Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
08-08-2013, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2013, 09:10 AM ja muutjaks oli
martinjev.)
Traat kippus tõesti kinni pooma aga pigem düüsis mitte kõris.
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Udune mälupilt: täidistraadiga ja gaasiga keevitamisel vahetati keevitusvoolu polaarsus. Väga udune mälupilt, muide.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
Polaarsuse vahetasin loomulikult.
Õhtul proovin uue 0,8 traadiga.
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Natuke OT aga paremat kohta ei osanud leida. Vanatehnikaga tegu ei ole ja kaal on ka suht kasin selleks, et rasketehnika alla kvalifitseeruda. Kui miskit väga valesti siis võib jutu päris ära kustutada.
Välk lõi peldikusse. Keset kõige palavamat muruniitmise aega võttis muruka esisild kätte ja läks lihtsalt pooleks.
Miks ja kuidas, alalised küsimused niisugusel puhul on küll momendil vastuseta aga ega need vastused, kui nad ka olemas oleksid, olukorda ei parandaks. Küsimus suurele ringile: kas on mõtet üritada keevitada või on vaja kohe minne esindaja ukse taha palvetama, et hinnaga jalust maha ei lööks?
Materjaliks on malm, murdekoht meenutab veneaegset kanalka toru oma.
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
Kui garantiiga võimalust saada pole, ikka enne keevitus ja kui siis asja ei saa, poemehe juurde. Faasid relakaga ja päris traadikeevitusega on palju malmasju kokku saadud.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Kui võimalus leidub, siis roostevaba traat võtab malmi ülimalt hästi.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,102
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Uskumatu, et Yardmani esisild pooleks läheb. Aga kindlasti proovi keevitada. Uue hind on ilmselt vähemalt 2x kõrgem, kui sa julgeksid ise ette arvata.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 185
Teemad: 5
Liitus: Nov 2007
Maine:
5
Tänud. Ise ei hakkaks üritama. Ilmselgelt on kohe korralikult teha lihtsam kui pärast kellelgi lasta oma kokkukeeratud käkki mõistuse piiridesse viia.
Siit ka küsimus, kas Harjumaal või Tallinnas on kedagi, kes selle töö ette võtaks? PS oleks abiks.
Ei ole Yardman, Aga see rajakas on ilmselt samas värkstoas tehtud, sarnasusi on veel. Kui teaks kuhu võiks teema teha siis võiks inimestele hoiatuseks pool Kalevipoega kirjutada, kuidas ei tasu loota, et suure raha eest midagi korraliku saab ja ämeeerika insenöörid kobedamad on kui omaaegse CCCP omad. (tegelikult on CCCP omad ikka mitu pead üle, kui selle käki lahendusi vaadata)
Vabandused teemaalgatajale soperdamise eest!
Ära vägista, võta suurm haamer!
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
08-08-2013, 20:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-08-2013, 20:10 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
A düüsi vastavalt traadi diameetrile kruvisid ette? Rullikul ka sobiva soone valisid ja survevedrule peale keerasid?
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(08-08-2013, 18:58 PM)meli666 Kirjutas: (08-08-2013, 14:34 PM)viplala Kirjutas: Kui võimalus leidub, siis roostevaba traat võtab malmi ülimalt hästi.
Gaas peaks siis argoon olema?
Tavatraadiga ja segugaasiga olen proovinud ka paari malmasja keevitada. Viimati kruustange. Keevitus tuleb päris ilus, paraku täpselt keevituse kõrvale tulevad uued praod sisse. Miskit teen vist nihu.
Tuttav rääkis mingi aeg tagasi mingitest Certanium spetselektroodidest, mis malmile mõeldud. Nendega saavat teha ka külmkeevitust, et ei pea ette detaili soojendama ja pärast pikkamööda maha jahutama.
Ma tegin mõningad katsed tavalise co'ga. Jäi küll hea. Kruustange olen ka proovinud keevitada, peaaegu võimatu. Mingi x sulam vist. Isegi malmi elektrood ei võtnud.
