Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Kuna olemas 3 mootorit siis oleks vaja infot nende kohta
mootor on 2 silindrika aga netist ise leitsin 1 silindrika.
Postitused: 26
Teemad: 6
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Nagu kuskil juba ütlesin, on mu naabrimehel kuurinurgas tutikas ud-25 seismas ja tal on ka raamat olemas, küll venekeelne, aga mul sellega probleemi ei ole. Üritan lähiajal sellest koopia teha, vahest saab siis ka levitada. Käivitusprobleemidele vaevalt sealt abi leiab, aga midagi abiks ikka. Mida mootorile tarvis, et ta korralikult käiks - besiini ja sädet ning neid mõlemaid korralikult ning õigel ajal, ei midagi muud. Kuna tegu on magneetoga, siis mootor tahab käivitamisel kiiremaid pöördeid. Kui on peale ehitatud 51 käigukast koos starteriga näiteks, siis sooja mootori korral on vahel probleeme käivitamisega, sest pöörded on liiga aeglased. Probleem selles, et kuna UD-2-l on sissepuhe ja väljapuhe kokku ehitatud, siis kuumuse tõttu tekib sissepuhkes vahel aurukorgid ja aeglaste käivituspöörete juurespikendab see käivitusaega. Käivitusvändast lüües läheb aga naksti käima. UD-25-l on sisse ja välja tprud eraldi ning probleem puudub. Miks su mootor ei salli, kui midagi puutud - raske öelda, eks katse-eksitus-meetodil tuleb see välja uurida. Togid karbussi nats, vahest on seismise tagajärjel mõni kanal umbes näiteks, või on bensiinipaak roostetanud, annab sadet ja ummistab karbussi.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Käisin ja proovisin jälle,kahjuks 0 seis aga leitsin selle et peal olev magneto käib vale pidi ehk nool on teise suunda kui peaks.Eile käisin sõpra pool ja uus olemas ilusti,täna uus katse!!
Ja loomulikult kui on seisnud mootor tuleb üle vaadata küünlad juhtmed ja nii edasi.
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Sellel noolel pole eriti tähtsust kuna magneetot saab ka teistpidi tööle panna. Seda enam, et mootor juba käivitus ka.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Mure järgmine. Magneeto mahavõetuna trelliga ringi jooksutades töötab aga mootorile peale pannes jääb säde väga nõrgaks praktilisel puudub. Minu jaoks müstika. Kuhugi kaob vool ära!!! [/font]
Veel pole maha löödud
Postitused: 2,428
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
30
03-05-2013, 13:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2013, 13:47 PM ja muutjaks oli
mossepower.)
Isolatsiooni kere ja magneeto voolu all olevate osade vahel parandada, panna topelt.
Ise mitu korda pikalt-pikalt jamanud vene tehnika süütesüsteemiga kui kokkuvõttes oli lihtsalt isolatsioon poolilt/juhtmelt vms. kulunud.
Eriti on meeles kuidas sapakas tagurpidi sõitis ilusti, aga edaspidi sõites hakkas vahele jätma. Pärast jagajate, karburaatorite ja benapumba vahetamist ja sajakordset timmimist tuli välja, et lihtsalt üks madalpinge juhe jagaja juures sai tooretrossi kõriga kokku edaspidi sõites. Tühikäigul ja tagurdades olid tross ja juhe eraldatud ning töötas ilusti.
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
Eks vaatan mis karul kõhus on!!!
Veel pole maha löödud
Postitused: 1,479
Teemad: 126
Liitus: Jul 2009
Maine:
12
jagajakaas on läbi vaja uut (teist) käega tunda et lööb läbi.
Veel pole maha löödud