost ise: Kõik pildilnähtav nn keretuning on plekist ja äärmiselt korralikult tehtud ja ülimalt tugev. Loomulikult on aeg ja meie kliima oma töö teinud ja pahtel kukub maha enamikult tiivaäärtelt. Küll aga on lähedalt selle töö uurimine toonud sellise arusaama: see ei ole tehtud baltikumis. See peab olema ilmselt saksa meistrimeeste endi kätetöö. Kõik detailid on puhas käsitöö ja igati isegi sümmeetriline ja õigete proportsioonidega. Plekk on küll roostes aga mitte ühtegi auku ja mitte ühetgi pehmet kohta, isegi roostes kohad on tugevad ja ei krõbise. Ma arvan et see auto on igasti väärt taastamiseks selliseks nagu ta kunagi on üritatud ehitada. Sest sellist stiilipuhast vanakooli saksatuningut ei ole enam kuskil näha.
Algselt tuli ta 14" originaalratastel, loomulikult otsisin ma nurgast välja ühed valmisvarutud vanakooli valuveljed: MIM , italy, 16"*8" offset 10mm. Need veljed olid kohe nii head, nagu nad oleksid selle auto all kunagi olnudki. Küll aga on veljed ja auto päris eri teid pidi minuni jõudnud. Aga igatahes liiga hea sai. vaja vaid kõik see jama ära korrastada, siis oleks mida vaadata.
Tänase päeva piltmaterjal:
Lumehangest väljakaevamine...
Vanade originaalseibidega vrakk.
Tartus, 16" veljed on installeeritud juba. Teine nägu kohe.
Sellised ratstyle tiivaääred
Koopalaius on kuidagist jube täpne sattunud.
Veljerandi laius.......
Kapoti all on midagi head. Kahjuks ei käinud kaubaga kaasa. Tuleb tagasi originaalsem tehnika.
Karbilaienid all on väga korralik töö tehtud, meitemaal oleks asi palju labasem olnud.
Mis edasi? Alustuseks pean koostama pika-pika nimekirja asjadest mis on hetkel puudu ja mida on mul komplekteerimiseks vaja. Iseenesest ei ole see probleem kuna üks selline peaaegust kompleknte auto on mul juba ammu olemas. Eks teise pealt saab palju üle vaadata ja kontrollida. Õnneks varusid ka on. Mis on parim siis väga defitsiitsed iluliistud ja esiklaas ning ukseklaasi osa on kõik terve ja olemas. Mootoreid on mul valikus ilmselt lausa 5 erinevat 2,8 liitrilisest kuni 3,0 ni välja. Alla selle sinna ikka ei pane.
Siis on vaja süveneda lahtivtmisele ja vajalike kohtade liivapritsimisele ning igakülgsele töötlemisele. Eks ta ikka aeganõudev protsess saaks olema.
Ehk siis peaks juba uue paksu vihiku selle auto asjade kirjapanekuks kõrvale panema. Ja laos tuleks teha oma riiul kuhu hakata laduma ritta kõike seda mis hiljem selle auto juurde peab minema.
Kuid algus on tehtud, asi on õues ja ideesid jagub. Kui vaid aega ja raha ka nii palju jaguks.
Lisan ka kohe ära : Selle auto müün ma hiljem ilmselt maha, mulle pole reaalselt kahte Opel Monzat vaja. Seega kel on huvi võib minuga kontakteeruda ja asja arutada.
Peamine eesmärk on selline lahe ratstyle peletis päästa roostesurmast ja teha temast ikkagi korralik vanakooli germantuningstyle auto.
Üks ja väga asine ideekuvand on siin:
Sellest autost on väga hea ja pikk jutt siin saadaval: http://www.opel-hecktriebler-forum.de/in...ergmonster
Kena kaunist kevadõhtut! Mul oli kena päev!
See auto on hetkel täpselt selles konditsioonis nagu irvlõuad on kokku võtnud Opel: Olen Pe.ses Ei Liigu. Või siis et Organiseeritud Peldik Eesti Liikluses.
Mis iganes.
Auto on toodud väga kaua aega tagasi maarjama pinnale , paha legend räägib et enne Edgariaaniasse jõudmist olla sellega sõitnud mingid muukeelsed tžigitid idavirust( mingid ehitajad) . Seltsimehed stahhaanovlased olla ükskord oma suure rahahunniku kätte saanud ja siis jooma kukkunud. Loomulikult olla ka vägijookidest saadud suur doos julgust rooli istuda ja paarutama hakata. Loomulikult jäädi siis meie repressiivorganitele vahele. Auto läks nagu ikka parklasse ja lontiskõrvadega punaväelased said saapaga tagumikku ja kongi.
Peale soolaputkast pääsemist olid seltsimehed punakotkad aga kadunud ja ei tea neist enam keegi midagist.
