(27-05-2013, 14:38 PM)v6sa Kirjutas: Kas kõnealune kohaliku autotööstuse jõudemonstratsioon on ka ehitatud vaid sellele toodetud tükkidest? Või pruugitakse siiski varemheakskiidetud tükke?
Mul puudub igasugune aimdus konkreetse tüki asendatavusest, kuid japsid olid üsna varakult varmad tükke ristkasutama (sellest küll avalikult kõva häälega rääkimata... )
Postituse mõte on selles, et kui tükk silma ees ja romulate riiulite vahel patseerida, leidub ehk mõni sinnapoole asendus, mida varuosamüüjate kataloogid ka tunnistavad. Me vist ei räägi igapäevaautost
Kasutan autot hetkel igapäevaselt.
Tõsi...
Kilomeetreid palju ei kogune, kuna "küla" kus elan on pisike ja paljud asjad on käejala ulatuses.
Paljud asjad siiski ühilduvad vanemate japsidega.
Õlifiltrid on hondaga samad
Piduriklotsid olid esimese põlve celica supraga samad.
Tagasild on hiluxi oma
Taga kettad ja käsipiduri klotsid on tal "endaomad"
Aga samu kettaid ja KP klotse kasutati ka crown Super Saloon-is.
Need on erinevad kui tavalises Crownis.
Mingid jubinad olid veel hiace ja esimese põlve lexux LS400-ga samad.
Varuosakoodi järgi otsides tundub, et amordid on tal küll "endaomad"
(27-05-2013, 12:48 PM)viplala Kirjutas: Siin on päris hea kataloog
Siit saab venemaa kaudu tellida
Jah ma tean ise ka seda lehte
Antud kataloog ongi ainukene mulle vähegi mõistetavas keeles loetav.
Aga no 2k€ ühe amordi eest välja käima ei kipu.
Teiseks on sul vale amort
Minuoma on 48510-40051
Mõni pilt veel juurde
http://www.upload.ee/image/3336068/image.php.gif
Ja suured pildid
Siit nagu tunduks, et saab pealt lahti keerata ja silindrit vahetada ?
http://www.upload.ee/image/3337465/amordid_009.JPG
Ja mõõtudega
http://www.upload.ee/image/3337464/amordid_007.JPG
http://www.upload.ee/image/3337462/amordid_001.JPG