15-03-2013, 13:58 PM
Moto555 idee tõesti lihtne ja hea- tõsta suveks red.starter peale. Saab sama sõiduka akuga igal ajal hakkama ja naabrid ei pea suvehommikul plärina pärast pahandama.
(06-03-2013, 19:04 PM)v6sa Kirjutas:(06-03-2013, 16:27 PM)hillar2 Kirjutas: Läks meelest täpsustada, et kui töötava mootoriga massi välja lülitan siis jäävad tuled põlema. Mass väljas, siis ei juhtu midagi, palu või 102 imet.
Kuidas ikkagi starteri korrasolekut kontrollida? Võtta mootorilt maha ja ajada ringi niisama? Võrdluseks kõrvale korras starter, äkki mõni bockimees poe juurest ütleb ära kumb paremini uriseb?
Kui pinge püsib, on kahtluse all nii pingeregulaator kui genekas. Kas pingeregulaator on ninas? Kui relee kontaktid kokku suruda, kas siis ka pinge ei tõuse?
LAse genekas ära stendida, niisama ei ole mõtet leiutada.
Starteril kuluvad puksid ja harjad. Lahka ära, lõtkud on kurjast. Oluline on keksmise puksi olukord. Kui sealt saab võll läbi painduda, siis pole starteril jõudu.
Tõmberelee kontaktplaat ja -poldid peaks ka ikka haljad ja siledad olema.
Kui elektrilõhna mähistel ei ole, lõtke pole ja harjad korras, peab vedama ka otseveostarter. Kuigi, ega õiget elulooma poel sellest uuenagi.
(18-03-2013, 00:50 AM)hillar2 Kirjutas: ...
et 12V starter ajab - 15 kraadiga traktori käima. Eks see vajab ideaalset kolvigruppi ja klapimajandust.
...
(18-03-2013, 14:11 PM)hillar2 Kirjutas: ...
Originaalblokeer ei tööta, õli eriti sealt ei tule, kui trossist tõmmata. Samuti on selle jagaja eelis see, et künnil saan ta sirge peal sisse lülitada, põllu otsas lülitan välja, originaalblokeeri peab hoidma sunni peal käega.
(18-03-2013, 14:21 PM)v6sa Kirjutas:(18-03-2013, 14:11 PM)hillar2 Kirjutas: ...
Originaalblokeer ei tööta, õli eriti sealt ei tule, kui trossist tõmmata. Samuti on selle jagaja eelis see, et künnil saan ta sirge peal sisse lülitada, põllu otsas lülitan välja, originaalblokeeri peab hoidma sunni peal käega.
Trossi pingus õige? Kui tross on lõdva, siis ei keera piisavalt ja õlirõhu puudumisel ei blokeerita ka difrit.
Esimene asend on väljas, teine (ja veidi pööratud) peab blokeeringu vabastama, kui rooli pööratakse üle 10 kraadi ja kolmas asend - käega lõpuni välja tõmmatuna on pidev blokeering. Aga seda Sa teadsid ilmselt ka ise. Mõni aga veel ei tea.
Väga tavaline on see, et tross venib ja automaatasendit ei lülitata sisse. Vaata mõnest raamatust, seal on antud rulliku nõutud asendid trossi sättimiseks.
Aga Sinu viidatud jupstüki ühendamist oleks huvitav teada küll. Kuidas seda juhitakse? Sama hoova ja trossiga?
(18-03-2013, 22:39 PM)Necro Kirjutas: Kas kolmandat asendit ei pidanud mitte ise välja tõmmates hoidma? Ma ei mäleta, et seal armatuuri sees olevas kronsteinis oleks tiftipesa olnud kolmanda asendi jaoks. Kuigi võin eksida.
(05-04-2013, 21:01 PM)deeremees Kirjutas: Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise traktoriga nagu Belarus 572. Pidi olema Minski Traktori Tehase juubeli eri väljaanne.Ei ole see mingi erimudel vaid tavaline 90- nendatel tootmises olnud export 500 seeria belarus 65 hj mootoriga. Kollased rattad olid paljudel eestisse 1997 - 2000 toodud belarussidel ning see pole mingi haruldus.. Mingit spetsiaalset juubelimudelit belarussi tehas ei tootnud küll olid aga olemas punavalge värvusega erilised exportmudelid 70 -90 aastatel ning eestis võib selliseid masinaid olla vaid mõni üksik.
Kunagi 90 lõpus soetati meile farmi ka selline ja siiamaani käigus. Põhiline töö suvel ikka heina vaalumine.