Oli mul siin vaja keevitada üks mootori plokk. Seinapaksust umbes
3mm. Sai ära proovitud kõik müügil olevad vardad, jooted, traadid.
1cm lased, kõrvalt paneb pragu minema. Nädal aega keppisin ajusid sellega. Isegi kui pragu ei tekkinud, lasi keeviskoht survet läbi.
Lõpuks sain tehtud nii, et alt lasin nikkelvardaga kinni ja peale surasin tava traadi, co'ga.
Mõned malmi segud ongi jamad keevitada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 188
Teemad: 11
Liitus: Nov 2006
Maine:
3
Keevitus on Telwin Bimax 152, healjuhul 2kg täidistraati keevitanud ainult. Kõri on terve, tühjalt jookseb traat kenasti ja ühtlaselt. Gaasihulk oli ca 14-16l/min, samas väiksema või suurema hulga juures vahet erilist polnud. Gaas ilusti kohale jõuab ja kuskilt ei leki.
Veorullil on tal kaks soont-peenem 0,6 traadile, jämedam hammastega soon 0,8-1mm. Praegu jooksis traat läbi jämedama soone.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Gaas on ok. (kuigi mõned on teinud katset ja peavad tavalist co'd isegi paremaks) Kuid traat peab sul olema 0.6. See sitanikats ei vea jämedamat välja. Kui nats ka vool näkku paneb, siis on suht jama käes. Täidistraat võib veel 0.8 olla, siristab kuidagi ära, kuid mitte tavaline traat.
Osta pisike rull prooviks, või äkki keegi saab laenata, näed ära, kas töötab või mitte.
Ja kindlasti peab poolused ära vahetama, kui üleminek on täidiselt tavalisele.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 32
Teemad: 4
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Mul kasutusel Telwin Bimax , võimalik et sama aparaat mis sul. 0.8 traadiga ei ole mingit probleemi, keevitab ka 2. astmega. 0.6 traadiga seevastu ei õnnestu midagi ilusat teha. Aastaid tagais oli sama jama, ei tahnud keevitada. Asi lahenes iseemesest, kui maja lähedale paigaldati uus alajaam.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Proovida või veel mõõta, kas poolsuste vahetamine ka tegelikult poolsuseid vahetab. Äkki on midagi valesti kokku kruvitud.
Sa ikka tead kuidas poolusi vahetada?
Samas kontrolli üle ka sisemised juhtmete kinnitused. Mu keevitusel oli üks lahti. Mittu aastat keevitasin ja siis hakkas näkku panema. No ei keevita enam. Kiskusin aparaadilt küljed ära ja proovisin siis keevitada. Ühe kontakti alt, kuhu juhe läks, tekkis särin. Sai kruvi peale pingutada ja voilaa.
Gaasist ei saa nagu jama tulla. Keevitama peaks ka ilma gaasita, ain't jubeda mullitamisega metallil.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 205
Teemad: 10
Liitus: Dec 2012
Maine:
-5
Pane traadi markeering ka ja mida sa keevitad sel pildil kus sul probleem on..
Raua aatomile meeldib hapnik ja raua sulamistemperatuuri sa tead..
Kui kala sees valemid ette ja tee rehkendused, kas ja kuidas mis omavahel sobib..
Malmi keevitamine on paras ooper ja külmkeevitamisel see tavaliselt ei õnnestu.
Ajad palavaks keevitad lihvid kuumutad keevitad lihvid kuumutad siis saab mingit asja ka asjast.Malmi sulameid, lisandeid, komposiite on raske tavaliselt tuvastada kodusel teel aga proovida võib lihtsalt katsetades
Auto mootoriplokk on malmist(erisulam) samamoodi ka mootoris olev väntvõll mis erineb omakorda koostise poolest mootoriplokist näiteks kõrgema mangaani sisalduse tõttu ja keevitamisel sama elektroodiga tekib erimeelsusi liitepindade vahel..
Voolu probleemide korral annab keevitus nii hääle kui ka käitumisega selgelt märku ja reeglina lõpeb masina utiili saatmisega