Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
(24-03-2013, 17:07 PM)MAZ Kirjutas: Minu meelest ka Tartus oli väga lühikest aega VAZ teenindus? Parandage mind,kui eksin.
Polnud see nii pisike aeg midagi. Maja, kus praegu on "Carring", ehitati algselt VAZ serviseks.
http://www.carring.ee
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Kas kuskil pilte ka on selle Tartu Vaz service kohta. Kas ma otsisin siis vale nimega et ma ei leidnud.
Postitused: 1,706
Teemad: 154
Liitus: Feb 2003
Maine:
3
Ma teadsin siiani, et Tartus asus see hooldusmaja varasemalt Turu tänaval, praeguses Sepa Keskuses.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
24-03-2013, 22:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-03-2013, 22:34 PM ja muutjaks oli
Wiki432.)
Sepa teenindus oli nagu selline üldteenindus. Seal remonditi nii moskvitse, volgasid, sapikaid, kui ka ziguli´sid. Ilmatsalu ringil oli spetsiaalne VAZ-autode teenindus.
Lisaks tegutses sealsamas kõrval asuvas tanklas ka üheboksiline teenindus. Koos varuosade müügipunktiga. Seda müügipunkti osa ei ole vist nagu enam tankla küljes. Praeguse R-kioski katus tuleks mõtteliselt edasi pikendada kuni peaaegu nurgani. Müügipunkti uks on siinpoolses otsas. Vist otsast. Teeninduspunkt kuulus samuti VAZ servisele, või pagan teab, mis tema nimi oli. Kooperatiive siis veel ei olnud, kõik puha riigi värk. Teisel pool teed võtsid kombainid vilja. Volvo nimegi ei teatud eriti.
Elusvaade
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 1,172
Teemad: 55
Liitus: Mar 2012
Maine:
18
Mis aastateni need VAZ Service hoolduspunktid tegutsesid. Kas sinnamaani kui Eesti taasiseseisvus või hiljem.
Postitused: 94
Teemad: 5
Liitus: Jul 2007
Maine:
7
26-03-2013, 21:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2013, 21:26 PM ja muutjaks oli
rivo54.)
Nõuka ajal oli selle vaz kastika numbrimärk 2101BA3 hilisemal ajal 506RAA. Tegemist oli 84 või 85 aasta vaz 21013-ga.
Postitused: 2,171
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
Kogu selle uute autode komplekteerimisega on meeles üks seik, kui vastavalt kliendi soovidele ja rahakoti paksusele oli komplekteeritud siseturule määratud vaz 2105 kõrvalasuvast export tagasitulnud salongiga, siis juhuslikult märgati, et katus on ostetaval autol rikutud.... Nimelt oli mingi lahtipääsenud kett rongi peal kogu selle aja vastu katust kriipinud...( autosi toodi rongiga Eestisse)... ja tuli kõik tagasi monteerida.....
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 147
Teemad: 30
Liitus: Feb 2006
Maine:
3
Aga, rääkige meile kes juures ei olnud, mismoodi mootorrataid müüdi? Kus kohas? Vabalt või loaga jne?
Citroen DS 21 1970, Matchless 500 twin 1955, K750 1960, K750M 1970
Postitused: 4,459
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
(27-03-2013, 21:00 PM)magnusk750 Kirjutas: Aga, rääkige meile kes juures ei olnud, mismoodi mootorrataid müüdi? Kus kohas? Vabalt või loaga jne?
Tean ühe külgkorviga emmilise raudteedpidi venemaale saatmist. Ilmselt oli siin lihtsam saada kui seal.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.