Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui juba projekt, siis mina ei kahtleks nupu ja luku vahel. Pane ikka originaal nn. "süütelukk". Siis saad ka eelsoendi peale mõelda ja on võimalik kõike ühest nupust juhtida. Esimese veerand pöördega rakendad eelsoendi tööle ja kui "vedru" kuum veel veerand pööret ja start.
Ja käivitusblokeering pole ka paha kui ta korras on. Ohutustehnika on üks püha asi. NB! Jumal hoiab neid, kes ennast hoiavad.
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Jah, alguses mõtlesin ka, et viskan selle putka sealt pealt maha. Siis aga hakkasin mõtlema, et krt teinekord on ikka kehva ilmaga hea, kui natuke tuule ja vihmavarju saab
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 1,584
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Elektriskeem. . .
. . . ja legend ka.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Ehk on kellegi üle T-40AM esisilla kardaani kaitset? Oleksin huviline! Info PS või siia teemasse.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Eile õhtul hakkasin roolimunakute kausse vahetama. Nagu ikka, asjad ei läinud nii libedalt, nagu võiks. Tekkis ka üks küsimus, nimelt kui hakkasin keskelt rooli hoova küljest lahti võtma, siis oli näha et see rooli hoog liigub roolivõimendi küljes kuskil 2 cm üles-alla. on see normaalne või peaks ta ikka paigal olema?
Ehk on kellelgi vedelemas mõnd kasutatud roolimunakut (ühe poole omad ni läbi, et on kohe läbi, keere ka maas).
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
07-05-2013, 08:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-05-2013, 09:24 AM ja muutjaks oli
saarrand.)
Nii, eile sai esimene pikem tööpäev T-40-ga ette võetud, tõtt öelda sai teda üldse esimest korda peale 3 jaanuari käivitatud. "Reduktoriga mägistarterilt" käivitus traktor koheselt. Esimeseks tööks sai ette võetud põhimõtteliselt tühjalt põllul sõitmine ehk põllu rullimine ja praegused esimesed kilomeetrid näitasid, et traktor tundub suht heas korras olema, kuigi välimus ei ole just kiita. Kabiin on küll selles suhtes nagu "sitanikerdus", et muidu otse välja vaadata on täitsa ladna, aga seda, lkuskohal põllupiir on ja et näeks kuidas rullid taga joksevad, vot see on juba keerulisem tegevus.
Üks küsimus ka laiale ringile, oskab keegi kommenteerida ka ümarik summuti ongi lärmakam kui lapik (Nagu MTZ-l)? Mul on ümarik ja samal ajal kõrval MTZ-ga paps külvas, tolle hääl on ikka oluliselt vaiksem.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Kui rääkida T-40 müratasemest, siis ei aita seal ei ümarik ega lapik summuti, lärmi teeb ta MTZ`st igas asendis rohkem. Ja kabiin toimib tal ka kui müravõimandi.
Ja üldse: see masin mõeldi nõukogude inseneride poolt välja töörahva ahistamiseks, kui mitte otse välja öelda n.....
Lärmakuse põhjuseks on esiteks juba õhkjahutuse olemasolu. Pole vett ümber kolvi, mis hulga lärmi kinni püüab. Iga krõps, mis mootoris käib, pääseb otse atmosfäri, ilma et peaks läbima müratõkestavaid keskkondi, nagu vesi näiteks.
Aga kui kõik halvad küljed välja jätta, siis on ta äge masin. Minule tõi ta kunagi leiva ja isegi vorsti lauale.
Ära lase ennast sellel kõigel segada ja anna vahel teada kuidas masina ellupuhumine edeneb. EDU.
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Eilne päev möödus jälle rullides. Teada oli, et mootor õli võtab, aga et ta nii palju võtab, see tuli mõnevõrra üllatusena. Eile hilisõhtuks kui traktori parkimiskohale panin ja õli vaatasin, siis oli see jõudnud miinimumi. Seega ei pääse ikka kohasest silindrite-kolvide-rõngaste vahetusest. Tuleb jupid valmis varuda ja vaadata, mis karul kõhu toimub.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nii, eile õhtul muldasin kartuleid, tegin kogu põllu ära ja peatusin peale viimaseid vagusid korraks põllu otsa juures. Käisin traktorist väljas ja uuesti sõitma hakates tekkis nagu tohutu vedu paremasse esirattasse, st kaapis esirattaga muru üles keerates, kuigi varasemalt seda kunagi teinud ei olnud. Sõitsin koguaeg 4. käiguga põlluotsast teise otsa ja varem oli kõik kena, muru jäi alles. T-40AM-il ei saa ju esisilda ise sisse välja lülitada, et oleksin ise midagi valesti teha saanud. Sõites oli ka tunda, justkui koormus oleks taga rohkem kui varem.
Tean, et loll küsimus, aga endal esiveoga igasugused kogemused puuduvad (teatavasti ka MTZ on hetkel veel ühesilla veoline). Asjalikud kommentaarid teretulnud!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
Ma puusalt tulistades pakun, et esisilla blokeering "aktiveerus" - ehk siis esi silla differ oli lukus.
Pöörata peaks olema hullult raske siis kui differ on lukus. Otse sõites ei tohiks aru saada aga pöörates on kohe näha, et masin tahab otse minna ja üks ratas vinnab ennast kaasa.
Kui mul sääne jura juhtub siis tavaliselt tagurdan paar meetrit ja tuleb lukk maha. (eks esi silla differ on korralikult kulunud mul, aga ennem lahti ka ei võta kui jupid taga, Juhtub kord kuus seda pulli)
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 3,290
Teemad: 16
Liitus: Feb 2010
Maine:
60
Sild kulunud ja "konnad" mis töötavad hõõrdumisele lihtsalt ei suuda oma kohale tagasi minna ning jääbki mõni tööasendisse ja hakkab ratast kaasa vedama.
Sain kunagi uue 40 ja see tegi algusest saati sellist pulli. Ja just kui pidurdasid pööramise ajal, siis hakkas välimise ratta alt kruusa ja muru lendama.
Aquila captas non muscas.
Postitused: 10,723
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
129
Teeneljakümnel ei ole difriblokki tavamõistes. Tal on vedu aeglasemalt pöörleva ratta kaudu.
Kas mõlemale poole pöörates kaabib sarnaselt ("vedava ratta poole" ei tohiks...).
On võimalik, et veolink jäi kinni ja nüüd veab ühte poolt kaasa. Kuigi päris loogiline see ei ole, sest kõval pinnal peaks link rataste erineva kiiruse tõttu pingest vabanema...
Postitused: 2
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
kas t40 elektriskeemist ja juhtseadmetest saaks pilti teha?
oleks vaja üks t40am käima panna ja liikuda veits :p