Tänan kõiki selgitamast mis rõhutasandi on ja selgeks sain ka selle, et miks peab õlifilter olema survepoole peal....
.
(28-03-2013, 23:35 PM)v6sa Kirjutas: Üldiselt võiksid hakata meie mõttelendu vähe piirama - Sul on palju soove ja nende üheaegne täitmine kipub olema kaunikesti võimatu ülesanne...
Ei ole sinuga, v6sa, apsoluutselt nõus. Koolitööd tuleb ikka enne ära teha kui ehitama hakata. Olen oma ideid muutnud juba ma ei tea mitu korda- kujutad siis ette, kui oleksin kohe ehitama hakanud...
. Igasugused kinnitused ja asendid pedaalidele, mootorile, sildadele ja sõlmedele selguvad muidugi töö käigus aga komponendid mida kasutama hakkan, peavad olema ikka kindlasti läbi mõeldud ja ka olemas, et konstrui silma ette tuleks. Ma ju pean ikka enne teadma, et kas mootor tuleb patjadel või ilma, milliseid hüdraulika komponente kasutada, kuidas kinnitada pumpasid, et need ei laguneks, välja arvutama igat sorti pöörlemiskiirused jne jne. Kui hakata neid asju avastama alles ehitamise käigus, siis võib hakata liiga palju relakat vaja minema ..
.
Esisilla valik on jah üks asjadest mille kohta ma veel oma peas mingit lahendust leidnud ei ole. Enamus esilaaduriks ehitatud masinatel tundub see esisild olema ka vedav kuna kui tagumik korraliku "suutäiega" emakese maaga kontakti kaotab, siis on selle masina eemaldumine liivahunnikust suure küsimärgi all
. See aga läheks juba liiga keeruliseks- mitte teoreetiliselt, esisilla ja ratta suurus (arvestades ka kliirensit) on lihtsalt välja arvutatavad, aga proovi sa sellise ülekandega silda leida... ja ega vedava esisilla kitsamakstegemine vast ka meelakkumine ei ole...või pole see keerulisem kui tagasillal ??? Üldiselt olen leidnud googeldades venelaste tehtud UAZ vedava esisillaga isetehtud traktoreid ja välimus on pehmelt öeldes: "porno". Siis peaks ka revers leidma omale koha enne vahekasti ja jvv väljavõte muutuks jällegi aktuaalseks teemaks...nii, et ei hakka vedava esisillaga oma pead rohkem vaevama. Laaduri kopp tuleb lihtsalt teha vastava suurusega, arvestades traktori tagumise osa raskust ja esiratas peab olema piisavalt suur, et ta maakera sisse pesa ei hakkaks tegema..
ja esisild võimalikult ees.
Ideed siis esisilla kohta on väga teretulnud..
. Selge see, et tugevust peab sellel jätkuma...
Tift, jääksin ikkagi oma liistude juurde, kuigi, hobikorras võib teha mida iganes