20-03-2013, 23:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2013, 23:26 PM ja muutjaks oli maitus.)
(20-03-2013, 09:38 AM)Tift Kirjutas: Käigukast;GAZ-53 (1k-6,55/2k-3,09/3k-1,71/4k-1)Selles teemas on viga: ..seal on võetud aluseks reversi ülekanne 1.75 edaspidi, tegelikult aga on see siis ju tagurpidi- edaspidi on 1. Kas kirjutasid siia ikka õigesti..??? Sellega muutuksid kõik kiirused 1.75 x kiiremaks : esimese käigu kiirus 1000 rpm juures tuleks siis 6.6 km tunnis ja neljanda käiguga 43 km tunnis. 2000 pöördega sõidaks selline kooslus neljanda käiguga 86 km tunnis . Kuna aga Bertal käib nüüd kogu see pöörlemine läbi esimese difri , siis silub see asja ära, kui mitte liigagi
Revers autotõstukilt: 1 edaspidi, tagurpidi 1,75
Tagasild Gaz-51: 6,83 , Multicar-i omal 4
Vedav sild MTZ-82 rehvidel: läbimõõt on ca` 92 cm, ümbermõõt on
2,98 m, nagu lahke isand Wiki432 teemas Lihtne skeem
välja arvutas. Abiks oli teisigi..
Kuna ma ei tea ülekandearvusid Berta k-kastil ja esidifril, siis spekuleerin et esimene käik ja differ on mõlemad 6.0. Siis ülekandearvude korrutis on 6x6x4(tagasild)=144
1000rpm/ 144=7 pööret teeb pooltelg x ratta ümbermõõt 2.88=20 meetrit minutis ja 1,2 km/h......neljanda käiguga teeks 7.2 km/h.... 2000 rpm juures oleks neljanda käiguga kiiruseks 14.4 km/h... .
Tift, paluks õigeid Berta kasti ja esitifri ülekandearvusid...?
Lahkan seda Bertat, Marta teemas sellepärast, et sama pähkel tuleb ka Marta puhul ära lahendada...
Ma oleks sinna vahele äärepealt gaz 66 -e aeglustiga vahekasti ka virutanud- 2:1 . saaksin o.16 m/s kätte