Auto vedeles väga pikki aastaid ühes Kilulinna tasulises parklas. Oma vana tuttav sattus asjale peale ja mina ei tea kuidas ta seda tegi aga ajas selle auto sealt parklast välja. Tinistas või kasutas muud musta maagiat aga auto sai päästetud. Isegi legaalselt nagu mina aru sain. Siis seisis ta vist paar aastat veel kuskil Laagris. Sealt rändas auto Raplasse huviliste ringi. Küll aga ei suutnud keegi neist samuti seda autot kätte võtta ja mõelda mis temast võiks saada.
Aastad läksid omasoodu. Vahepeal saabus minu juurde töödesse sama huviliste ringi teine Opel Monza, muideks see auto on ka kunagi Talverallil vist käinud. Mul oli tollest pilt ka.
Kuna siin härradel hakkab teine Opel Monza vaikselt valmis saama siis jõudis ka järg selle imeliku auto juurde. Otsustati et loobutakse ja mina olen sellisele imeloomale paras uus omanik, ehk saab asja isegi. No miks ka mitte. Jupibaas on mul korralik. Lademetes on jääke vanadest Senatoritest ja mõnest Monzast.
Autost ise: Kõik pildilnähtav nn keretuning on plekist ja äärmiselt korralikult tehtud ja ülimalt tugev. Loomulikult on aeg ja meie kliima oma töö teinud ja pahtel kukub maha enamikult tiivaäärtelt. Küll aga on lähedalt selle töö uurimine toonud sellise arusaama: see ei ole tehtud baltikumis. See peab olema ilmselt saksa meistrimeeste endi kätetöö. Kõik detailid on puhas käsitöö ja igati isegi sümmeetriline ja õigete proportsioonidega. Plekk on küll roostes aga mitte ühtegi auku ja mitte ühetgi pehmet kohta, isegi roostes kohad on tugevad ja ei krõbise. Ma arvan et see auto on igasti väärt taastamiseks selliseks nagu ta kunagi on üritatud ehitada. Sest sellist stiilipuhast vanakooli saksatuningut ei ole enam kuskil näha.
Algselt tuli ta 14" originaalratastel, loomulikult otsisin ma nurgast välja ühed valmisvarutud vanakooli valuveljed: MIM , italy, 16"*8" offset 10mm. Need veljed olid kohe nii head, nagu nad oleksid selle auto all kunagi olnudki. Küll aga on veljed ja auto päris eri teid pidi minuni jõudnud. Aga igatahes liiga hea sai. vaja vaid kõik see jama ära korrastada, siis oleks mida vaadata.
Tänase päeva piltmaterjal:
Lumehangest väljakaevamine...
Vanade originaalseibidega vrakk.
Tartus, 16" veljed on installeeritud juba. Teine nägu kohe.
Sellised ratstyle tiivaääred
Koopalaius on kuidagist jube täpne sattunud.
Veljerandi laius.......
Kapoti all on midagi head. Kahjuks ei käinud kaubaga kaasa. Tuleb tagasi originaalsem tehnika.
Karbilaienid all on väga korralik töö tehtud, meitemaal oleks asi palju labasem olnud.
Mis edasi? Alustuseks pean koostama pika-pika nimekirja asjadest mis on hetkel puudu ja mida on mul komplekteerimiseks vaja. Iseenesest ei ole see probleem kuna üks selline peaaegust kompleknte auto on mul juba ammu olemas. Eks teise pealt saab palju üle vaadata ja kontrollida. Õnneks varusid ka on. Mis on parim siis väga defitsiitsed iluliistud ja esiklaas ning ukseklaasi osa on kõik terve ja olemas. Mootoreid on mul valikus ilmselt lausa 5 erinevat 2,8 liitrilisest kuni 3,0 ni välja. Alla selle sinna ikka ei pane.
Siis on vaja süveneda lahtivtmisele ja vajalike kohtade liivapritsimisele ning igakülgsele töötlemisele. Eks ta ikka aeganõudev protsess saaks olema.
Ehk siis peaks juba uue paksu vihiku selle auto asjade kirjapanekuks kõrvale panema. Ja laos tuleks teha oma riiul kuhu hakata laduma ritta kõike seda mis hiljem selle auto juurde peab minema.
Kuid algus on tehtud, asi on õues ja ideesid jagub. Kui vaid aega ja raha ka nii palju jaguks.
Lisan ka kohe ära : Selle auto müün ma hiljem ilmselt maha, mulle pole reaalselt kahte Opel Monzat vaja. Seega kel on huvi võib minuga kontakteeruda ja asja arutada.
Peamine eesmärk on selline lahe ratstyle peletis päästa roostesurmast ja teha temast ikkagi korralik vanakooli germantuningstyle auto.
Üks ja väga asine ideekuvand on siin:
Sellest autost on väga hea ja pikk jutt siin saadaval: http://www.opel-hecktriebler-forum.de/in...ergmonster
Kena kaunist kevadõhtut! Mul oli kena päev!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!