Nagu näha siis nii pinnapealselt suhtutaksegi.
Ei maksa unustada et mina tegelsin monzadega juba aastal 2000
Omal on ladu olemas kus just sellistele autodele olen asju säilitanud mis on säilitamist väärt. Seega tühi sisu ongi just see mis on hetkel piltidel
Kõik muu pean laost välja otsima. Muideks loogiline on et selline projekt peakski ca 5000 euri lihtsamas verisoonis maksma, sest highend tööd maksavad juba astronoomilisi numbreid.
Ma ei kujuta ette mida inimesed mõtlevad, et 1100 euri eest peaks olema uueväärne salong, recaro istmed, nahkarmatuur ja hullem stereo ka?
Ei nendel piltidel paistab vaid reaalsus autost mis on 30 aastat vana. Kõik kola on tegelikult sama hinna eest kaasa. Süüvige sügavalt asja olemusse ja lugege hoolikamalt asju. Pinnapealsus ei vii kuskile.
Aga elame ja näeme, nagu ütlesin siis tasapisine komplekteerimine ja nimekirja koostamine käib. Selle auto juures uisapäisa ei tee midagi. Tasa ja targu pigem.
Kusjuures originaalauto on ka minul olemas. Ei kurda.
BTW: Mantat ja muid on kergem leida sest nende tootmisarvud on kordi suuremad, 1979-1986 toodetud monzade koguarvuks väitis üks saksa veeb vaid 45000 autot mis on ntx rekordi tootmisarvuga ikka väga väike summa. Aastal 2000 oli eestis arvel vaid 80 Monzat. Mul on isegi väljatrükk autodest, numbritest ja muust infost alles siiani. Eeldus on et ega neid autosid eestis üle 20 alles pole. Millest ca 14 autot tean ise ja nende omanikega suhelnud. Ning kui vaadata ühte müüdavat punast Monzat 450 euriga, siis on 1100 küsitav isegi soodus, sest tollest punasest pole just palju järel
paras jupidoonor.
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!